Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä jaetaan kotityöt?

Vierailija
07.12.2017 |

Mitä mies tekee? Mitä sinä teet? Meneekö kotityöt tasan?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotityöt jaetaan puoliksi. Toki sitten mies hoitaa lisäksi miesten työt.

Vierailija
82/92 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka tekee kotityöt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miehen tilalla töissä mutta teen harvemmin vuoroja kun mies joten kotityöt jää useinmiten minulle. mies kyllä välistä pistää tiskit ja auttaa suuremmassa siivouksessa imuroimalla

Vierailija
84/92 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uusperhe. Koska kyseessä on minun lapseni, jotka sotkevat, niin minä teen päivittäiset, ylläpitävät kotityöt.

En edes anna miehen pestä pyykkiä.

Minä teen 70 % ruuista. Kun heitän pallon miehelle, on meillä noutoruokaa.

Siivoamme puoliksi. Kaupassa käymme yhdessä.

Vierailija
85/92 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kotitöitä jaeta enää, sillä EVOLUUTIO on jo ammoisista ajoista lähtien varustanut naisen herkillä sormilla ja näpsäkällä vartalolla nimenomaan KOTITÖITÄ ja lastenhoitoa varten, eli ne "vuorot" on jaettu jo aikoja sitten. Luonnossakin EMO hoitaa kotiaan eli perhettään eli poikasiaan! Näin se vaan menee..

Vierailija
86/92 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme aikuista perheenjäsentä ja kaikki tekevät kaikkea, paitsi minä huolehdin yleensä pyykin lajittelusta ja pesemisestä, koska hallitsen sen parhaimmin.

Vierailija
87/92 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kotitöitä jaeta enää, sillä EVOLUUTIO on jo ammoisista ajoista lähtien varustanut naisen herkillä sormilla ja näpsäkällä vartalolla nimenomaan KOTITÖITÄ ja lastenhoitoa varten, eli ne "vuorot" on jaettu jo aikoja sitten. Luonnossakin EMO hoitaa kotiaan eli perhettään eli poikasiaan! Näin se vaan menee..

Taidat nyt vedota ihan muuhun kuin evoluutioon. Lähinnä tiettyyn miespuoliseen mielikuvitusauktoriteettiin ja häntä kuvaavaan ns pyhään kirjaan.

Vierailija
88/92 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt kotona ollessa siivoan enemmän ja laitan ruokaa. Aika vähän on muuten jommalle kummalle vakiintuneita töitä, mitä nyt mies ei esimerkiksi koe vesiroiskeita lavuaaripöydällä likana, joten minä pyyhin ne. Minä olen lyhyt ja mieheni pitkä, sekä sähkömies, joten lamppuasiat ovat hänen heiniään.

Vierailija
89/92 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee kaikki kotityöt ja mielellään, asia on hänen taholtaan sisäistetty jo pari vuosikymmentä sitten.

Oivalluksen valon hänelle on tuonut oman pilinsä pienuuden tiedostaminen, ja myöskin hänen liki 365/7/24 siveysvyön käyttönsä.

Suosittelen kaikille naisille samaista menettelyä!

Vierailija
90/92 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tehtäviin kuuluu kotityöt. Ne myös sujuvat naisilta kätevästi. Turha tästä on tehdä numeroa, näin ne asiat vain menevät.

Näin ajatellen miesten kuuluu sitten elättää perhe. Niillä kun on aikaa tehdä palkallisia töitä kun nainen hoitaa kotihommat. Nainen voi olla kotona tai käydä töissä jolloin voi käyttää kaiken ansionsa omiin juttuihin kun miehen kuuluu elättää perhe. Näin ne asiat vain menevät.

Toki. Ei minulla ole mitään sitä vastaan että nainen kävisi kotitöiden ohella ansiotöissä. Jos voimia riittää kodinhoidon ohella niin sehån on mukava lisä. Miehen tehtävä juuri onkin elättää perheensä. Näin ne asiat todellakin menevät.

Katso villiä luontoa. Ei siellä tästä ole tullut mitään ongelmaa.

Vierailija
91/92 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla täydellisesti tasan.

Ruoan kokkaamme aina yhdessä ja käymme yhdessä ruokakaupassa.

Keittiötä pitää molemmat siistinä viikon mittaan, astianpesukoneen tyhjennämme vuorotellen ja välillä yhdessä.

Viikkosiivouksen aikana mies imuroi perusteellisesti ja minä pesen lattiat. Mies putsaa keittiön, minä putsaan vessan. Molemmat järjestelee tavaroita paikoilleen, vaikkakin olemme hyvin siistejä ihmisiä ja laitamme melkein aina kaiken takaisin paikoilleen heti niin ei pääse kertymään tavaroita yms. mihinkään. Mies pyyhkii pölyt, minä kastelen kaikki meidän kymmenet kasvit.

Pyykin lajittelun ja pesukoneeseen/kuivausrumpuun laittamisen hoidan minä, puhtaat pyykit viikkaamme yhdessä kaappiin.

Yhdessä eläminen sujuu mutkattomasti ja luonnostaan, ei olla edes koskaan keskusteltu asiasta vaan se vaan on automaattisesti toiminut alusta asti :)

N27 M28, ei lapsia, molemmat freelancereita

Vierailija
92/92 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaeta. Se tekee kumpi ensin ehtii.

Meilläkin on näin. Niinpä mies ei tee mitään. Siivouspäivinäkin miehellä on niin kiire kylälle, ettei ehdi siivoamaan koskaan. Vasta iltamyöhällä ehtii kiireiltään kotiin. Niin paljon on asiaa muiden joutoukkojen kanssa, ettei mitenkään ehdi siivoamaan. Ruokaa ei myöskään ehdi koskaan laittaa.  Pannuhuoneessa täytyy rassata pyssyjä joten ei mitenkään ehdi tehdä ruokaa. Pyykkiäkään ei ehdi mies pesemään. Miehellä siis aina on niin kiire, ettei ehdi tehdä mitään. Minä onneksi töiden ja lastenhoidon lisäksi ehdin  myös kokkaamaan , siivoamaan , tiskaamaan, pyykkäämään jne. Eli hyvin toimii tämä se joka ehtii systeemi. Eikä koskaan tule riitaa, se on parasta tässä  sopimuksessa.

=D Sympatiani sinä urhea nainen ! Elämäsi kosketti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä