Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettimieheiä kannattaa testata feikkiprofiililla

Vierailija
06.12.2017 |

Siinä huomaa, jos mies lipertelee samat asiat ja on niin vakavissaan liikkeellä. Ellei mies kontaktoi muita, voi ehkä hivenen luottaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
22/28 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltu on. Oikeasti olen ihan tavis ja enemmän kuin kerran on käynyt niin, että miehen kanssa alkaa juttu mukavasti. Sitten kun laitan hänelle viestiä feikkiprofiililla, jossa olen muuten kutakuinkin samanlainen mutta kuvassa on paljon kauniimpi nainen, niin miehen kiinnostus lopahtaa ja kauniin naisen pommitus tapaamisehdotuksilla alkaa.

Tuohan on petos. Lisäksi nainen jonka kuvaa käytät on oikeutettu korvauksiin sinulta. eli olet rikollinen

Ehei täytä petoksen tunnusmerkkejä ja naista, jonka kuvaa käytän, ei ole todellisuudessa olemassakaan. Oletko koskaan kuullut kuvanmuokkauksesta?

Kyse on siitä, että kun kauniimpi nainen ottaa yhteyttä, niin miehen kiinnostus häviää. Ei siitä, että hän vain kirjoittelisi monen kanssa vaan siitä, että saman tien hänelle on ihan yhdentekevää jatkuuko meidän yhteydenpitomme lainkaan. Jos itse olen ollut naisena jostain miehestä kiinnostunut, niin ei minun kiinnostukseni häntä kohtaan ole loppunut, vaikka on tullut viestejä komeammilta miehiltä. En ole perunut tapaamista siksi, että komeampi mies on alkanut kirjoitella. Mutta miehet tekevät niin. Vaikka he olisivat käyttäneet jo useita tunteja siihen, että jutellaan nettipalstan kautta tai chatissa, yhden kauniimman naisen "ilmestyminen paikalle" vie pohjan kaikelta.

Erittäin suositeltava menetelmä. Jos mies ei tätä testiä läpäise niin hän korkeintaan tyytyy naiseen, jonka netissä tapasi, ja todennäköisesti vaihtaa uuteen heti jos saa tilaisuuden.

Mä kyllä miehenä olen ihastunut vaan yhteen naiseen kerrallaan. Tämä on siis elävässä elämässä, nettideittailussa varmaan vähän eri tilanne että voisi keskustella monien naisien kanssa yhtäaikaa. Mutta sitten kun on tavattu kyllä minä valitsisin sen itseäni kiinnostavan ja katkaisisin välit muihin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltu on. Oikeasti olen ihan tavis ja enemmän kuin kerran on käynyt niin, että miehen kanssa alkaa juttu mukavasti. Sitten kun laitan hänelle viestiä feikkiprofiililla, jossa olen muuten kutakuinkin samanlainen mutta kuvassa on paljon kauniimpi nainen, niin miehen kiinnostus lopahtaa ja kauniin naisen pommitus tapaamisehdotuksilla alkaa.

Mitä muuta voi odottaakaan? Itse tekisit samoin. Jos ei ulkonäön takia niin varallisuuden tai jonkun muun asian takia.

Vierailija
24/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulin olevani sitoutuneessa parisuhteessa, mutta niin vain mies löytyi ystävän vinkin perusteella uusioprofiililla nettipalstalta. Meni mokaamaan lopullisesti kun yritti iskeä minun valeprofiiliani. Näitä nettideittiaddikteja riittää.

Oma seurustelusuhde päättyi samalla tavalla. Tinder on vaan sellainen, että äijien pitää palata katsomaan että jäikö sinne joku hyvä tai oisko tullut uusia. Ja ei olla enää mitään teinejä...

Naiset tekee kyllä samoin, sanoisin että useammin, mutta todisteita siitä ei tietenkään ole, kuten ei sinullakaan. Onko joku tarkistanut josko tänne kirjoittanut finderella on lopettanut kyseisen toiminnan jo? Vai vieläkö vaihtaa miestä kuin sukkia? Tiistaina Marco ja torstaina Juuso.

Vierailija
25/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson vaan tilastot, että kuinka monelle on lähettänyt viestin kuukauden aikana. Jotkut ovat lähettäeet viestin jopa 1000 naiselle, mutta jos on otetty yhteyttä alle 30:een, niin sitten voin kirjoitella. Itse otan myös yhteyttä mielenkiintoisiin miehiin, mutta olen huomannut, että niin ottaa moni muukin nainen. Näissä tapauksissa mies saa enemmän yhteydenottoja kuin on itse lähettänyt viestejä. 

Vierailija
26/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson vaan tilastot, että kuinka monelle on lähettänyt viestin kuukauden aikana. Jotkut ovat lähettäeet viestin jopa 1000 naiselle, mutta jos on otetty yhteyttä alle 30:een, niin sitten voin kirjoitella. Itse otan myös yhteyttä mielenkiintoisiin miehiin, mutta olen huomannut, että niin ottaa moni muukin nainen. Näissä tapauksissa mies saa enemmän yhteydenottoja kuin on itse lähettänyt viestejä. 

S24 ei käytä enää kukaan.

Vierailija
27/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S24 ei käytä enää kukaan.

Niin, minäkin käytän Tinderiä, kun käytän. Mutta se on oikeastaan harmi, OKC:lla oli mielenkiintoinen systeemi, missä sai vastata kaikennäköisiin kysymyksiin, ja niitten perusteella etsiä kumppania.

Esimerkiksi, haluatko mennä ulos kumppanin kanssa, tai tulla kotiin kumppanin luo? Pidätkö kauhuelokuvista? Jos kumppani pyytäisi että ääntelet kuin delfiini makuuhuoneessa, suostuisitko?

En koskaan ottanut yhteyttä kenenkään sitä kautta, mutta vastasin kysymyksiin ja katsoin muutama sata profiilia sieltä. Muutama vuosi myöhemmin kun päätin etsiä kumppania, Tinder oli ikävä kyllä syönyt kaikki käyttäjät.

Vierailija
28/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menee vain aika nopeasti pieleen..

Mihin videon asiaan viittaat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi