Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outoa, kun mies hyväksyy sukulaisten vierailun vaikka koti on sata kertaa sotkuisempi kuin näillä

Vierailija
06.12.2017 |

Eli ollaan oltu vierailuilla miehen sukulaisten luona ja kaikilla on siistit kodit, myös heidän aikuisilla lapsillaan. Meillä on aina ollut ihan hirveän näköistä sotkua, jonka kanssa luovutin joitain vuosia sitten. En asu enää edes miehen ja lasten kanssa, koska en voinut hyvin siellä. Nyt jotkut miehen sukulaiset ovat kuulemma tulossa käymään kahvilla päivän varoitusajalla. Siinä menee sitten sekin kuvitelma heiltä, että olisimme kuin kaikki muut. En ole asunut kesän jälkeen kotona, eikä siellä ole ainakaan siistiytynyt sen jälkeen. Omassa arjessa sotku ei haittaa, ellei sitä ala katsoa ulkopuolisen silmin, mutta jos alkaa niin tukka nousee pystyyn, ihan hirveää verrattuna muihin ihmisiin. En tajua, miksei mies sano sukulaisilleen, ettei käy, että he tulevat tai pidä siistimpää yllä, jos vierailut on okei. Nyt sitten sukulaiset voivat paheksua perhettämme kaikille, vaikka muita ei ole sisällä asti käynytkään. En pysty menemään paikalle ylpeänä esittelemään tuotostamme, vaikka en ole virallisesti muuttanut pois kotoa.

Kommentit (449)

Vierailija
361/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, ettei ehkä kerro kaikkea mitä ovat sanoneet, ja se on karhunpalvelus. Mutta jos haluaa, että mä luulen kaiken olevan hyvin vaikkei olekaan, niin kaikin mokomin.

ap

Vierailija
362/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lällällää, mies tietää kaiken mitä siellä on puhuttu ja sä et tiedä mitään;) Etkä tuu tietämäänkään;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet nyt ap istunut palstalla 9 tuntia putkeen. Suomen 100-v. itsenäisyyspäivänä. Tästäkö se sinun siivoamattomuutesi johtuu - nettiaddiktiosta? Josko välillä pistäisit tauon palstalle, sytyttäisit pari kynttilää ikkunalle ja kuuntelisit vaikka Finlandian.

Vierailija
364/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne ymmärrä kilpailla kodin paskaisuudesta teidän kanssa? Ihme hommaa. Veikkaan, että jutskaavat kumminkii tyyliin voivoi kun MEILLÄ se vasta sotkuista on, suursiivouskin tehty/teetetty kauan sitten. Viime torstaina.

No mä en tajua, miksi ihmiset ylipäätään kiinnostuu muiden kotien ulkonäöstä. Tai no kerran, pari olen vieraillut paikoissa, lähinnä insinöörien ja henkisesti huonostivoivien luona, niin että on tullut mieleen se, mille siellä näyttää. Mutta ei sekään ole saanut minua arvostelemaan heitä ihmisinä, kuten mulle ihan opetettiin, että on oikein jos niin mulle tehdään.

ap

Vierailija
365/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet nyt ap istunut palstalla 9 tuntia putkeen. Suomen 100-v. itsenäisyyspäivänä. Tästäkö se sinun siivoamattomuutesi johtuu - nettiaddiktiosta? Josko välillä pistäisit tauon palstalle, sytyttäisit pari kynttilää ikkunalle ja kuuntelisit vaikka Finlandian.

Kynttilät on jo ikkunalla (eisytytetty vielä) ja Finlandian kuuntelen sitten joskus kello 18 jälkeen.

ap

Vierailija
366/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lällällää, mies tietää kaiken mitä siellä on puhuttu ja sä et tiedä mitään;) Etkä tuu tietämäänkään;)

Kyllä mä ihan tarpeeksi saan tietää.

ap

Vierailija
367/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla ei ole terapiaa niin en pääse eteenpäin taaskaan. Viimeksi jäi siihen, että käsittelisimme sitä, että millaisia pelkoja mulla on ollut. Veikkaan, että peloilla on iso rooli juuttumisissani asioihin.

ap

Vierailija
368/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei se aio kertoa sulle mitään. Eli ei soita, vaikka kuinka odottaisit. He viettävät siellä mukavaa itsenäisyyspäivää, etkä sinä ole miehesi ja lastesi ajatuksissa tänään ollenkaan.

Vierailija
369/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin on oikeastaan pelkoa. Jos ei ois pelkoa, oisin mennyt sinne vaan ja keitellyt pokkana kahvit ja ottanut mahdolliset näreilyt vastaan ihan jees'nä.

ap

Vierailija
370/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei se aio kertoa sulle mitään. Eli ei soita, vaikka kuinka odottaisit. He viettävät siellä mukavaa itsenäisyyspäivää, etkä sinä ole miehesi ja lastesi ajatuksissa tänään ollenkaan.

Sori, mutta aivan kuin sinä sen tietäisit. Vai näille muilleko sitä uskottelet, jos ne ois vaikka yhtä tyhmiä, kuin sinä, että ne uskois SUA?

ap

Vierailija
371/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääkin on oikeastaan pelkoa. Jos ei ois pelkoa, oisin mennyt sinne vaan ja keitellyt pokkana kahvit ja ottanut mahdolliset näreilyt vastaan ihan jees'nä.

ap

Tää olis niinkuin mun ihanne minä. Vaikkakin vielä ihanteellisempi minä toki siivoais.

ap

Vierailija
372/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja että onko pelko nyt sitten kietoutunut häpeään vai kmminpäin, mutta kun en mä oikeastaan tai no tavallaan häpeäähän sitä sotkuaisuutta mutta sitten taas toisaalta ihminen joka sitä alkaa arvostella saisi hävetä myös.... että miten sitten...kumman häpeäminen tai häpeän voittaminen siinä sitten voittaa.

Varsinkin kun se arvostelija ei tosiaankaan ymmärtäisi miksi ei ole siivottu niin sen voisi ikään kuin laittaa toisesta korvasta sisäännja toisesta ulos. Mutta siinä välissä se korpeaa tätä nykyä aivan liikaa, että kehtaisikin arvostella! Ja sanoa! Hirveä paska!

ap

Vierailija
373/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se on oiekasti ihan turhaa hermostua sellaiselle pässille mitä nyt sellaiset ihmiset on, jotka tulee toisille ja alkaa arvostelemaan. Samantien vois ajatella, että tuolla on ovi, mutta jos ois ei se vaikuttais itseen niin alkais vain lässyttää kuin vauvoille, että niin, oliko pahakin ajokeli kun tulitte tui tui.

ap

Vierailija
374/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se on oiekasti ihan turhaa hermostua sellaiselle pässille mitä nyt sellaiset ihmiset on, jotka tulee toisille ja alkaa arvostelemaan. Samantien vois ajatella, että tuolla on ovi, mutta jos ois ei se vaikuttais itseen niin alkais vain lässyttää kuin vauvoille, että niin, oliko pahakin ajokeli kun tulitte tui tui.

ap

Niin siis jos ois se ihanneminä, niin vaikka ajattelisikin, että voi helevetti anna mun kaikki kestää ja tuolla on ovi, niin itsekseen vain sen tekis ja ulospäin suhtautuisi kuin ella ja nelli 3 ja 5v ois tulleet kylään.

ap

Vierailija
375/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten taas kun ajattelee, että onhan meillä sotkuista, että onkai nuilla oikeus pilata mun mieleni....niin sitten taas nousee se itsepuolustusraivo. Arght.

ap

Vierailija
376/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, nyt kysyin mieheltä miten meni, vastasi kai se hyvin meni kutsuivat heille ja että menisinkö sinne. Jahas. Ja ei mitään puhetta aiemmin, etä tuunko. Piti just ruveta tiskaamaan.

ap

Vierailija
377/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mun nyt tulkita toi niin, että mies ei pahastu, jos en mene? Kuulemma keittäisin parempaa kahvia kuin mies ja ois kakkuakin jäljellä.

ap

Vierailija
378/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut aina siistiä, mutta kun luin Konmarin, homma tuli vieläkin selvemmäksi.

Olen ollut 2 x kollegan luona siivoamassa. Ollaan käyty koko talo läpi, iso omakotitalo ja tavaraa on lähtenyt pakettiautollinen.

Koko pääsiäinen on mennyt siinä.

1,5 v menen varmaan taas, kun heille tulee taas isot juhlat.

Työkaverilla on joka viikko ostoskassi kädessä. Ostaa myös paljon.

Vierailija
379/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin raivona lapsena suurimman osan aikaa, mutta en saanut sitä ulos. Äidille. If you got a problem with me, then you got a problem with me. Any problem with that? Äidillä oli tosiaan ongelma siitä, jonka se siirsi minuun!!!!! Mä sain siitä kärsiä!!!!!!! Häivy silmistäni ois ollut oikeat vuorosanat sille, mutta minne mä sitten oisin joutunut? Siitä se ois itkenyt, kun ois todella tajunnut, että se olen minä, joka sanon sille, että häivy silmistäni, eikä hän mulle.

ap

Vierailija
380/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oiskin "hauskaa" jos mun lapsi tekis jotain, mistä mun äiti ois uhannut heittää mut ulos, jos tekisin sen, mitä ei siis ikinä ollut lähelläkään tapahtua, mutta pitipähän sen sairaan sian vain varmuuden vuoksi kertoa, että tietäisin, ettei se paskaääliö aio rakastaa mua myöskään silloinkaan, niin jos oma lapsi tekis sellaista ja sitten vois kertoa sen äidille ja oikein kehua, miten itse tukee omaa lastaan kyseisessä tilanteessa. Koska ne asiat oli aina sellaisia, joissa lapsi ois hädässä ja tarttis apua, ei rankaisua. Kuten vahinkoraskaus tms. Ja sitten jos äiti ei muistaisi, että sinähän uhkasit mua heittää tästä ulos pellolle, että tekisinkö nyt tämän saman lapsenlapsellesi, mitä häh? Oisitko saatanan äpärrä sitten tyytyväinen mitä? Ja jos se sanois että oisin niin sanois sille, että oot sairas. En siis tietenkään toivo lapselleni vahinkoraskautta mutta ei se ole asia, mistäkö ei selvittäisi.

ap