Linnan juhlat 2017 OFFICIAL SUOMI 100
Tänne keskustelu vuoden 2017 itsenäisyyspäivän vastaanotosta, juhlista sekä jatkoista!
Kommentit (1570)
Luulin et nyt vietetään SUOMEN itsenäisyyspäivää, olinkin väärässä. TÄä onkin yhtä RUOTSIN JUHLAA koko lähetys. Kiitos YLE :(
Fitness-kulttuuri? Siis mitä ihmettä yrität sanoa?!?
Vierailija kirjoitti:
Kaipa tulee välillä på svenska, kun Yle Femmalta ei tule enää omaa ruotsinkielistä lähetystä.
Joo mutku miksi sitten ilmoitettiin että vaihda telkkarista kieli haluamallesi puolelle?
Ei mua kiinnosta kuunnella ruotsia sekuntiakaan ja mute-nappi on ahkerasti käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa halvan ja mauttoman näköinen mekko Diandralla
Itse olet halpa ja mauton.
Eli koska sanon totuuden mekosta, olen itse?
Miksiköhän tartuit juuri minun kommenttiini, monet muut ovat haukkuneet paljon pahemmin joidenkin asuja..
Vierailija kirjoitti:
Onko Tainola siis lesbo
Tainola on juhlien tärkein vieras, ainakin omasta mielestään, vaikka onkin työtehtävissä toimittajana.
Vierailija kirjoitti:
Kauhee miten lasittunu katse tolla Ransulla oli onkohan sillä kaikki ihan ok??!
Kyllä sinunkin katse olisi lasittunut jos täyttäisit ensivuonna 280 vuotta.
Farkkumekko oli häpeä 100-vuotisjuhlille. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tartuit juuri minun kommenttiini, monet muut ovat haukkuneet paljon pahemmin joidenkin asuja..
Voi kyynel
Vierailija kirjoitti:
miksi niin paljon urheilijoita? tai esim rahkamot.. eihän ne ole edes luistelleet ainakaan kymmmeneen vuoteen??
Susanna Rahkamo on Suomen Taitoluisteluliiton entinen puheenjohtaja (Suomi isännöi Taitoluistelun MM-kisoja tänä vuonna) ja on Suomen Olympiakomitean varapuheenjohtaja.
Petri Kokko taas on Googlen johtotehtävissä.
Kumpikin olisi saatettu kutsua ihan muista ansioista kuin luistelu-urasta.
Mutta selostuksessa mainittiin jotain, että on kutsuttu vuonna 1995 menestyneitä (miksi?). Rahkamo-Kokko voitti tuolloin EM-kultaa ja MM-hopeaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisko Katri Helenan iän, 72v :O
Hyvä kirurgi?
Tarjalla vanhaismummon asu. No mitäpä muutakaan. Ei sille oikein seksikäs mekko sovi..
Tää Sofi Oksanen, miten se voi pestä hiksensa? Kerran vuodessa? Onko sinne pesitynyt jo täitä ym?
Kansasta 5% on äidinkieleltään ruotsin kielisiä, silti ohjelmasta puolet on ruotsiksi.
Miksi miltei kaikki haastattelut tehdään tänä vuonna ruotsiksi ja sitten juontajat kääntää ne suomeksi?
Ei helkkari, metoo mainittu *rolling eyes*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel
No voi kyynel itsellesi, piti alkaa oikein "ite oot"-linjalle, kun joku vähän kritisoi toisen mekkoa. Voi kyynelpä tosiaan :'D
Tuo Sofi Oksasen hässäkkä-asu on aika omituinen
sille jalkapalloila naiselle on puhjennt näköjään anoreksia. Surullinen näky.
Yhdessä, tillsammans. Tuliko sulle paha olo ja jos tuli, niin käy välillä jääkaapilla.