Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuliko teille tänään seuraava viesti - lähettäjänä Suomi 100?

Vierailija
06.12.2017 |

Viesti:

"Itsenäinen Suomi täyttää tänään 100 vuotta. Onnea Suomi ja suomalaiset! Det självständiga Finland fyller 100 år idag. Grattis Finland och finländare!"

Minulla on salainen numero ollut kymmeniä vuosi enkä sitä ole jakanut virastoille...

Mistä tiesivät numeroni?

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi virallinen tekstari olla tuollainen, että Ap joutuu kyselemään KUKA on lähettäjä? Siis kai se lähettäjä nyt on Sauli Niinistö (ja Jenni) tai Juha Sipilä tai vaikka edes Matti Suominen, Valtionkansliasta... ??

Eikö siinä todellakaan ole edes lähettäjää?

Kuka toistaitoinen tämän toteutti?

Ei siinä tosiaankaan ole muuta kuin tuo teksti mitä ap kirjoitti. Viestin tiedoissa löytyy kaivamalla 'lähettäjä suomi100'

No onpas arvokasta, tosiaan..

Pitääkö kaikki tehdä vähän sinne päin..? Ymmärrän, että olette iloisia ja minäkin olen, mutta tiedättehän sen fiiliksen, kun huomaa että toinen ei panostanutkaan ihan niin paljon kuin olisi toivonut..

Vierailija
82/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli just, vaikka salainen numero. Mutta en pahastunut! Laittavatkohan sukunimen mukaisessa järjästyksessä? Mun sukunimi alkaa K:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli joo. Ja minä kun ajattelin että jollain oikealla ihmisellä olisi ollut mulle asiaa ekan kerran pariin kuukauteen.

Vierailija
84/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tuli mieleen, kuinka paljon veronmaksajien rahoja tuon turhuuden takia maksetaan teleoperaattoreille?

85/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli just, vaikka salainen numero. Mutta en pahastunut! Laittavatkohan sukunimen mukaisessa järjästyksessä? Mun sukunimi alkaa K:lla.

En usko, että laittavat sukunimen aakkosjärjestyksen mukaan. Tuolla logiikalla mun olisi pitänyt saada toi viesti jo paljon aiemmin. Ei ole ainakaan toistaiseksi viestiä tullut, jos tulee ollenkaan. Riippuu vähän, kiertääkö tuo mun palvelunumeroeston.

Vierailija
86/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoveli tietää...

Isoveli on näköjään ruotsinkielinen...

Vierailija
87/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomen itsenäisyyttä toivotellaan ruotsiksi??? Hävytön temppu!!!

De är tvåspråkiska landet!

Ei ole mun kotona. Mihin voin tehdä ilmoituksen kotirauhan häirinnästä, että se varmasti johtaa toimenpiteisiin?

Vierailija
88/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että laittavat sukunimen aakkosjärjestyksen mukaan. Tuolla logiikalla mun olisi pitänyt saada toi viesti jo paljon aiemmin. Ei ole ainakaan toistaiseksi viestiä tullut, jos tulee ollenkaan. Riippuu vähän, kiertääkö tuo mun palvelunumeroeston.

Monia operaattoreita..

Vierailija
89/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia operaattoreita..

Ex-Soneralta tuli jo.

Vierailija
90/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan kun ääliöt aloittaa koko ajan uuden ketjun.

Vierailija
91/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Operaattorit tietävät kaikki numerot, myös ne salaiset. Eli ei tartte muuta kuin kiikutta teksti operaattoreille ja sanoa että "tää kaikille". Siis teknisesti noin helppoa. Ja tuollaista määrää tekstareita ei lähetetä kerralla vaan ne ajetaan pienemmissä pömpseissä. Vähän sama kuin ihmettelisi miksi A-rappuun on jo jaettu mainokset ja D-rapussa ei vielä ole, kun mainosten jakaja menossa C-rapussa.

Opetaattorithan nää lähettää, itselläkin salainen numero.

92/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia operaattoreita..

Niin?! Jos sukunimi alkaa esim. Aa.., tuolla logiikalla viestin olisi pitänyt tulla ensimmäisten joukossa, oli operaattori mikä tahansa.

Ei muuten ole vieläkään kyseistä tekstiviestiä tullut mutta ei sillä mitään merkitystä olekaan.

Vierailija
93/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut eikä  tule koska älysin laittaa luurini kiinni.

Vierailija
94/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut. Normaali Soneran liittymä.

Vierailija
95/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme, kun Soneraa ei enää ole. Onko jäänyt liittymä päivittämättä olemassa olevalle operaattorille?

Vierailija
96/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo tuskinpa mihinkään prepaidiin lähettävät

Minulle tuli normiliittymään 11 aikaan, kahteen prepaidiin 12 ja 14 aikaan eli yhteensä 3 viestiä eri numeroihin ☺️

Vierailija
97/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme, kun Soneraa ei enää ole. Onko jäänyt liittymä päivittämättä olemassa olevalle operaattorille?

Kyllä vanhat soneran liittymät vielä toimii. Ainakin Sonera prepaid. Itsellänikin on käytössä sellainen ja tuo suomi 100 viesti tuli tänään juuri siihen.

Vierailija
98/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja TÄSTÄKIN sitten jotkut pahoittaa mielensä kun on salainen numero???? Uskomatonta! on minullakin eikä edes käynyt mielessä ihmetellä tätä!!

Hieno viesti! :)

Mistä päättelit et mieli on pahoitettu??

Vierailija
99/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunalahden prepaid ja latausliittymään tuli yhtäaikaa tunti sitten.

Saunalahden latausliittymään tuli juuri äsken.

Elisan yritysliittymään ei ole vielä tullut.

Kuka muka pahoitti mielensä??

Ainoastaan sinä, valittaja!

Vierailija
100/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunalahden prepaid ja latausliittymään tuli yhtäaikaa tunti sitten.

Saunalahden latausliittymään tuli juuri äsken.

Elisan yritysliittymään ei ole vielä tullut.

Kuka muka pahoitti mielensä??

Ainoastaan sinä, valittaja!

Huh. Vastaus tuli aivan väärään viestiin. Kokeillaanpa uudestaan. Hyvä av