Nettimieheiä kannattaa testata feikkiprofiililla
Siinä huomaa, jos mies lipertelee samat asiat ja on niin vakavissaan liikkeellä. Ellei mies kontaktoi muita, voi ehkä hivenen luottaa.
Kommentit (28)
Kontaktoi muita? Siis ööh, totta kai kannattaa pistää viestiä monelle ja katsoa sitten, kenet haluaa tavata tai kenen kanssa jutut sujuu.
Miehet pysyy deittisivuilla, vaikka ovat suhteessa.
Itse preferoin toiseen ihmiseen luottamista, enkä stalkkausta ja kyyläystä.
Tiedä tuosta kun en ole koskaan netin kautta naisia yrittänyt? Jos yrittäisin niin mitä pointtia ois puhua paskaa?
Omana itsenä sitä pitää olla vaikka hiukan sika onkin. Ainakin elukka vaikka lopulta aika kiltti sellainen.
Tiedä vaikka tänään aloittaisi uuden katselun? Yksi on 7-8 vuoden aikana kyllästynyt.
Jos en muuta niin tarjoan tyydytyksen tai palautusoikeus. Heh. Ainutkertaista ei saa ottaa liian vakavasti kun elämää on rajoitetusti. Voin olla melkein mitä vaan, varsinkin jos niin sovitaan. :D
Eläin minussa kuplii niin lähellä pintaa että halutessani aivan varmasti jotain löytyy. Nyt pitäs vaan päättää haenko uutta?
Kokeiltu on. Oikeasti olen ihan tavis ja enemmän kuin kerran on käynyt niin, että miehen kanssa alkaa juttu mukavasti. Sitten kun laitan hänelle viestiä feikkiprofiililla, jossa olen muuten kutakuinkin samanlainen mutta kuvassa on paljon kauniimpi nainen, niin miehen kiinnostus lopahtaa ja kauniin naisen pommitus tapaamisehdotuksilla alkaa.
Minä ainakin selostin aika paljon samoja asioita itsestäni kaikille miehille, joiden kanssa kirjoittelin. Kirjoittelin myös useamman kanssa samaan aikaan ja joskus oli kolmetkin ensitreffit samalla viikolla eri miesten kanssa. Jos olisin saanut selville että joku mies olisi väsännyt jotain testiprofiileja, olisin pitänyt häntä ihan täydellisenä sekopäänä. Ja säälittävän epävarmana ja epätoivoisena.
Kirjoitin näin pitkään ennen kuin tajusin aloituksen provoksi ja Hyvä idea-kommentin aloittajan kirjoittamaksi. Mutta vaikka aloitus onkin provo, se kertoo kuitenkin aloittajan epätoivoisesta asenteesta deittailuun. Provoilijatkin tuovat esiin omia tunteitaan ja pelkojaan provoillessaan. Varmaan suojamekanismi: kun vetää oikean mielipiteensä tarpeeksi överiksi, kaikki luulevat että se ei ole oikea mielipide. Silloin sanoja on turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeiltu on. Oikeasti olen ihan tavis ja enemmän kuin kerran on käynyt niin, että miehen kanssa alkaa juttu mukavasti. Sitten kun laitan hänelle viestiä feikkiprofiililla, jossa olen muuten kutakuinkin samanlainen mutta kuvassa on paljon kauniimpi nainen, niin miehen kiinnostus lopahtaa ja kauniin naisen pommitus tapaamisehdotuksilla alkaa.
Säälittävää. Mitä voitat tuolla? Kuka ihme muka valitsee muuten samanlaisen kumppanin mutta vähemmän viehättävän, jos valita voi? Ei kukaan. Miksi sabotoit omaa deittailuasi?
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on petos. Lisäksi nainen jonka kuvaa käytät on oikeutettu korvauksiin sinulta. eli olet rikollinen
Olen minä miehenä huomannut että samalla naisella voi olla useampi profiili. Jos naista ei ole edes tavannut niin tottakai mies lähettää viestejä useammalle naiselle. Odottaako joku nainen todella että mies ei edes kirjoittele muille naisille vaan jää odottamaan jotain tapaamista jota ei edes välttämättä koskaan tule ja moni nainen on vain lopettanut kirjoittelun yhtäkkiä.
Aika kovat paineet tulee etsiä kumppania netin kautta, jos ensimmäisen kohtaamiseen ja tapaamiseen johtava deitin pitää olla se yksi ja ainoa jonka kanssa saa olla tekemisissä, - Toki jos kiinostus herää puolin ja toisin, niin ei ole suositeltavaa, että kuvittelee voivanasa pyörittää useampaa yhtä aikaa. Mutta kuinka monta kertaa täytyy treffata, että voidaan puhua jostain vakavammasta? Entä keitä ovat ne lukuisan määrä profiileita joissa ei ole mitään esittelyä? Entä he, joilla on ainakin minusta kiintoisan oloinen kuvaus ja viehättäbä ja puoleensa vetävä kuva, mutta tästä huolimatta minusta tuntuu, että olen nähnyt saman profilin varmasti jo yli vuosi sitten ensimmäisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Olen minä miehenä huomannut että samalla naisella voi olla useampi profiili. Jos naista ei ole edes tavannut niin tottakai mies lähettää viestejä useammalle naiselle. Odottaako joku nainen todella että mies ei edes kirjoittele muille naisille vaan jää odottamaan jotain tapaamista jota ei edes välttämättä koskaan tule ja moni nainen on vain lopettanut kirjoittelun yhtäkkiä.
Kyllä odottaa. Ja niin odottaa moni mieskin.
No, kukin tavallaan. Minua kyllä huvittavat nämä nettideittailun pinnallisuudesta ja paremman etsimisestä valittajat. Heille ei oikein ole valjennut että tässä ei olla kylän tanssilavalla enää, missä ensimmäisen tanssiin pyytäjän kanssa on mentävä naimisiin. On hyvä, että on vaihtoehtoja. Tietysti ihmisellä pitää olla hyvä itsetunto että kestää sen tosiasian, että netissä on satoja ihmisiä jotka pitävät jotakuta toista kiinnostavampana kumppaniehdokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. Mitä voitat tuolla? Kuka ihme muka valitsee muuten samanlaisen kumppanin mutta vähemmän viehättävän, jos valita voi? Ei kukaan. Miksi sabotoit omaa deittailuasi?
Juuri tämän voitin. En joutunut parisuhteeseen miehen kanssa, joka ajattelee noin.
Samat terveiset palstan miehille: Kuka ihme valitsisi muuten samanlaisen miehen, mutta vähemmän komean tai lyhyen, jos valita voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on petos. Lisäksi nainen jonka kuvaa käytät on oikeutettu korvauksiin sinulta. eli olet rikollinen
Ehei täytä petoksen tunnusmerkkejä ja naista, jonka kuvaa käytän, ei ole todellisuudessa olemassakaan. Oletko koskaan kuullut kuvanmuokkauksesta?
Kyse on siitä, että kun kauniimpi nainen ottaa yhteyttä, niin miehen kiinnostus häviää. Ei siitä, että hän vain kirjoittelisi monen kanssa vaan siitä, että saman tien hänelle on ihan yhdentekevää jatkuuko meidän yhteydenpitomme lainkaan. Jos itse olen ollut naisena jostain miehestä kiinnostunut, niin ei minun kiinnostukseni häntä kohtaan ole loppunut, vaikka on tullut viestejä komeammilta miehiltä. En ole perunut tapaamista siksi, että komeampi mies on alkanut kirjoitella. Mutta miehet tekevät niin. Vaikka he olisivat käyttäneet jo useita tunteja siihen, että jutellaan nettipalstan kautta tai chatissa, yhden kauniimman naisen "ilmestyminen paikalle" vie pohjan kaikelta.
Erittäin suositeltava menetelmä. Jos mies ei tätä testiä läpäise niin hän korkeintaan tyytyy naiseen, jonka netissä tapasi, ja todennäköisesti vaihtaa uuteen heti jos saa tilaisuuden.
Mä oon myös siinä vaiheessa kun seukkaaminen alkaa ja ollaan lähdössä pois saiteilta, testannut feikillä, lähteekö mies treffeille toisen kanssa. Kyllä se lähtee. Siihen on muutama juttu loppunut alkuunsa. Mies hölmistyy mut ihan sama.
Minäkin luulin olevani sitoutuneessa parisuhteessa, mutta niin vain mies löytyi ystävän vinkin perusteella uusioprofiililla nettipalstalta. Meni mokaamaan lopullisesti kun yritti iskeä minun valeprofiiliani. Näitä nettideittiaddikteja riittää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä aloittaja tarkoitti, itse olen testannut niitä joita olen jo ainakin kolme kertaa tavannut ja alkaa muuttua läheiSeksi. En halua mitään sarjapanijaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulin olevani sitoutuneessa parisuhteessa, mutta niin vain mies löytyi ystävän vinkin perusteella uusioprofiililla nettipalstalta. Meni mokaamaan lopullisesti kun yritti iskeä minun valeprofiiliani. Näitä nettideittiaddikteja riittää.
Oma seurustelusuhde päättyi samalla tavalla. Tinder on vaan sellainen, että äijien pitää palata katsomaan että jäikö sinne joku hyvä tai oisko tullut uusia. Ja ei olla enää mitään teinejä...
Aijaa, mä en ole koskaan ees vaivautunut deittipalstoille.