Linnan juhlia katsoessa tuli huonot fiilikset Minttu Räikkösestä
Vaikka sitä ei kauaa haastateltu, mutta tuli sellainen luotaantyöntävä tunne. Vaikuttaa sellaiselta ylimieliseltä. Varmasti rahan takia kimpassa Kimin kanssa.
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen on muille naisille aina uhka.
Vai meniskö se näin että rikas mies jolla on kaunis nainen ja vieläpä nuori sellainen on naisille uhka.
Ketä tuo nyt uhkaa? On naimisissa älyllisesti kaltaisensa kanssa. En suoraan sanottuna haluaidi edes tuntea kumpaakaan. Lisäksi heillä on rahaa millä mällätä. Miksi kokisin uhkana? Tai kadehtisin? Mulla on kaikkea mitä haluan. (En ole rikas, en laiha, en nuori enkä kauniskaan, mutta onnellinen olen)
No minua nyt itseäni ei kiinnosta piirun vertaa. Ihmettelen vain sitä ilmiötä että miksi jotkut, varsinkin naiset, joutuvat niin helposti toisten, yleensä naisten, hampaisiin. Miten joku räikkösten liitto, tai jonkun mintun motiivit, vaikuttavat tavallisen suomalaisen elämään juuri millään lailla?
Vierailija kirjoitti:
Joo Kimihän onkin niiiiin ruma ja kamala että kuka sen kanssa olis jos se ei olis rikas. Mä ymmärtäisin jos puhuttais jostain Kalle Palanderista mutta Räkä nyt on komein suomalais urheilija. Ja tappelihan Minttu aikanaan Nannan kanssa siitäkin kaverista joka ei ollut mitään Kimiin verrattuna.
No ei ole komein...
"Minttu Räikkönen vaikuttaa kylmältä ja tunteettomalta"
"Hän on todella kaunis ja upea nainen !!!111"
"Jännittiköhän vai miksi on noin kovan oloinen"
"Olet kateellinen koska Minttu on sinua kauniimpi ja nuorempi ja hoikempi ja upeampi"
Puhutaanko tässä nyt aidasta vai aidanseipäästä?
Kyllä ihminen voi olla ulkoisesti kaunis ja samalla kylmän ja ylimielisen oloinen, se on ihan mahdollista :) edes ne rahat ei poista kalseuden tunnetta jos ihminen sattuu vaikuttamaan sellaiselta.
Todella ylimielinen. Ja mieti nyt, ne elävät jossain autojen keskellä varikolla ja arvot ovat sen mukaiset. Tyhjää täynnä. Tulivat juhliin pakosta, että voi kun tänne pikkujuhliin on nyt pakko tulla, kun muuten on muka niin paljon hienompaa. Sellainen oli asenne. Epämiellyttävää.
Tuli oikein lämmin olo kun antoi kuvan itsestään että hoitas kodin ja lapset. Se on positiivista! Luulin et on sellanen kylmä ja minä, minä tyyppi. Joka hoidattaa lapset muilla ja jumppaa päivät ja shoppaile. Mut mulla muuttui nyt käsitys. Ehkä se pyörittää sen arjen kun Kimi tuo leivän pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen on muille naisille aina uhka.
Mitä tekemistä tuolla lauseella on Mintun kanssa? Keijo-keskiverto ulkoisesti ja sisäisesti saa vaikutelman, että vieläkin vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
No menipä melkein vuorokausi, ennen kuin minttuvihaaja heräs kammiostaan.
Nätti nainen, kauniiksi oli laitettu. Onpa jollekin kumma ja erikoinen juttu, jos vieras linnan juhlissa ei ole rentojooseppina. Kukaan muukaan siellä ei ole yhtään jäykkä... Vai miten se meni.
...muut naiset haukuttu jo lortto Marketa, tyhmä Koski, juoppo Sirpa...
Minttu säästetty siihen, että pomo lähti. Jakaa harhaa, että naiset, huom naiset, kateutta haukkuvat kaunista naista. Se.ei.ole.totta!
Minttu jännitti, mutta arvokkaasti, kauniisti ja sopivasti tilaisuuteen pukeutuneena huomion ansaitsee.
T. Nainen
Voi minttu minttu, teki pahan mokan kun änkesi kovalla voimalla julkisuuteen logokamojensa kanssa reteästi rehvastellen. Kumpa hän olisi ollut vain taustalla sanomatta sanaakaan, tyylikkäästi mutta vähäeleisesti seissyt kimin taustatukena, kukaan ei inhoaisi häntä. Kaunis on kuin nukke, mutta antanut itsestään todella ällöttävän kuvan. Ilmeisesti tuo julkisuuskuva on täysin väärä, mutta ensivaikutelman voi tehdä vain kerran. Lompakkopuheet ja paremmin imeytyvät vedet ei unohdu ikinä. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Kimihän onkin niiiiin ruma ja kamala että kuka sen kanssa olis jos se ei olis rikas. Mä ymmärtäisin jos puhuttais jostain Kalle Palanderista mutta Räkä nyt on komein suomalais urheilija. Ja tappelihan Minttu aikanaan Nannan kanssa siitäkin kaverista joka ei ollut mitään Kimiin verrattuna.
Minusta Kimi oli yksi illan komeimmista. Hänellä oli selvästi joku italialainen mittatilauspuku. Istui niin täydellisesti. Ehkä Brioni tai Canali. Aivan toista kuin esimerkiksi Litmasen puku. Luulen, että tuon näköisenä Kimi olisi kelvannut todella monelle naiselle ihan vaikka alle maan keskiarvojen palkkatuloilla.
Junttiahan se on tulla sinne smokissa kun pitäisi olla frakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Kaunis ja nuori nainen, jolla on pieniä lapsia ja kuuluisa miljonäärimies. Voiko herkullisempaa inhokkia olla...
Ei ole tuosta kiinni, esim musta Emilia Bottas on aivan hurmaava! Saispa ne Valtterin kans lapsia!! Ihana perhe olis..
En usko et kukaan niitä inhois <3
Ja Minttu ei kyllä varsinaisesti mikään nuori enää ole...
Ne ei olekkaan niin rikkaita ja kauniita kun Räikköset. Vaikka sinun silmääsi ovat tietysti paljon kauniimpia ja "luonnollisempia". Nuorempia ovat kyllä.
Veikkaan kyllä että tulevat vielä olemaan rikkaampia, Bottaksen ensimmäinen kausi huippukärryssä ja jo nyt useampi voitto, vaikka on kakkoskuski ja Lewis Hamiltonin varjossa. Bottas tulee varmasti voittamaan useammankin maailmanmestaruuden!
Vierailija kirjoitti:
Voi minttu minttu, teki pahan mokan kun änkesi kovalla voimalla julkisuuteen logokamojensa kanssa reteästi rehvastellen. Kumpa hän olisi ollut vain taustalla sanomatta sanaakaan, tyylikkäästi mutta vähäeleisesti seissyt kimin taustatukena, kukaan ei inhoaisi häntä. Kaunis on kuin nukke, mutta antanut itsestään todella ällöttävän kuvan. Ilmeisesti tuo julkisuuskuva on täysin väärä, mutta ensivaikutelman voi tehdä vain kerran. Lompakkopuheet ja paremmin imeytyvät vedet ei unohdu ikinä. Valitettavasti.
Mintun julkisuuskuva on täysin oikea koska hän on sen itse täysin tietoisesti ja harkiten luonut. Ensivaikutelma on yleensä oikea, ja sen voi tehdä vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe olevani kateellinen, vaikka en Minttua maasta taivaisiin kehunutkaan. Olen ihan tyytyväinen omaan elämääni näin. Sanoin vain oman mielipiteeni, mutta enhän minä ihmistä tunne, joten voin olla väärässäkin. Ja voihan se olla, että jännitti, eikä ole tottunut olemaan luontevasti kameran edessä.
Nättihän Minttu kyllä on ja hyvä vartalo, olisipa itelläkin. Joku sanoi hyvin, että Minttu vaikuttaa jotenkin kylmältä ja jähmeältä. No niin minustakin. Mutta jos se on sitä jännitystä vaan.
Ihmeellistä, että nainen ei saisi sanoa jostain toisesta naisesta koskaan mitään negatiivista, koska se mielletään heti kateudeksi. Jokaisella on omat mielipiteet, eikä sillä välttämättä ole kateuden kanssa mitään tekmistä.
AP
Miksi ihmeessä sinun pitäisi sanoa jotain negatiivista toisista naisista? Minttu on sinulle vieras ihminen, joka nyt sattuu olemaan sellaisen urheilijan kanssa naimisissa jonka sinäkin tunnistat. Heidät kutsuttiin linnanjuhliin ja se on sinusta aivän pätevä syy kirjoittaa eräälle Suomen suosituimmista keskustelupalstoista " negatiivinen mielipiteesi" ? Todellisuudessa Minttu on aivan yksityinen henkilö. Hän ei ole poliitikko,näyttelijä eikä laulaja, vaan ihan kun kuka tahansa kotiäiti. Hänellä nyt vaan sattuu olemaan rikas ja kuuluisa mies. Ja jos hänen monen miljoonan katsojan näkemässä suorassa haastattelussa ei homma ole rentoa ja sanavalpasta, niin se on minusta aika ymmärrettävää.
En usko tosiaan, että olet kateellinen, mutta negatiivinen ja pahantahtoinen kyllä senkin edestä.
No ei ole aivan yksityinen henkilö, kun Instagramissa on seuraajia 75 tuhatta vaikka onkin sen sittemmin hätäisesti yksityiseksi laittanut, kuitenkin antaa haastatteluja lehdille ja esiintyy mielellään kameroille merkkikuteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minttu on minusta ihana mutta silti mun mielestä ihan sairata nämä lööpit mitä hänestä kirjotetaan! Esim. äsken Seiskassa " Yksi jumalainen ilmestys täysin ylitse muiden! ". Oikeesti!?
Oksensin just vähän mun suuhun..
--
Ulimiehen lempikommentti palstalla, ei naiset tällaista kieltä käytä netissä.
Seuraavaksi luetaankin sitten psykoosista varmasti tai aloitetaan spämmäys äitihulluna. Just saying. Mene suomi 24 itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Jos Minttu olisi hymyillyt enemmän, täällä valitettaisiin millainen teennäinen hymy se oli. Linnassa oli monta vielä totisempaa naamaa mutta heistähän ei kannata sanoa mitään koska eivät olleet yhtä näyttäviä kuin Minttu. Puku oli upea ja puki Minttua täydellisesti, kaunis kokonaisuus.
Mintulla on kaksi pientä lasta, ehkä oli vähän väsynytkin.
N50
Ja sinä luulet, että Minttu on yksin kotona lasten kanssa. Väsynyt indeed, kun ympärillä pörrää hovimestarit ja palvelusväki ja nannyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli aikanaan Dahlmanista tollanen käsitys Kimin suhteen vaikka ulkonäköään ihailinkin. Minttu nyt on niin aidosti lettuna Kimiin että se ei voi jäädä keltään huomaamatta<3
Mikä Mintun olemuksessa huokuu rakkautta Kimiin? Tätä en ymmärrä. Näyttää aina kylmältä ja suunnitelluilta posetuksilta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä Kimikään nyt varmaan niin palikka ole, etteikö tajuaisi, että raha ja asema ovat osa hänen vetovoimaansa.
Tuskinpa Kimiä sivistyneet, fiksut ja hauskat, mutta vähemmän koreat naiset on koskaan kiinnostaneet, tai päin vastoin. Räikköset varmaan on just sellainen tiimi, jolla on yhteinen käsitys samanlaisista elämäntavoitteista. Etenkin sen jälkeen kun Räikkösen asianajaja äyskähti rouvan ennen julkisen instatilin toimimisesta tiedonvälityskanavana ja teki siitä lopun, olosuhteet on vakiintuneet ja Minttu voi rauhassa keskittyä ihanan vaimon rooliin. (Olette kai huomanneet, että Kimi käyttää usein tätä ilmaisua?)
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on, mutta jäinen. Ei anna avointa ja lämmintä kuvaa itsestään. Myöskään luonnollisia ryppyjä ei näy, vaan tasainen, tosin hänen kohdalla kuminen, nassu. Käsittääkseni hän ei kuitenkaan enää ole parikymppinen, jolle se lookki on luonnollinen.
Toisaalta arvostukseni laskee aina muutenkin, jos ihminen pyrkii tuomaan itseään esiin mediassa.
No eikös hän ole sitten 'jäämiehelle' ihan passeli vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen Kimin rahoja Minttu ei ollut mikään kaunotar eikä pukeutunut tyylikkäästi. Tästä löytyy runsaasti todistusaineistoa netistä, wt- mimmi mauttomine vaatteineen rööki huulessa.
Meikillä ja kalliilla vaatteilla saa ihmeitä aikaan. Tosin nekään eivät paikkaa sielukkuuden ja karisman puutetta.Ennen oli ennen nyt on nyt!
Pointti onkin siinä että "nyt" ei olisi ilman Kimiä. Ei ulkonäköä, ei elämäntyyliä, ei rikkauksia ja mahdollisuuksia tehdä mitä huvittaa.
Elelisi edelleen pienellä lentoemännän palkalla 34-neliöisessä yksiössään, ja säästelisi vuosia seuraavan merkkilaukun ostoon.
Ihana luokalle ala-asteella jäänyt mies