Lähdin hakemaan kaljaa, ja nainen pyysi tuomaan sipsuja
"Sipsuja". Ärsyttävää, kun oma nainen ei osaa edes puhua normaalisti.
Kommentit (54)
HÄH... mitä sipsut on? Joku murrejuttu ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sipsejä. Mun nainen leikkaa juustosta siipaleita eikä viipaleita. Puhutaan melkein eri kieltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipsejä. Mun nainen leikkaa juustosta siipaleita eikä viipaleita. Puhutaan melkein eri kieltä.
Ap
Hah. Mullakin on siipaleita. Mutta sipsu on kyllä ärsyttävä
Meillä noi menee just toisinpäin: kuulostat ihan mun mieheltä! Sipsu, siipale/siivale, jauheNliha. Tahallaan sanoo, kun tietää, että mä oon kielioppinatsi. :D
hän yrittää todennäköisesti olla vitsikäs ja käyttää jotain jonne kieltä. sano hänelle että puhuisi tuolla tavalla ainoastaan naiskavereittensan kanssa, kun kokontuvat höpöttelemään kivoja.
Naisesi ei luultavasti sentään syö "sipsiä". Aina kun joku sanoo syövänsä sipsiä, mieleeni nousee kuva pienestä oravasta, jolla on etukäpälien välissä yksi sipsi, jota se vähitellen nakertaa.
Mutta kieltämättä "sipsu" on myös tosi ärsyttävä. "Siipaleesta" en ollut ennen kuullutkaan.
Siipale on kuulemma siivun ja viipaleen välissä, siis ohuempi kuin viipale mutta paksumpi kuin siivu (tosin mulle nuo siivu ja viipale tarkoitta kyllä samaa asiaa).
Vierailija kirjoitti:
Naisesi ei luultavasti sentään syö "sipsiä". Aina kun joku sanoo syövänsä sipsiä, mieleeni nousee kuva pienestä oravasta, jolla on etukäpälien välissä yksi sipsi, jota se vähitellen nakertaa.
Mutta kieltämättä "sipsu" on myös tosi ärsyttävä. "Siipaleesta" en ollut ennen kuullutkaan.
"Syödä sipsiä" on kylläkin ihan normaalia kieltä siinä kuin syödä popcornia/karkkia/suklaata vaikka olisi suussa useampi samalla kertaa.
Sisko seurusteli miehen kanssa, joka oli Etelä-Karjalasta ja sanoi aina "pessä" kun piti pestä. Sisko kuittas aina "pese pessaaris".
Ei se juttu kauan kestäny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Syödä sipsiä" on kylläkin ihan normaalia kieltä siinä kuin syödä popcornia/karkkia/suklaata vaikka olisi suussa useampi samalla kertaa.
Ei tasan ole.
Vierailija kirjoitti:
Sisko seurusteli miehen kanssa, joka oli Etelä-Karjalasta ja sanoi aina "pessä" kun piti pestä. Sisko kuittas aina "pese pessaaris".
Ei se juttu kauan kestäny.
Eipä ihme - tuollaista vi**uilua kukaan kuuntele...
Eikös ne ole tsipsejä? Ja tsiipale juustoa?
Vähån kuin ihmiset jotka sanoo valkosipulia valkosipaliksi. Tekis mieli vetää lättyyn.
Mies ja lapset sanovat tsiptsuptsippiä siitä punaisesta aineesta, jota lorotetan spagetin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vähån kuin ihmiset jotka sanoo valkosipulia valkosipaliksi. Tekis mieli vetää lättyyn.
Näin on prrkl ✊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jaa sipsejä pyysi tuomaan. Eihän tuo ole pahakaan rasti. Luulin jo hetken että retardi nimitys siteille. Sitten olisikin sama mennä baariin juomaan jos kaljaa lähtee hakemaan ja pitää jotain vampyyrien teepusseja alkaa ostamaan.
Jätä "sipsut" ostamatta ja koko rahalla kaljaa, oppiipahan nainen olemaan!