Emätinkuulasetti
Hankin itselleni emätinkuulasetin ja kokeilin tänään innoissani niitä. Pienin pysyi tiukasti paikallaan, samoin keskikokoinen ja isokin. Tunsin keskikokoisen ja ison kuulan vaginassani mutteivat ne alkaneet missään vaiheessa putoamaan vaikka ovat aika painavat. Mistä voisi ostaa vielä painavampia emätinkuulia vaginajumppaa varten? Haluan välttyä kaikenlaisilta virtsankarkailuilta jne vanhempana.
Kommentit (62)
On se ihme kun joillain on niin paljon aikaa että tulee tänne vaan veetuileen muuten.
Setti on siis saapunut ja oli tänään käytössä pari tuntia mm jumpassa. Taidan kyllä vaihtaa jo huomenna toisen pallon painavampaan. Tässä on silikoninen "muotti" tms silikoni-vetonarulla ja neljä eri painoista palloa. Kaikki siis eri painoisia, niistä tehdään itselle sopiva yhdistelmä.
Tosiaan toivon ihan vain lisäiloa itselle tästä rakkauslihasten vahvistamisesta. Jos vaikka olisi mahdollinen se kuuluisa emätinorgasmi.
N50+ kirjoitti:
On se ihme kun joillain on niin paljon aikaa että tulee tänne vaan veetuileen muuten.
Setti on siis saapunut ja oli tänään käytössä pari tuntia mm jumpassa. Taidan kyllä vaihtaa jo huomenna toisen pallon painavampaan. Tässä on silikoninen "muotti" tms silikoni-vetonarulla ja neljä eri painoista palloa. Kaikki siis eri painoisia, niistä tehdään itselle sopiva yhdistelmä.
Tosiaan toivon ihan vain lisäiloa itselle tästä rakkauslihasten vahvistamisesta. Jos vaikka olisi mahdollinen se kuuluisa emätinorgasmi.
Maailmassa ei muuta olekaan kuin aikaa. Aika lopu koskaan.
Minulla oli lähete fysioterapiaan, puristin emättimellä 60 (en muista asteikkoa) ja 30 olisi ollut hyvä tulos. Minulla pysy sisällä kuulat, ei tippunut millään, aavistin, että jokin on vialla. No ei tippunut ei, kun laskeuma pisti sen pussiin. Ja virtsa karkasi. Tämä korjattiin leikkauksella... Nyt ei esim virtsa karkaa.
Virtsaa voi karata myös siitä syystä, että on liian kireät lantionpohjan lihakset. Aina ei ole löysyydessä vika. Vaimollani ollut aina ylikireät lantionpohjan lihakset. Harvemmin ne on rentona. Nyt viimeksi oli jostain syystä naidessa, vaikka ensin olin antanut orkun pelkällä yhdellä sormella ja suuseksillä. Yleensä pillu kiristyy orkun tullessa aivan piukaksi ja jää jännittyneeksi. Kun sinne sitten työntää paksu ja ison kalun, niin kyllä puristaa makiasti ja vielä pitkään. Toissapäivänä pillu rentoutui poikkeuksellisesti, eikä puristusta tuntunut niin paljoa kuin yleensä.
Ai vaimolla pysynyt pienimmät kultaiset kuulat ihan mennen tullen, eikä ihan heti kuulemma ole meinannut pudota. Ikää kumminkin jo lähemmäs 60 ja neljä lasta alakautta.
Kahvakuula on hyvä, ite käytän 3 kg.
Turhaa veetuilua kun toiset haluaisi tietoa ja keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa veetuilua kun toiset haluaisi tietoa ja keskustelua.
Why so serious?
En tiedä, millaisia muut kuulasarjat on, mutta ainakin Amoan (saa apteekista) kuulasarjassa pienin kuula on painavin ja sitä kuuluu käyttää viimeiseksi, eli ensin treenataan isommalla ja kevyemmällä (koska mitä suurempi läpimitta ja mitä vähemmän painoa sitä helpommin/ heikommilla lihaksilla sitä saa liikuteltua) ja kun sitä saa hyvin hallittua niin vaihdetaan vähän pienempään ja painavampaan jne. Periaatteessa sitten kun oot tunnistanut oikeat lihakset niin niitä voi treenata ilman kuuliakin, esim. bussipysäkillä dösää odotellessa
Tarvisin pieniä ja oikein painavia mutta olis kiva kun niissä olisi silikoninen varsi josta ne vedetään ulos?
Minulla on pinkit geishakuulat eli kaksi palloa kiinni narussa, jolla kuulat voi vetää pois vaginasta. Geishakuulia voi pitää vaginassa päivällä kun kokkaa, imuroi tai tekee kotitöitä (saat piristystä kotitöihin). Geishakuulia voi pitää töissä tai yöllä nukkuessa.
Kerran olin menossa treffeille mieheni luo ja kerroin miehelleni että laitoin junamatkan ajaksi geishakuulat vaginaan. Kuulat antavat hyvää vaginajumppaa ja pitävät naisen valmiustilassa rakastelua ajatellen. Mieheni mielestä geishakuulat ovat hyvä juttu, tavoitteena tiukempi puristusote peniksestä.
Geishakuulat pitää muistaa pestä välillä.
Mulla on melki 8 vuotta vanhat smartballsit, toimii yhä.
Kuuluuko se värisevien pallojen ääni muille jos ne on mun sisällä?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko se värisevien pallojen ääni muille jos ne on mun sisällä?
Ei todellakaan kuulu.
Vierailija kirjoitti:
BenWa kuulat on aika hyvät. Sopivan pienet mutta painavat.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Geishapallot/Geishapallot/286-be…;
aika söpöt, mutta eikös nuo ole kovin pienet?
Olen jotenkin kuvitellut että nuo kuulat olisi isomman kokoisia?
Onnen tyttö kirjoitti:
Minulla on pinkit geishakuulat eli kaksi palloa kiinni narussa, jolla kuulat voi vetää pois vaginasta. Geishakuulia voi pitää vaginassa päivällä kun kokkaa, imuroi tai tekee kotitöitä (saat piristystä kotitöihin). Geishakuulia voi pitää töissä tai yöllä nukkuessa.
Kerran olin menossa treffeille mieheni luo ja kerroin miehelleni että laitoin junamatkan ajaksi geishakuulat vaginaan. Kuulat antavat hyvää vaginajumppaa ja pitävät naisen valmiustilassa rakastelua ajatellen. Mieheni mielestä geishakuulat ovat hyvä juttu, tavoitteena tiukempi puristusote peniksestä.
Kokevatko naiset näistä mielihyvää? Tuntuuko kuulissa värinä kävelessä? Rouvalla useammatkin tuolla kaapissa mutta ei häntä kiinnosta niitä käyttää niinkuin ei muitakaan seksivälineitä. Kun aina väsyttää.
Ei ikävä kyllä tunnu. Pidän kyllä monta tuntiakin sisällä. Tavoite lisätä molempirn nautintoo.
Vierailija kirjoitti:
Onnen tyttö kirjoitti:
Kokevatko naiset näistä mielihyvää? Tuntuuko kuulissa värinä kävelessä? Rouvalla useammatkin tuolla kaapissa mutta ei häntä kiinnosta niitä käyttää niinkuin ei muitakaan seksivälineitä. Kun aina väsyttää.
Riippuu kuulista ja käyttäjästä. Kyllä monet tuntevat värinän liikkuessaan ja saavat siitä mielihyvää.
Rouvaasi taitaa vaivata yleinen haluttomuus.
Mulla on halvat alle kympin muovipallot. Nekin toimii mutta laadukkaammat silikoniset olis varmaan kivemmat.
Nosturin purkupallo ketjulla. Näitä näkee joskus elokuvissa, olisko tarpeeksi painava?