Linnan juhlat 2017 OFFICIAL SUOMI 100
Tänne keskustelu vuoden 2017 itsenäisyyspäivän vastaanotosta, juhlista sekä jatkoista!
Kommentit (1570)
Aika homssuinen tuo vihreä puku.
Saulin pojilta kuvattiin selät?
Aino-Kaisa Pekosen hiukset ihanasti värjätty ja laitettu. Yhdestäkään puvusta ei ole tullut Ooh reaktiota
Tyylikkäin pari so far Jasper ja tyttöystävänsä.
En kyllä laittasi noin keltaista mekkoa...
Kuka se Lin naisystävä oli? Tuntui olevan aika paljon vanhempi, mutta ei siis mitään vikaa siinä.
Kyllä Pia Pasasen pinkki oli ihana... mun suosikki tähän mennessä. Mikä ongelma siellä on muuten, kun porukkaa tulee niin ripotellen? Narikassa joku ongelma?
Miksi tuolla on noi isoja välejä nyt kättelyssä, katsottiin että alku meni niin ripeästi että onko niin että seuraavat ryhmät on just ehtineet sisään kun pitää jo juosta näyttelyyn.
Nyrkkeilijä Mira on ollut tähän mennessä onnistunein.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Pia Pasasen pinkki oli ihana... mun suosikki tähän mennessä. Mikä ongelma siellä on muuten, kun porukkaa tulee niin ripotellen? Narikassa joku ongelma?
Pokella narikassa muita kiireitä. Jos siis normi poke on. Takit vaan pöllyää, kun sikaniska pumppaa asiakasta kasvuhormoonien luomalla kiimalla.
Haukion puku on nyt jo hihoista ihan rypyssä! Mun puolisokee mieskin kommentoi. Karseeta. Miks pitää hakea erikoisuutta tyylikkyyden kustannuksella?
Olipa Puu taas tosi nolo. Kohta on eksä tämä nyksä.
Upea tuo Jasperin muija tosiaa.
Missä Karpela?