Mikä on 11 vuotiaan normaali paino? Olenko liian laiha?
Hei! Olen 11v tyttö, painan 26.2kg ja olen 140cm pitkä. Kylkiluut näkyvät inhottavasti.
Painoni ei meinaa nousta, vaikka syön omasta mielestä normaalisti. Kaverit välillä jopa pilkkaavat painostani, koska se on ainoa asia, jolla erotun muiden joukosta. Olenko mielestänne liian laiha? Kertokaa ihmeessä mielipiteitänne😊
Kommentit (46)
Tää palsta pitäisi muuttaa ikärajalliseksi. Ei ole todellakaan mikään lasten paikka! Täällä kirjoittelee kaikenlaiset mielenterveysongelmaiset sellaista tekstiä, joka ei aikuisellekaan ole lähelläkään normaalia. Lapsille erittäin vahingollista sisällöllisesti, kun eivät osaa erotella mikä on asiallista ja mikä ei. Ei tee hyvää ottaa mallia tämän palstan vuorovaikutustyylistä. Se ei ole minkään mittapuun mukaan normaalia. Terve aikuinen sen ymmärtää, mutta lapsi saattaa siirtää saamiaan vaikutteita oikeaan elämään. Lapset ja nuoret voivat huonosti jo muutenkin, ja tällaisella foorumilla hengailu ei todellakaan auta asiaa!
Oon 12v ja 145cm ja painan noin 45kg
Tuntuu et oon super läski
Miksi pitää pellet nostaa tällainen vanha ketju taas. Tää palsta pitäisi laittaa kokonaan kiinni, vähintäänkin rekisteröityminen pakolliseksi.
Tähän keskusteluun tällaisen vanhemman henkilön mielipide. Olin lapsena tosi pieni ja hoikka, kouluun mentyäni pienen luokkani lyhyin ym. Meillä oli säännölliset terveydenhoitajan tarkastukset ja niissä ekat viisi vuotta oli yhtä ja samaa terkan voivottelua "kyllä sinä olet aivan liian laiha ja pienikokoinen, kyllä sinun pitäisi syödä enemmän" jne. Toivottavasti teillä ei ole tälläistä, koska se oli tosi ärsyttävää. Älkää koskaan ajatelko, että teissä on jotain vikaa, on turha verrata itseään muihin, te olette yksilöitä, ja ennenkaikkea vielä lapsia, joiden ei pitäisi vielä miettiä painoaan, jos vain olette terveitä muuten.