Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kela asioita, paikalla joku joka osaa neuvoa?

Vierailija
06.12.2017 |

sain päätöksen joulukuulle tt-tuesta. Päätös kielteinen. Jätetty huomioimatta kokonaan liitteenä ollut sähkölasku sekä koululaisen iltapäiväkerho. Teenkö valituksen kelan asiointipalvelun kautta? Kauanko asian uudelleen käsittely kestää? kelaan olen maanantaista asti soittanut saamatta ketään kiinni. Asiointipalvelun viesteihin en ole vastausta saanut..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se sähkölasku ainakin pitäisi laskelmalla huomioida. Iltapäiväkerhosta en tiedä, miten menee, mutta jos on huomioitava meno, senkin pitäisi laskelmalla näkyä.

Mä laittaisin nyt heti asiointipalvelun kautta viestin, että hakemukseeni lähettämiäni litteitä ei ole huomioitu laskelmalla. Onko sun mahdollista soittaa Kelaan aamupäivisin. Muistaakseni ennen klo 13:30 kun soittaa, on mahdollista jättää soittopyyntö ja soittavat saman päivän aikana takaisin.

Vierailija
2/3 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vielä lisää, että oman kokemuksen mukaan, jos on ollut joku vastaava virhe päätöksessä tai jäänyt jälkikäteen lähetetyt laskut/menot jonnekin roikkumaan, niin puhelimitse ovat laittaneet asian tarkistukseen ja viikon sisään asia hoidettu. Ei ole tarvinnut ryhtyä pitkällisiin päätöksestävalitusprosesseihin. Yhtä asiaa jouduin keväällä kolmeen kertaan kyselemään, kun toimeentulotuen käsittelyssä oli alkusotkua ja se vei kaikkinensa kolme kuukautta (liittyi matkakustannuksiin terveydenhuollossa), mutta sen jälkeen on sujunut noin suurin piirtein...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla näkyi laskelmassa tulona puolison veronpalautus. Eikö kela automaattisesti näe, että palautus on ulosmitattu?