Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuliko teille tänään seuraava viesti - lähettäjänä Suomi 100?

Vierailija
06.12.2017 |

Viesti:

"Itsenäinen Suomi täyttää tänään 100 vuotta. Onnea Suomi ja suomalaiset! Det självständiga Finland fyller 100 år idag. Grattis Finland och finländare!"

Minulla on salainen numero ollut kymmeniä vuosi enkä sitä ole jakanut virastoille...

Mistä tiesivät numeroni?

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joille viestiä ei ole tullut. Teillä saattaa olla jotain "juttuja" menossa Suojelupoliisissa.

Vierailija
42/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun on järjestetty tämmösiä yllätyksiä. Meillä oli lisäksi hävittäjäylilento puolen päivän aikaan. Näitä lisää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo rahat voisi käyttää vaikka köyhille,jotka seisovat ruoajonoissa.

Tuskin niillä kaikilla edes puhelinta tai sit prepaid

No ei se nyt saatana ilmasta oo lähettää 7miljoonaa tekstarii

No kyllä se vaan käytännössä on. Operaattoreiden kustannukset tuosta syystä kasva käytännössä pennin jeniä, lähetettiin noi tekstarit tai ei. Noilla tekstareilla on vain ja ainoastaa vaihtoehtoiskustannus mihin sen  työntekijän aika olisi käytetty tämän sijaan.

44/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut. Salainen numero ja estot tietyistä palvelunumeroista.

Vierailija
45/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Telian prepaid ja Telian liittymä salaisella numerolla. Myymälässä minulle vannottiin, että salainen numeroni ei heiltä leviä minnekään. Mitenhän tuo nyt on menee, luulis, että Suomi100 haluaa laskuun liittyen listan lähetyistä viesteistä. Tästä menen myymälään naama rutulla arjen tullen puhumaan. Just tuli toinen viesti salaiseen numeroon. Sama kuin eka, ja vielä myös ruotsiksi vaikka ei ole äidinkieleni. Iljettävää pakkoruotsia suomenkieliselle.

Vierailija
46/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli. Olipa hauska yllätys.

Vierailija
47/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joille viestiä ei ole tullut. Teillä saattaa olla jotain "juttuja" menossa Suojelupoliisissa.

Luitko tuota edellä laittamaani linkkiä? Kello 18 mennessä yrittävät laittaa kaikille...

Siinä tuli samalla vastaus aloitukseeni eli mistä tiesivät numeroni - operaattori on viestin lähettäjä.

Ap

Vierailija
48/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen_mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja TÄSTÄKIN sitten jotkut pahoittaa mielensä kun on salainen numero???? Uskomatonta! on minullakin eikä edes käynyt mielessä ihmetellä tätä!!

Hieno viesti! :)

Ihmettely ja mielensäpahoittaminen ovat kaksi eri asiaa.

Kyllä siitä voi pahoittaa mielensä ettei lähettäjä kerro kuka on. En ole antanut numeroani heille, enkä voi tietää onko kyseessä esim mainostaja tai jokin rahastus-huijaus.

Ja jos kyseessä on valtio, niin miksi he käyttävät rahaa ihmisten elektroniseen häiritsemiseen? Itsenäisyyspäivää ei ole syytä juhlia s-posti spämmäyksellä, tai muulla häirinnällä.

Voihan sitä pahoittaa vaikka mistä, mutta minä en pahoittanut. Näinkin täällä on väitetty.

Vain ihmettelin 😊

Ap

Vierailija
49/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä huvittaa ja välillä pelottaa lukea näitä viestejä. "mulla on salainen numero, miten ne on voinu lähettää mulle tekstarin". Luuleko ne että joku perkeleen ihmisellä on lista numeroita nokan edessään ja kännykällä näpyttää näitä viestejä, varmaankin. Ihme kun eivät ihmettele "mistä K-kauppias sai mun osoitteen kun mun postilaatikkoon mainoksen kantoi".

Vierailija
50/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli, mutta kenellekään läheiselleni, joiden kanssa olen ollut puheissa, ei ole tullut.

En tiennyt kampanjasta, vaikka siitä oli kuulemma ollut puhetta mediassa aiemmin, ja toivotusviesti oli ilahduttava yllätys.

Vierailija
51/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sillä hetkellä tuli, kun avasin tän ketjun kun ihmettelin että mikä toi tollanen viesti on. :D

Vierailija
52/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja TÄSTÄKIN sitten jotkut pahoittaa mielensä kun on salainen numero???? Uskomatonta! on minullakin eikä edes käynyt mielessä ihmetellä tätä!!

Hieno viesti! :)

Ihmettely ja mielensäpahoittaminen ovat kaksi eri asiaa.

Tämä oli siis ap

Vierailija
53/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulune valittuun kansaan, sillä ei ole ainakaan puhelimeen viestiä tullut. Kuka tai mikä taho on lähettäjänä?

Vierailija
54/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Onhan aloittajallakin salainen. Sen txt on operaattori lähettänyt

Vierailija
55/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle viesti tullut jo 3 kertaa samaan puhelimeen, ja kerran toiseen puhelimeen. Alkaa jo vituttaa tuo häirintä

Vierailija
56/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

välillä huvittaa ja välillä pelottaa lukea näitä viestejä. "mulla on salainen numero, miten ne on voinu lähettää mulle tekstarin". Luuleko ne että joku perkeleen ihmisellä on lista numeroita nokan edessään ja kännykällä näpyttää näitä viestejä, varmaankin. Ihme kun eivät ihmettele "mistä K-kauppias sai mun osoitteen kun mun postilaatikkoon mainoksen kantoi".

Hä! Se pelottava taitaa katsoa sua peilistä 😶

57/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Onhan aloittajallakin salainen. Sen txt on operaattori lähettänyt

Ja esto operaattorin tekstiviestipalvelunumerosta? Itse laitoin tuon eston, kun Telia spämmäsi joka viikko tekstiviestimainoksilla.

Vierailija
58/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se viesti menee kaikkiin numeroihin, jotka ovat olemassa. Ehkä operaattori lähettää viestin sokkona eikä tiedä, että se päätyy juuri tietylle henkilölle. Ehkä joku ulkomailta tyhjiä taloja katsastamaan tullut porukka on askartelemassa lukkojen kanssa, kun yhteiseen prepaidiin tupsahtaa yllätys. Kielitaidottomat pelästyvät. Suomi tietää tästä!

Vierailija
59/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

necos kirjoitti:

Itselle viesti tullut jo 3 kertaa samaan puhelimeen, ja kerran toiseen puhelimeen. Alkaa jo vituttaa tuo häirintä

Rikosilmoa kehiin häirinnästä 😉

Vierailija
60/103 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee kyllä sellaiseksi näiden mielensäpahoittaja -viestien kanssa, että toivotakin tässä kaikille suomalaisille

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ! ☺️

Ja poistun areenalta.