Vedin hedariin kaksi lääkettä, hieroin suihkulla niskaa, join vettä... sitten muistin
Kommentit (7)
Miten aamukahvin voi unohtaa? Itse joskus vasta herään siinä vaiheessa kun kuppi on kourassa, ei juuri muistikuvaa siitä että herätyskello on soinut, noustu ylös ja laitettu kahvi tulemaan ja kaadettu se kuppiin.
Mä tein samat ja sitten vasta muistin etten ryypännyt eilen
En juo kahvia koska se on epäterveellistä ja tuhoaa hampaat! Voittekin ihan rauhassa unohtaa kahvin, niin itse olen tehnyt. Tosin joka-aamuista tupakkia en unohda.
Vierailija kirjoitti:
Miten aamukahvin voi unohtaa? Itse joskus vasta herään siinä vaiheessa kun kuppi on kourassa, ei juuri muistikuvaa siitä että herätyskello on soinut, noustu ylös ja laitettu kahvi tulemaan ja kaadettu se kuppiin.
Minä opin juomaan kahvia vasta 30-vuotiaana nykyisen aviomiehen myötä, ex¨oli teenjuoja . Vielä nykyäänkään en nauti kahvin mausta, vaan juon sitä "sosiaalisena juomana" Jos mies ei ole aamulla kotona ja keittänyt kahvia, syön vain leipää sekä juon mehua ja tajuan vasta repivästä päänsärystä unohtaneeni jotain.
Ykkönen
Hah Hah :D Itsellä oli sama eilen. Otin buranaa, lämmitin päiväsaunan ja manailin kun vapaapäivä menee hirveässä päänsäryssä! Kunnes muistin unohtaneeni aamukahvin.