Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö seksiä säännöstellä?

Vierailija
05.12.2017 |

Miehestäni tulee laiska aina kun se on saanut seksiä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orastava toive hallita miestä pillun avulla. Ei tule onnistumaan.

Vierailija
2/4 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo säännöstelee. Nykyisin on seksiä vain kerran viikossa. On säännöstellyt aina, koska hänen paikat vaatinut vähän lepopäiviä isolta kalulta. Mutta säännöstellyt siksikin, että saisi vähän enemmän himoa aikaan itselle ja minulle. Syystä, että ilman hänen kiinnostusta ja orkkuja, ei mullakaan oikein riitä himot. Jotenkin tottunut siihen, että seksi menee hänen orkkujensa ja himojensa kautta.  Näin on ollut aikojen alusta. Joskus nuorempana sitä halusi sentään välillä vain ajatella itseäänkin ja tyhjentää pussit.  Nykyisin harvemmin, jos vaimoa ei innosta. Mutta jos innostaisi useammin niin naitaisiin myös useampi kerta viikossa. Onneksi on riippuvainen orkuistaan, joten jossain olen ainakin onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa pidä säännöstellä. Seksiä ei koskaan ole liikaa, korkeintaan tarpeeksi. Mä olen suhteissa osalle naisista kertonut että munaan saa koskea. Jos ei itseäsi haluta niin mua todennäköisesti haluttaa. Oksennustaudissakin pyysin ja sain hoitoja. Sitä ei sen aikainen nainen voinut ymmärtää että siinä kunnossa edes ajattelee seksiä.

Oikeasti hoitelu sai hetkeksi unohtamaan karmean olon joka ei ollut edes itse hankittu. Sitten yhdenkään naisen ei tarvi seurassa valittaa puutetta. Sormia, suuta ja munaa saa tietenkin sekä leluja lisäksi jos sellaisia löytyy.

Vehkeet ei käytöstä kulu vaan pitää ne virkeinä. Puhutaan sitten munasta tai pillusta.

Vierailija
4/4 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pitää. Vaimo on säännöstellyt sen noin kerran kahteen vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi