Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuliko teille tänään seuraava viesti - lähettäjänä Suomi 100?

Vierailija
06.12.2017 |

Viesti:

"Itsenäinen Suomi täyttää tänään 100 vuotta. Onnea Suomi ja suomalaiset! Det självständiga Finland fyller 100 år idag. Grattis Finland och finländare!"

Minulla on salainen numero ollut kymmeniä vuosi enkä sitä ole jakanut virastoille...

Mistä tiesivät numeroni?

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

välillä huvittaa ja välillä pelottaa lukea näitä viestejä. "mulla on salainen numero, miten ne on voinu lähettää mulle tekstarin". Luuleko ne että joku perkeleen ihmisellä on lista numeroita nokan edessään ja kännykällä näpyttää näitä viestejä, varmaankin. Ihme kun eivät ihmettele "mistä K-kauppias sai mun osoitteen kun mun postilaatikkoon mainoksen kantoi".

Nyt menee kyllä sellaiseksi näiden mielensäpahoittaja -viestien kanssa, että toivotakin tässä kaikille suomalaisille

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ! ☺️

Ja poistun areenalta.

Tämäkin siis ap 🤗

Vierailija
62/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Telian prepaid ja Telian liittymä salaisella numerolla. Myymälässä minulle vannottiin, että salainen numeroni ei heiltä leviä minnekään. Mitenhän tuo nyt on menee, luulis, että Suomi100 haluaa laskuun liittyen listan lähetyistä viesteistä. Tästä menen myymälään naama rutulla arjen tullen puhumaan. Just tuli toinen viesti salaiseen numeroon. Sama kuin eka, ja vielä myös ruotsiksi vaikka ei ole äidinkieleni. Iljettävää pakkoruotsia suomenkieliselle.

Ei se numero ole minnekään levinnytkään, viesti tulee operaattoriltasi. Luuletko, ettei operaattorikaan tiedä numeroasi kun se on salainen...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Ei ole tullut. Salainen numero ja estot tietyistä palvelunumeroista.

Onhan aloittajallakin salainen. Sen txt on operaattori lähettänyt

Ja esto operaattorin tekstiviestipalvelunumerosta? Itse laitoin tuon eston, kun Telia spämmäsi joka viikko tekstiviestimainoksilla.

Iltaan asti lähettävät viestiä.

Vierailija
64/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän iltaan mennessä lähetetty 7 miljoonaa viestiä, joten niitä tulee vielä monelle, jos ette ole saaneet.

Vierailija
65/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

välillä huvittaa ja välillä pelottaa lukea näitä viestejä. "mulla on salainen numero, miten ne on voinu lähettää mulle tekstarin". Luuleko ne että joku perkeleen ihmisellä on lista numeroita nokan edessään ja kännykällä näpyttää näitä viestejä, varmaankin. Ihme kun eivät ihmettele "mistä K-kauppias sai mun osoitteen kun mun postilaatikkoon mainoksen kantoi".

Nyt menee kyllä sellaiseksi näiden mielensäpahoittaja -viestien kanssa, että toivotakin tässä kaikille suomalaisille

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ! ☺️

Ja poistun areenalta.

Tämäkin siis ap 🤗

Samoin sinullekin Hyvää itsenäisyyspäivää!

66/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Ei ole tullut. Salainen numero ja estot tietyistä palvelunumeroista.

Onhan aloittajallakin salainen. Sen txt on operaattori lähettänyt

Ja esto operaattorin tekstiviestipalvelunumerosta? Itse laitoin tuon eston, kun Telia spämmäsi joka viikko tekstiviestimainoksilla.

Iltaan asti lähettävät viestiä.

Tiedän.

Vierailija
67/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain viestin jo toisen kerran, miksiköhän? 🤔

Vierailija
68/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan toivotuksestasi ap.

Ei vaan paljon lämmitä tuntemattoman toivotukset, kun muut saa virallisen tervehdyksen..

Olisi tällaisena juhlavuonna toivonut, että tervehdys olisi tullut perille kaukaisimpaankin mummonmökkiin.

Vierailija
69/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän iltaan mennessä lähetetty 7 miljoonaa viestiä, joten niitä tulee vielä monelle, jos ette ole saaneet.

Miksi ei kaikille?

Vierailija
70/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä veto laittaa viesti myös ruotsiksi.  Närpiössäkin olisi aika tajuta että täällä toinen virallinen on englanti

Vierailija
71/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä allekirjoitusta?

Vierailija
72/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuli jo ennen kello kahtatoista!

Vierailija
73/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut niitä jo 3, ja mulla on salainen nro. Ihan helvetin asiatonta, mistä ikinä tulevatkin. Hämärää.

Vierailija
74/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mitään viestiä.....

Vierailija
75/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi virallinen tekstari olla tuollainen, että Ap joutuu kyselemään KUKA on lähettäjä? Siis kai se lähettäjä nyt on Sauli Niinistö (ja Jenni) tai Juha Sipilä tai vaikka edes Matti Suominen, Valtionkansliasta... ??

Eikö siinä todellakaan ole edes lähettäjää?

Kuka toistaitoinen tämän toteutti?

Vierailija
76/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan paljon lämmitä tuntemattoman toivotukset, kun muut saa virallisen tervehdyksen..

Olisi tällaisena juhlavuonna toivonut, että tervehdys olisi tullut perille kaukaisimpaankin mummonmökkiin.

Vielä ehtii saada viestin tänään 👍

Vierailija
77/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tekstiviestin ja olen iloinen

KIITOS SUOMI

Vierailija
78/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi virallinen tekstari olla tuollainen, että Ap joutuu kyselemään KUKA on lähettäjä? Siis kai se lähettäjä nyt on Sauli Niinistö (ja Jenni) tai Juha Sipilä tai vaikka edes Matti Suominen, Valtionkansliasta... ??

Eikö siinä todellakaan ole edes lähettäjää?

Kuka toistaitoinen tämän toteutti?

Ei siinä tosiaankaan ole muuta kuin tuo teksti mitä ap kirjoitti. Viestin tiedoissa löytyy kaivamalla 'lähettäjä suomi100'

Vierailija
79/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli, n.30min sitten.

Vierailija
80/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehtii saada viestin tänään 👍

Ei sitä tule saamaan kaikki!

Ei kaikilla ihmisillä ole liittymää, mihin sen voisi lähettää!

Esim. Minulla ei ole.. Ja minulle tämä juhlapäivä ja vuosi merkitsevät paljon, myös Suomi merkitsee minulle paljon, mutta enpä tiedä merkitsenkö minä Suomelle mitään. ?!