Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin hakemaan kaljaa, ja nainen pyysi tuomaan sipsuja

Vierailija
05.12.2017 |

"Sipsuja". Ärsyttävää, kun oma nainen ei osaa edes puhua normaalisti.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä "sipsut" ostamatta ja koko rahalla kaljaa, oppiipahan nainen olemaan!

Vierailija
2/54 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄH... mitä sipsut on? Joku murrejuttu ilmeisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipsejä. Mun nainen leikkaa juustosta siipaleita eikä viipaleita. Puhutaan melkein eri kieltä.

Ap

Vierailija
4/54 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko! 🐖

Vierailija
5/54 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/54 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipsejä. Mun nainen leikkaa juustosta siipaleita eikä viipaleita. Puhutaan melkein eri kieltä.

Ap

Hah. Mullakin on siipaleita. Mutta sipsu on kyllä ärsyttävä

Vierailija
7/54 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noi menee just toisinpäin: kuulostat ihan mun mieheltä! Sipsu, siipale/siivale, jauheNliha. Tahallaan sanoo, kun tietää, että mä oon kielioppinatsi. :D

Vierailija
8/54 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset parempaa.

Vierailija
9/54 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän yrittää todennäköisesti olla vitsikäs ja käyttää jotain jonne kieltä. sano hänelle että puhuisi tuolla tavalla ainoastaan naiskavereittensan kanssa, kun kokontuvat höpöttelemään kivoja.

Vierailija
10/54 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi ei luultavasti sentään syö "sipsiä". Aina kun joku sanoo syövänsä sipsiä, mieleeni nousee kuva pienestä oravasta, jolla on etukäpälien välissä yksi sipsi, jota se vähitellen nakertaa.

Mutta kieltämättä "sipsu" on myös tosi ärsyttävä. "Siipaleesta" en ollut ennen kuullutkaan.

Vierailija
11/54 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siipale on kuulemma siivun ja viipaleen välissä, siis ohuempi kuin viipale mutta paksumpi kuin siivu (tosin mulle nuo siivu ja viipale tarkoitta kyllä samaa asiaa).

Vierailija
12/54 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesi ei luultavasti sentään syö "sipsiä". Aina kun joku sanoo syövänsä sipsiä, mieleeni nousee kuva pienestä oravasta, jolla on etukäpälien välissä yksi sipsi, jota se vähitellen nakertaa.

Mutta kieltämättä "sipsu" on myös tosi ärsyttävä. "Siipaleesta" en ollut ennen kuullutkaan.

"Syödä sipsiä" on kylläkin ihan normaalia kieltä siinä kuin syödä popcornia/karkkia/suklaata vaikka olisi suussa useampi samalla kertaa.

Vierailija
13/54 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko seurusteli miehen kanssa, joka oli Etelä-Karjalasta ja sanoi aina "pessä" kun piti pestä. Sisko kuittas aina "pese pessaaris".

Ei se juttu kauan kestäny.

Vierailija
14/54 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Syödä sipsiä" on kylläkin ihan normaalia kieltä siinä kuin syödä popcornia/karkkia/suklaata vaikka olisi suussa useampi samalla kertaa.

Ei tasan ole.

Vierailija
15/54 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko seurusteli miehen kanssa, joka oli Etelä-Karjalasta ja sanoi aina "pessä" kun piti pestä. Sisko kuittas aina "pese pessaaris".

Ei se juttu kauan kestäny.

Eipä ihme - tuollaista vi**uilua kukaan kuuntele...

Vierailija
16/54 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole tsipsejä? Ja tsiipale juustoa?

Vierailija
17/54 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähån kuin ihmiset jotka sanoo valkosipulia valkosipaliksi. Tekis mieli vetää lättyyn.

Vierailija
18/54 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset sanovat tsiptsuptsippiä siitä punaisesta aineesta, jota lorotetan spagetin päälle.

Vierailija
19/54 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähån kuin ihmiset jotka sanoo valkosipulia valkosipaliksi. Tekis mieli vetää lättyyn.

Näin on prrkl ✊

Vierailija
20/54 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jaa sipsejä pyysi tuomaan. Eihän tuo ole pahakaan rasti. Luulin jo hetken että retardi nimitys siteille. Sitten olisikin sama mennä baariin juomaan jos kaljaa lähtee hakemaan ja pitää jotain vampyyrien teepusseja alkaa ostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä