Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nainen mitenkään olla huomaamatta keskenmenoa? Olen aika ahdistavassa

Vierailija
06.12.2017 |

tilanteessa. Meillä suhteessa ollut pitkään vaikeaa ja epäilin ja oikeaksi osoittautui että miehellä sivusuhde. Samoihin aikoihin huomasin olevani raskaana (oli ihan oikea vahinko, kun joku kuitenkin epäilee) ja päätettiin yrittää jatkaa vielä, ja mies lupasi katkaista välinsä toiseen naiseen. Rv 8+ sain kuitenkin ilmeisesti keskenmenon - oireiden perusteella tk:sta sanottiin noin, samoin kuin sen, että ei tarttee mennä lääkäriin välttämättä jos mitään erityistä ei tule, näillä viikoilla kuulemma tyhjenee itsekseen yleensä. Valuin muutaman päivän, kivut ei normikuukautisia pahempia ja viimeksi kun testasin, näytti jo negaa.

Ongelma tässä on se, että mun on vaikea hyväksyä tilannetta enkä ole asiasta miehelle kertonut. Hän on raskausuutisen jälkeen ollut tosi ihana, ja suhde on voinut tosi hyvin. Vauvan menettämisen ohella kai pelkään menettäväni miehenkin, jos kerron keskenmenosta.

Kysymykseni kuuluukin: Jos jatkan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut (ja samalla mahd. raskaudun uudelleen??) voinko jäädä "kiinni" siitä että valehtelin keskenmenosta? Luin, että raskaana ollessakin voi välillä vuotaa, ja niin kipeä en ole ollut, että tosiaan lääkäriin tmv tarttis mennä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Halaus <3! En nyt sano muuta, kuin että otan osaa menetyksesi johdosta, ja että jokainen ansaitsee parisuhteen jossa ei (tarvitse) valehdella. Voimia.

Vierailija
2/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskaudut uudelleen ja mies tulee sim. ultriin mukaan, niin kyllä se tulee esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos raskaudut uudelleen ja mies tulee sim. ultriin mukaan, niin kyllä se tulee esille.

Niin mutta tuleeko se esille, että olen valehdellut? Vai onko ihan uskottavaa, että en ole itse huomannut saaneeni keskenmenoa ja sitten vaan raskautunut uudelleen? ap

Vierailija
4/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele lapsen tekemistä tuollaisiin puitteisiin. Ongelmia luvassa.

Vierailija
5/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta tuleeko se esille, että olen valehdellut? Vai onko ihan uskottavaa, että en ole itse huomannut saaneeni keskenmenoa ja sitten vaan raskautunut uudelleen? ap

Erittäin todennäköisesti tulee ilmi. Se lukee potilaspapereissasikin.

Käytännössä se ettei tajua keskenmenoa edellyyttää sitä, että keskenmeno on keskytynyt, jolloin suurta vuotoa ei tule. Kukaan täysjärkinen lasta odottava ei vain katsele yksinään kotona, että alapäää vuotaa kuin seula. Jokainen täysjärkinen ymmärtää sen olevan mahdollinen keskenmeno. Keskeytynyt keskenmeno taas paljastuisi viimeistään ultrassa. Et välttämättä myöskään heti raskaudu uudelleen.

Vierailija
6/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhehee! No tässä oli jo yritystä!

Ainoo moka oli et ne kattoo aina et kohtu on tyhjentynyt joten 3/5.

Vierailija
7/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa kun menee kesken mutta en mä lekurille sen takia mennyt joten ei lue mun papereissa.Oli sen verran varhaisilla viikoilla.

Itse en tekisi moiseen suhteeseen lasta  vaan tekisin abortin koska lapsen takia pitäis sitten olla sen exän takia ikuisesti  tekemisissä ja se ex vois käyttää lasta kiusaamisen välikappaleena.

Vierailija
8/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, eli  mahdollisesti on jo  mennyt kesken. Unohda sitten ohjeeni.

Jos mies jättää keskenmenon takia, se todistaa ettei hän ole sinuun sitoutunut.Ei tosin taida olla muutenkaan.

Vierailija
9/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla niin tyhmä, ettei kertoisi miehelle. Miten muka kuvittelet suhteenne jatkuvan hyvänä?

Vierailija
10/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä päätös on sinun. Lapsen hankkimisen asioissa etiikka ei ole niin mustavalkoista. Kannattaa kuitenkin ymmärtää, että olet nyt surutyössä asian kieltämisvaiheessa. Seuraava vaihe taitaa olla viha.