Tuliko teille tänään seuraava viesti - lähettäjänä Suomi 100?
Viesti:
"Itsenäinen Suomi täyttää tänään 100 vuotta. Onnea Suomi ja suomalaiset! Det självständiga Finland fyller 100 år idag. Grattis Finland och finländare!"
Minulla on salainen numero ollut kymmeniä vuosi enkä sitä ole jakanut virastoille...
Mistä tiesivät numeroni?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Mulla Telian prepaid ja Telian liittymä salaisella numerolla. Myymälässä minulle vannottiin, että salainen numeroni ei heiltä leviä minnekään. Mitenhän tuo nyt on menee, luulis, että Suomi100 haluaa laskuun liittyen listan lähetyistä viesteistä. Tästä menen myymälään naama rutulla arjen tullen puhumaan. Just tuli toinen viesti salaiseen numeroon. Sama kuin eka, ja vielä myös ruotsiksi vaikka ei ole äidinkieleni. Iljettävää pakkoruotsia suomenkieliselle.
Ei se numero ole minnekään levinnytkään, viesti tulee operaattoriltasi. Luuletko, ettei operaattorikaan tiedä numeroasi kun se on salainen...?
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Ei ole tullut. Salainen numero ja estot tietyistä palvelunumeroista.
Onhan aloittajallakin salainen. Sen txt on operaattori lähettänyt
Ja esto operaattorin tekstiviestipalvelunumerosta? Itse laitoin tuon eston, kun Telia spämmäsi joka viikko tekstiviestimainoksilla.
Iltaan asti lähettävät viestiä.
Tähän iltaan mennessä lähetetty 7 miljoonaa viestiä, joten niitä tulee vielä monelle, jos ette ole saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
välillä huvittaa ja välillä pelottaa lukea näitä viestejä. "mulla on salainen numero, miten ne on voinu lähettää mulle tekstarin". Luuleko ne että joku perkeleen ihmisellä on lista numeroita nokan edessään ja kännykällä näpyttää näitä viestejä, varmaankin. Ihme kun eivät ihmettele "mistä K-kauppias sai mun osoitteen kun mun postilaatikkoon mainoksen kantoi".
Nyt menee kyllä sellaiseksi näiden mielensäpahoittaja -viestien kanssa, että toivotakin tässä kaikille suomalaisille
HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ! ☺️
Ja poistun areenalta.
Tämäkin siis ap 🤗
Samoin sinullekin Hyvää itsenäisyyspäivää!
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Ei ole tullut. Salainen numero ja estot tietyistä palvelunumeroista.
Onhan aloittajallakin salainen. Sen txt on operaattori lähettänyt
Ja esto operaattorin tekstiviestipalvelunumerosta? Itse laitoin tuon eston, kun Telia spämmäsi joka viikko tekstiviestimainoksilla.
Iltaan asti lähettävät viestiä.
Tiedän.
Minä sain viestin jo toisen kerran, miksiköhän? 🤔
Kiitos vaan toivotuksestasi ap.
Ei vaan paljon lämmitä tuntemattoman toivotukset, kun muut saa virallisen tervehdyksen..
Olisi tällaisena juhlavuonna toivonut, että tervehdys olisi tullut perille kaukaisimpaankin mummonmökkiin.
Vierailija kirjoitti:
Tähän iltaan mennessä lähetetty 7 miljoonaa viestiä, joten niitä tulee vielä monelle, jos ette ole saaneet.
Miksi ei kaikille?
Typerä veto laittaa viesti myös ruotsiksi. Närpiössäkin olisi aika tajuta että täällä toinen virallinen on englanti
Joo, tuli jo ennen kello kahtatoista!
Olen saanut niitä jo 3, ja mulla on salainen nro. Ihan helvetin asiatonta, mistä ikinä tulevatkin. Hämärää.
Ei ole tullut mitään viestiä.....
Miten voi virallinen tekstari olla tuollainen, että Ap joutuu kyselemään KUKA on lähettäjä? Siis kai se lähettäjä nyt on Sauli Niinistö (ja Jenni) tai Juha Sipilä tai vaikka edes Matti Suominen, Valtionkansliasta... ??
Eikö siinä todellakaan ole edes lähettäjää?
Kuka toistaitoinen tämän toteutti?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan paljon lämmitä tuntemattoman toivotukset, kun muut saa virallisen tervehdyksen..
Olisi tällaisena juhlavuonna toivonut, että tervehdys olisi tullut perille kaukaisimpaankin mummonmökkiin.
Vielä ehtii saada viestin tänään 👍
Sain tekstiviestin ja olen iloinen
KIITOS SUOMI
Vierailija kirjoitti:
Miten voi virallinen tekstari olla tuollainen, että Ap joutuu kyselemään KUKA on lähettäjä? Siis kai se lähettäjä nyt on Sauli Niinistö (ja Jenni) tai Juha Sipilä tai vaikka edes Matti Suominen, Valtionkansliasta... ??
Eikö siinä todellakaan ole edes lähettäjää?
Kuka toistaitoinen tämän toteutti?
Ei siinä tosiaankaan ole muuta kuin tuo teksti mitä ap kirjoitti. Viestin tiedoissa löytyy kaivamalla 'lähettäjä suomi100'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii saada viestin tänään 👍
Ei sitä tule saamaan kaikki!
Ei kaikilla ihmisillä ole liittymää, mihin sen voisi lähettää!
Esim. Minulla ei ole.. Ja minulle tämä juhlapäivä ja vuosi merkitsevät paljon, myös Suomi merkitsee minulle paljon, mutta enpä tiedä merkitsenkö minä Suomelle mitään. ?!
Tämäkin siis ap 🤗