Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emätinkuulasetti

Vierailija
05.12.2017 |

Hankin itselleni emätinkuulasetin ja kokeilin tänään innoissani niitä. Pienin pysyi tiukasti paikallaan, samoin keskikokoinen ja isokin. Tunsin keskikokoisen ja ison kuulan vaginassani mutteivat ne alkaneet missään vaiheessa putoamaan vaikka ovat aika painavat. Mistä voisi ostaa vielä painavampia emätinkuulia vaginajumppaa varten? Haluan välttyä kaikenlaisilta virtsankarkailuilta jne vanhempana.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöystävän (synnyttänyt) pimppi tuli kireemmäks kun se treenas kuulilla muutaman kuukauden. Olen varsin tyytyväinen. 

Vierailija
42/62 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen virtsankarkailija henkilö, auttaako kuulat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo Kuula tekisi uuden sävellyksen,jos tietäisi mihin hänen nimeään käytetään.

Vierailija
44/62 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivo Kuula tekisi uuden sävellyksen,jos tietäisi mihin hänen nimeään käytetään.

No mihin hänen nimeään sitten käytetään? 

Vierailija
45/62 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli 200 gr painavat kuulat käytössä. Alussa tuntui etteivät pysy millään sisällä, mutta kyllä se treeni on tuottanut tulosta ja pistävät hormonit hyrräämään :)

Vierailija
46/62 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vbvb kirjoitti:

Mulla on yli 200 gr painavat kuulat käytössä. Alussa tuntui etteivät pysy millään sisällä, mutta kyllä se treeni on tuottanut tulosta ja pistävät hormonit hyrräämään :)

Harjoitus tekee mestarin. Eikä käyttöä kannata lopettaa ikinä, sillä näiden käytöstä se hyöty kantaa vanhuuspäiville asti. 

Vierailija
47/62 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiks nää pudota? Esim lenkillä? 

Vierailija
48/62 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolle kuulat lahjaksi, kauniissa paketissa ja kaikkea, taka-ajatuksena tietysti että tällä lailla tavara tiukentuisi ja minun pikkupeenikseni saisi parempaa kyytiä. Joskus joutuu työstämään vähän liiankin kauan kun värkki on väljä ja liukas eli kitka ja puristus puuttuu. Ei meinaa nalli palaa millään. No, eipä tuo ole niitä käyttänyt kuin kerran tai pari, eli hukkaan tuli nekin eurot heitettyä. Joutuu mielikuvaharjoituksilla saattamaan itsensä ison O:n partaalle kun ei muuten tahdo roiskeet irrota...

Vierailija
49/62 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiks nää pudota? Esim lenkillä? 

Ei voi.  =) 

Vierailija
50/62 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäpainoisia mönttejä pidätte?

Vierailija
51/62 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin vaimolle kuulat lahjaksi, kauniissa paketissa ja kaikkea, taka-ajatuksena tietysti että tällä lailla tavara tiukentuisi ja minun pikkupeenikseni saisi parempaa kyytiä. Joskus joutuu työstämään vähän liiankin kauan kun värkki on väljä ja liukas eli kitka ja puristus puuttuu. Ei meinaa nalli palaa millään. No, eipä tuo ole niitä käyttänyt kuin kerran tai pari, eli hukkaan tuli nekin eurot heitettyä. Joutuu mielikuvaharjoituksilla saattamaan itsensä ison O:n partaalle kun ei muuten tahdo roiskeet irrota...

Ostin myös rouvalle kalliit ja hienot kuulat, eipä ole tainnu pilluun upota edes minun mieliksi. Ei kiinnosta huolehtia ilolihaksesta, eikä paljon muustakaan. Olen yrittänyt vihjailla ja suoraanki sanoa, mutta ei, niin ei.

Vierailija
52/62 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin myös rouvalle kalliit ja hienot kuulat, eipä ole tainnu pilluun upota edes minun mieliksi. Ei kiinnosta huolehtia ilolihaksesta, eikä paljon muustakaan. Olen yrittänyt vihjailla ja suoraanki sanoa, mutta ei, niin ei.

Ei taida rouvasi välittää kovinkaan paljoa sinun nautinnostasi. 

Vierailija
53/62 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös harkinnut vaimolle kuulia lahjaksi. Pelkään vain, että hän ottaa asian vtuiluna. Jos löytyisi jokin lelusarja jossa olisi hyvät kuulat mukana, niin silloin ne tulisivat siinä ohessa, eikä siitä voisi vetää hernekuulia sieraimiin.

Vierailija
54/62 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ah kateellinen olen vaimoille jotka pitää niitä viikottain säänöllisesti..monet kyllästyy syystä tai toisesta kun korvien sisällä joku asia ei ole just niin...

Vierailija
55/62 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös harkinnut vaimolle kuulia lahjaksi. Pelkään vain, että hän ottaa asian vtuiluna. Jos löytyisi jokin lelusarja jossa olisi hyvät kuulat mukana, niin silloin ne tulisivat siinä ohessa, eikä siitä voisi vetää hernekuulia sieraimiin.

Näissähän on melki kaikissa jotkut kuulat mukana.

https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Setit

Sitä en tiedä onko ne kuinka hyviä ja mitkä yleensäkään ovat hyvät kuulat.?? 

Vierailija
56/62 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että on ihana pitää sisällä sellaisia kuulia, joissa on pehmeä silikoninen häntä! Kuulalle ja hännälle vähän liukkaria, työnnän sisään, ja hännän asetan häppäreiden väliin klitorikselle. Kyllä kotityötkin maittaa, ja iltaan mennessä olen aivan kiimainen :). Kaksi kuulaa sisään, ja niin saa molemmille puolille klittaa mukavasti puristavat hännät... Vahva suositus!!

Vierailija
57/62 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että on ihana pitää sisällä sellaisia kuulia, joissa on pehmeä silikoninen häntä! Kuulalle ja hännälle vähän liukkaria, työnnän sisään, ja hännän asetan häppäreiden väliin klitorikselle. Kyllä kotityötkin maittaa, ja iltaan mennessä olen aivan kiimainen :). Kaksi kuulaa sisään, ja niin saa molemmille puolille klittaa mukavasti puristavat hännät... Vahva suositus!!

Anustappiakin saa hännällä, kuten vaikka "kissan".  

Tosi somaa kun häntä sojottaa molemmista reijistä.  

Vierailija
58/62 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hatunnosto naisille jotka pitää noita. näkee että välittää itsestään ja miehestäänkin eikä jokaista asiaa mikä on ns parempi tehdä kuin olla tekemättä koe rasitteeksi. kyllä itseä työstetään mutta vaatteiden alta jätetään hoitamatta. meillä emäntä piti näit ekan raskauden jälkeen mutta siihen jäi alkoi yläpäästä vibaan.ei kehut ja ksnnustukset auttaneet.

Vierailija
59/62 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

654 kirjoitti:

hatunnosto naisille jotka pitää noita. näkee että välittää itsestään ja miehestäänkin eikä jokaista asiaa mikä on ns parempi tehdä kuin olla tekemättä koe rasitteeksi. kyllä itseä työstetään mutta vaatteiden alta jätetään hoitamatta. meillä emäntä piti näit ekan raskauden jälkeen mutta siihen jäi alkoi yläpäästä vibaan.ei kehut ja ksnnustukset auttaneet.

Samaa mieltä. 

Vierailija
60/62 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

millainen palkinto vaimolle pitäs luvata kun tekee lähes kaikkensa ett pitäisi ja molemmille olisi iloa. mutta kokee stressiksi tuollaisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän