Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi 100 - juhlavalaistus maailmalla - yli 30 maassa - on HALPAA imagomainontaa.

Vierailija
06.12.2017 |

Mä ymmärrän, että jos sitä summaa vertailee yksittäisen talouden tuloihin, summa - noin sata tonnia - kuulostaa isolta.

Mutta Suomi käyttää siis vuodessa normaalisti noin kymmenen miljoonaa matkailumarkkinointiin, tuo on siitä PROSENTTI.

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712062200584916_u0.shtml

"Monissa juhlakohteissa kohteissa valaistus on jo valmiiksi. Uudemmissa valaistusjärjestelmissä väriä voi myös vaihtaa.

- Kustannukset tästä työstä ovat useimmiten hyvin maltillisia, esimerkiksi vain huoltokäynnin hintaisia. Tarvitaan vain vahtimestarin tai huoltomiehen työtä.

Osassa kohteista rahoituksesta vastaa Suomi 100 -projekti ja osassa isäntämaa tai kaupunki. Spontaanit valaistukset eivät luonnollisesti maksa mitään Suomelle."

Mutta jos sitä vertaa normaaliin matkailumainontaan tai maakuvamainontaan, se on halpaa. Kaikki maat markkinoivat, Suomi suhteessa hyvin vähän, siis noin kymmenen miljoonaa vuodessa, mikä on muita Pohjoismaita huomattavasti vähemmän.

https://yle.fi/uutiset/3-7020141

Ja miksi ihmeessä rahaa ei saisi käyttää hyvää mieltä luovaan ja näyttävään juhlintaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän meillä ole enää mitään markkinoitavaa,no pohjavedet ja kiinteistöt voisi vielä myydä,mutta tuskin muut mitään villasukkia ja mämmiä halua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän