Outoa, kun mies hyväksyy sukulaisten vierailun vaikka koti on sata kertaa sotkuisempi kuin näillä
Eli ollaan oltu vierailuilla miehen sukulaisten luona ja kaikilla on siistit kodit, myös heidän aikuisilla lapsillaan. Meillä on aina ollut ihan hirveän näköistä sotkua, jonka kanssa luovutin joitain vuosia sitten. En asu enää edes miehen ja lasten kanssa, koska en voinut hyvin siellä. Nyt jotkut miehen sukulaiset ovat kuulemma tulossa käymään kahvilla päivän varoitusajalla. Siinä menee sitten sekin kuvitelma heiltä, että olisimme kuin kaikki muut. En ole asunut kesän jälkeen kotona, eikä siellä ole ainakaan siistiytynyt sen jälkeen. Omassa arjessa sotku ei haittaa, ellei sitä ala katsoa ulkopuolisen silmin, mutta jos alkaa niin tukka nousee pystyyn, ihan hirveää verrattuna muihin ihmisiin. En tajua, miksei mies sano sukulaisilleen, ettei käy, että he tulevat tai pidä siistimpää yllä, jos vierailut on okei. Nyt sitten sukulaiset voivat paheksua perhettämme kaikille, vaikka muita ei ole sisällä asti käynytkään. En pysty menemään paikalle ylpeänä esittelemään tuotostamme, vaikka en ole virallisesti muuttanut pois kotoa.
Kommentit (449)
Jo se ois voinut olla syy olla imuroimatta kotna KOSKAAN, että äiti satutti koiraa vihoissaan. Menetti hermonsa.
ap
Äidin ois kuulunut kärsiä imuroinnista, koska satutti koiraa! Viatonta koiraa, joka oli todella kiltti. Ja äidin hiukan huonosti kouluttama tietenkin.
ap
Niinnettä ne ihmiset joita teillä käy kahvilla ja ovat siivonneet kotinsa voivat olla vaikka minkälisia koirienkorvistavetäjiä, ihmisiä, joita ei tulis arvostaa yhtään. Ja silti te nuolette niiden perseitä, jos ne pesee vessan. Ja oksennatte niille, jotka ei pese. Tietnkin, kun se vessoja pesevä robotti hyödyttää TEITÄ! Te ette joudu ajattelemaan että tuossa pöntössä on bakteereita (vaikka siellä kyllä on), jos joku on pessyt sitä. Teidän itsekeskeisyydessänne ei ole sijaa inhimillisyydelle.
ap
Jos äitiä haukkuu nyt aikuisena siitä, että sä rääkkäsit koiraa, niin äiti suuttuu. Mulle. Aivan käsittämätöntä. Miten se mun vikani on? :D Pitäiskin taas syyttää sitä siitä. Lasten edessä, kenties?
ap
Koitan sanoa äitiä koiran rääkkäämisestä muistuttamalla, että hänessäkin on vikaa, niin ei mene perille. Missä vika? Millä se pitäis pistää polvilleen se narsisti?
ap
Lähtihän se mopo käsistä vihdoin...
Täysin irrationaalista matskua taas , äidin pitäisi yksin hoitaa imurointi koska kurmootti huonosti kasvatettua koiraa tämän tempuista 😶
Vierailija kirjoitti:
Äidin ois kuulunut kärsiä imuroinnista, koska satutti koiraa! Viatonta koiraa, joka oli todella kiltti. Ja äidin hiukan huonosti kouluttama tietenkin.
ap
Että ennen kuin äiti ois pyytänyt koiran satuttamista anteeksi, eli myöntänyt sen, raivon laannuttua palattuaan "järkiinsä", niin mä en ois imuroinut. Miksei äiti suostunut? Ihan reilu diili. Ai niin mutta kun eihän se ole vieläkään palannut järkiinsä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Täysin irrationaalista matskua taas , äidin pitäisi yksin hoitaa imurointi koska kurmootti huonosti kasvatettua koiraa tämän tempuista 😶
Nii, siis ongelma oli se, että äiti ei myöntänyt siinäkään tehneensä mitään väärää. Niin miksi mun ois sen uhrina ikään kuin kuulunut tehdä jotain oikeaa? Silläkö se kumoutu se äidin rikos?
ap
Vierailija kirjoitti:
Äiti ei myöntänyt tehneensä mitään väärää, se oli se ongelma. Itse syypää koiran ongelmiin vieläpä.
ap
Mulle jäi siitä se kokemus, että koira teki väärin. Vaikka koira on vain hölmö luontokappale, jota ei saa satuttaa ja ÄITI OLI SE, JOKA TEKI PAHAA JA VÄÄRIN. Mutta sitä ei äti meille suonut totuudeksi.
ap
Se ei ollut mun (siis mulle hankittu) koira. Jos ois ollut, oisin "tappanut" äidin ja äiti ois saanut TAAS syyllistää aivan kaikesta MINUA.
ap
Ja jos mä oisin sanonut muille, että raivosin äidille, koska se satutti koiraa, niin äiti tietenkin kielsi ja vähätteli sitä täysin ja muista se ei ollut niin vakavaa, eivät ehkä ymmärtäneet, millaiseen helvettiin se pani minut elämään ja että äidille ois tosiaan pitänyt sanoa, että etkö vitun äpärrä voi myöntää kun teet väärin? Katso nyt lastasi, se on vittu tässä ihan oikeassa! Tottele sitä saatana!
ap
Tämän takia pidän muita ihmisiä vastuullisina äitini teoista. Osavastuullisia. Lähinnä äidin sen ajan ystävät ovat luoneet mulle maailmankuvan, jossa ihmisiin ei voi luottaa ja he tuomitsevat sinut aina väärin perustein ja ovat ilkeitä.
ap
Ilkeitä viattomille. Mitä VÄÄRÄÄ on vaatia äitiään tunnustaman, kun hän on tehnyt väärin, tai en siivoa?
ap
Oisin ollut äidille sellainen sosiaalinen omatunto, sellanen oppitunti siitä. Ois voinut kasvaa, ihmisenä. Mutta paskapa päättikin nujertaa minut.
ap
Haista ap paska. Mother fucker.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se menet alas, mä vain katson vierestä. Tervemenoa!
ap
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaisesi ne yrittävätkin selvitä vääryydellä elämästä.
ap
Mun mies on myös tyhmä juntti, se on ollut hyvä tuollaiselle en-myönnä-mitään koirankorvistavetäjälle. Mun terapeutti on ainoa, jolla on oikea asenne äitiin!
ap
Ja siis ei muutenkaan mun mielestä pitänyt siivota silloin kun mun äiti halusi. Mun mielestä ois kuulunut oll paljon sotkuisempaa, kuin mitä meillä oli, ennen kuin olisi mitään järkeä siivota. Esim. kokolattiamattoa piti imuroida, vaikke siinä näkynyt yhtäkään koirankarvaa. Varmaan siinä niitä oli, mutta paskaako se mua kiinnosti? En mä sitä vitun materiaalia ollut sinne valinnut, enkä ikinä valitsis kotiini. Sinne kun koira oksensi niin siinähä äitini jynssäsi tahraa kontillaan harmistuneena. Kannattiko? Kas kun ei pakottanut koiraa siivoamaan. Veti kyllä korvista koiraa niin että se vinkui kivusta, jos suuttui sille. Joskus.
ap