Lähdin hakemaan kaljaa, ja nainen pyysi tuomaan sipsuja
"Sipsuja". Ärsyttävää, kun oma nainen ei osaa edes puhua normaalisti.
Kommentit (54)
Eksä aina hilpasi johonkin. Sitten tajusin itse hilpasta tarpeeksi pitkälle ja lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sipsu, onpa kiva sana. Pitää ottaa käyttöön!
Sipsu on tontun nimi alakoululaisen kirjoittamassa joulutarinassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies keksi eilen uuden, kysyi siis että "mennäänkö metukalla keskustaan". Tarkoitti metroa.
Näen silmissäni teidät jättimäisen meetvurstipötkön päällä ratsastamassa kuin noita luudalla.
Ranskalaisten perunoiden kutsuminen "ranuiksi" tai "raneiksi" herättää mussa aggressiivisia ajatuksia.
Ranskalaisista perunoista tulikin mieleeni, että vihaan sitä kun joku kutsuu isovarvasta "pottuvarpaaksi". Ja jos joku tarjoaa ruoaksi "pottuja" ihan missä tahansa muodossa, niin syömättä jää. Missä päin Suomea muuten syötiinkään "pernaa"? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pyydään "sipsukkaa ja dipsukkaa".
Nyt mä kuulen tuon typeryyden, enpä ennen ajatellut.
Sipsukkaa ja dipsukkaa kuulostaa siltä kuin Neljänsuoran sedät olisivat yrittäneet tehdä biisin, joka vetoaa nuorisoon.
Voi ei! :D
Vierailija kirjoitti:
Sisko seurusteli miehen kanssa, joka oli Etelä-Karjalasta ja sanoi aina "pessä" kun piti pestä. Sisko kuittas aina "pese pessaaris".
Ei se juttu kauan kestäny.
Ei varmaan kestänyt! Huono mukanokkela tokaisu siskoltasi.
Tääl Etelä-Karjalas myö pessää, esim. pessää :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies keksi eilen uuden, kysyi siis että "mennäänkö metukalla keskustaan". Tarkoitti metroa.
Näen silmissäni teidät jättimäisen meetvurstipötkön päällä ratsastamassa kuin noita luudalla.
No heh, tämä mielikuva mullekin ekana tuli, kun se alkoi puhumaan metukalla menemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisista perunoista tulikin mieleeni, että vihaan sitä kun joku kutsuu isovarvasta "pottuvarpaaksi". Ja jos joku tarjoaa ruoaksi "pottuja" ihan missä tahansa muodossa, niin syömättä jää. Missä päin Suomea muuten syötiinkään "pernaa"? :D
Mun faija puhuu pernoista, eli ainakin Keski-Suomessa😊
Vierailija kirjoitti:
Tampeella syödään pernaa.
Sama. Että ärsyttää nuo imbesillikieliset santat, kuten "sipsuja". Tuo hänelle pehmeät sukat, joilla voi sitten sipsutella.
Yhtä idiottivammainen sana kuin nimittää ranskanperunoita ranuiksi.
Kun mielikuvista ja ihme sanomisista puhutaan niin annan naisten päättää miten ymmärtävät yksisarvisella ratsastamisen. Osa on muuten noussut "satulaan". Ei silti naisten ehdotukusistakin kuulee omituisia. Haluatko mätästä? Täh?
Sipsukkaa ja dipsukkaa kuulostaa siltä kuin Neljänsuoran sedät olisivat yrittäneet tehdä biisin, joka vetoaa nuorisoon.