Joku nuori nainen on sekoittanut miehen pään
Olen viettänyt jo useamman kuukauden ajan aikaa erään miehen kanssa ja luulin että hän on minusta kiinnostunut. Mies on kypsä, korkeasti koulutettu ja miehekäs. Emme kuitenkaan seurustele.
Nyt on käynyt ilmi että mies onkin ihastunut johonkin parikymppiseen opiskelijaan. Onko miehet oikeasti näin heikkoja? Langetaan heti kun pikkutyttö vähän hymyilee.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Miehet mieltyvät iloisista ja ystävällisistä naisista, huolenpitäjistä. Niin se pohjimmiltaan on.
Naulan kantaan, huolenpitoa ja hoivaa ne isot vauvat tarvii. Ovat mielellään passiivisia käytännön asioissa, kun naiset hoitaa. Ei tarvi kuin valmiiseen pöytään istua. Omimmassa elementissään hoivantarvija on, kun luulee olevansa isäntä, vaikka asunnon ovessa on vain naisen nimi.
Oikeasti, terveessä suhteessa kukin on vahva tai heikko vuorollaan. Lapsia pitää tietysti hoitaa, mutta terveet aikuiset huolehtii asioista tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naisten paras ja puoleensavetävin ikä on 18-25v.
Höpö höpö. Sen ikäiset on vielä tyttöjä. NAINEN alkaa olla vasta tuossa kolemnkympin jälkeen, nelissäkympissä parhaimmillaan. Toki jotkut viinit happanevat vanhetessaan, parhaat kuitenkin vaan paranevat. Pikkutyttöjä naisiksi väittävät eivät ole kokeneet todellista Naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet mieltyvät iloisista ja ystävällisistä naisista, huolenpitäjistä. Niin se pohjimmiltaan on.
Naulan kantaan, huolenpitoa ja hoivaa ne isot vauvat tarvii. Ovat mielellään passiivisia käytännön asioissa, kun naiset hoitaa. Ei tarvi kuin valmiiseen pöytään istua. Omimmassa elementissään hoivantarvija on, kun luulee olevansa isäntä, vaikka asunnon ovessa on vain naisen nimi.
Oikeasti, terveessä suhteessa kukin on vahva tai heikko vuorollaan. Lapsia pitää tietysti hoitaa, mutta terveet aikuiset huolehtii asioista tasapuolisesti.
Nimenomaan huolenpitäjien kanssa suhde menee tylsäksi arjeksi, johon miehet sitten hakevat piristystä ja elävöittäjää sellaisista, joista itse saavat huolehtija. Naisista huolehtiminen on miehen luonto. Naisten kuuluu huolehtia vain lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Sen ikäiset on vielä tyttöjä. NAINEN alkaa olla vasta tuossa kolemnkympin jälkeen, nelissäkympissä parhaimmillaan. Toki jotkut viinit happanevat vanhetessaan, parhaat kuitenkin vaan paranevat. Pikkutyttöjä naisiksi väittävät eivät ole kokeneet todellista Naista.
Oletko mies? Jos et ole, niin älä tule sitten womanspleinaamaan että mitä miehet muka "oikeasti ajattelee".
Ettekö te nyt Ikiksen provoa tunnista? Älkää ruokkiko trollia, siitä ei sitten pääse eroon koko päivänä. Kohta tulee uusi aloitus, jossa se parikymppinen tyttö on joko raskaana tai muuttamassa omaan kotiin. Sanokaa mun sanoneeni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies? Jos et ole, niin älä tule sitten womanspleinaamaan että mitä miehet muka "oikeasti ajattelee".
Olen nainen ja sen verran paljon tätä elämää nähnyt ja erityisesti miesten kannalta tätä asiaa työkseni pohtinut, että todella tiedän mistä puhun. Varmaan poikkeuksiakin löytyy tässäkin asiassa, mutta yleensä kuitenkin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja sen verran paljon tätä elämää nähnyt ja erityisesti miesten kannalta tätä asiaa työkseni pohtinut, että todella tiedän mistä puhun. Varmaan poikkeuksiakin löytyy tässäkin asiassa, mutta yleensä kuitenkin näin.
Eli et tiedä paskaakaan. Turha womanspleinailla siellä.
Työpaikalla tullut nähtyä niin monta seonnutta keski-ikäistä perheellistä miestä, että mikään ei enää hämmästytä, paitsi naisten tyhmyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä koska a) et ole mies, b) tutkimukset on jo todistaneet että kaikenikäiset miehet pitää n. 20-23v naista kauneimpana ja haluttavimpana.
https://jezebel.com/mens-favorite-ages-are-20-21-22-and-23-a-data-dive-…
Mää ajamassa jollain vanhalla katiskalla kun nuorempaa on tarjolla :D
Seksíkkyyttä on itseluottamus ja hauskanpitokyky.
Onko jossain sanottu, että nainen menettää nuo ominaisuudet nuoruuden jälkeen??
Ehkä hauskanpitokyvyn ja muuttuu tylsäksi! Mutta itseluottamuksen suhteen yleensä päin vastoin! Nuori nainen voi olla silmää miellyttävä ja viattomuus voi vedota, mutta todellinen seksikkyys on taito, joka kehittyy vasta kypsemmällä iällä, jos sitä kehittää.
Kyllä vain, parikymppiset nuoret kauniit naiset saa monen (ukko)miehen himot hyrräämään. Etenkin jos mies joutuu päivittäin olemaan tekemisissä ja nuori nainen osoittaa miestä kohtaan edes jonkinlaista sosiaalisuutta, jonka miehen kuuppa tulkitsee toki "se haluu mua" ja alkaa mielikuvitus laukkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain, parikymppiset nuoret kauniit naiset saa monen (ukko)miehen himot hyrräämään. Etenkin jos mies joutuu päivittäin olemaan tekemisissä ja nuori nainen osoittaa miestä kohtaan edes jonkinlaista sosiaalisuutta, jonka miehen kuuppa tulkitsee toki "se haluu mua" ja alkaa mielikuvitus laukkaamaan.
Itse en vuosikymmenien saatossa ole huomannut tässä asiassa muutosta, olinpa parikymminen tai nyt reilu nelikymppinen, kyllä miehiä kiinnostaa ihan samalla tavalla.
Ainoa vaihe elämässä kun ei tuollaista huomiota herunut oli ollessani masennuksen ja katkeruuden kourissa eräänä ajanjaksona elämässäni tuossa vajaa kolmikymppisenä. Sitten taas siitä on käyrä vain noussut ja nyt tuntuis olevan ihan parhaat apajat, kun kiinnostusta löytyy +/- jopa 20 vuotta eli 40vuoden skaalalla! Ei aihetta valittaa, kun on varaa valita!
Vierailija kirjoitti:
Nuoren naisen pyöreä farkkupeppu ja lantio huumaavat miehet.
Farkkypylly? Trikoissa ne nykyään kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en vuosikymmenien saatossa ole huomannut tässä asiassa muutosta, olinpa parikymminen tai nyt reilu nelikymppinen, kyllä miehiä kiinnostaa ihan samalla tavalla.
Ainoa vaihe elämässä kun ei tuollaista huomiota herunut oli ollessani masennuksen ja katkeruuden kourissa eräänä ajanjaksona elämässäni tuossa vajaa kolmikymppisenä. Sitten taas siitä on käyrä vain noussut ja nyt tuntuis olevan ihan parhaat apajat, kun kiinnostusta löytyy +/- jopa 20 vuotta eli 40vuoden skaalalla! Ei aihetta valittaa, kun on varaa valita!
Preach!