Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi eräs henkilö tuijotti minua pitkään, ihan erityisen pitkään?

Vierailija
05.12.2017 |

Eikä ole yhtään tälle henkilölle ominaista, mitä häntä tunnen. En siis tunne kuitenkaan kovin paljon, eikä varsinkaan hän minua. Ollaan ns. tunnettu jo pari vuotta, vaikka oikeastaan nähdään toisiamme säännöllisesti vasta nykyisessä tilanteessa. Ei olla keretty kuitenkaan puhekontaktiin asti vielä, enkä tiedä kerätäänkö tässä melskeessä jatkossakaan. Viime aikoina hän on sitten ilmeisesti alkanut katsomaan vähän tarkemmin, että kuka se minä olen, esim. kun olen tullut huoneeseen niin katse kääntyy minuun päin ja otetaan lyhyt katsekontakti. Tämä toki ihan tavallista. Mutta tänään kävi niin, että kun olin tekemässä läppärillä, huomasin että tämä ihminen katsoo minua. OK, eihän siinä vielä mitään, saa katsoa. Mutta aloin ihmetellä, kun katse ei lakannut, katsoi ihan herkeämättä minua. Minä siis annoin ulospäin näyttää siltä, että en huomaa hänen katsovan minua, mutta sivusilmällä näin. Lopulta tilanteen purkamiseksi nostin silmäni läppärin näytöltä ja katsahdin häntä, silleen ikään kuin huomaisin hänen katsovan minua vasta nyt. Siinä vaiheessa hän sitten lakkasi tuijottamasta, ja palasi omiin juttuihinsa.

Mistä tällainen pitkä katselu kertoo? Se kesti varmaan 10 sekuntia, mikä on kauan tuollaisessa tilanteessa. Mitään pahoja fiboja minulle ei siis tosiaankaan tästä henkilöstä tule, ei tämän tapauksenkaan johdosta. Kiinnostaisi vain tietää, mikä epäluonnollisen pitkään tuijotteluun oli syynä. Varsinkin kun hän on luonteeltaan vähän semmoinen hiljainen cool että ei yleensä jähmety tuolleen. Kuten saatoitte havaita, niin olemme etäisiä, mutta välit eivät ole mitenkään huonot. Ainakaan minun tulkinnallani.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua huolestuttaa tai mitään, mutta on myös mahdollista että kyseessä voi olla jokin aivosairaus. Silloin on mahdollista että henkilö ikään kuin jäätyy eikä huomaa tuijottavansa. Jos menisit kysymään siltä henkilöltä niin hän ei välttämättä jälkeenpäin edes muistaisi tuijotaneensa.

Vierailija
2/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo könytä pimpan päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata syytä. Ehkä vain tutki piirteitäsi tai muistutat jotain toista? Tai on kiinnostunut sinusta? Ajatuksissaan katsoi?

Vierailija
4/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli toinen ”tytöistä” tullut paidan alta morjestamaan.

Vierailija
5/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla oli ruokaa/muuta likaa naamassa.

Vierailija
6/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvissä lääkkeissä vissiin tuijottaja.  Asun eräässä luuserilähiössä ja täällä tuollainen kohtuuttoman kauan toista tuijottaminen on aivan arkipäivää.  Ei niin kauaa siedä katsoa takaisin ettei hopialle siinä hommasa jäisi.

Tosin se tapahtuu myös suurelle osalle muitakin, eli kun ikkunasta katsonut, niin ensin tuijotetaan kun tullaan vastaan, ja sitten vielä käännytään perään tuijottamaan. myös sama jos on vaikka autosta purkamassa tavaroita ulko-oven edessä, niin osa ohikulkijoista katsoo vielä paikan ohitettuaankin yhä kiinteästi takaviistoon.

Vierailija
7/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua huolestuttaa tai mitään, mutta on myös mahdollista että kyseessä voi olla jokin aivosairaus. Silloin on mahdollista että henkilö ikään kuin jäätyy eikä huomaa tuijottavansa. Jos menisit kysymään siltä henkilöltä niin hän ei välttämättä jälkeenpäin edes muistaisi tuijotaneensa.

Tätä minäkin arvelisin muuten, mutta mikään muu ei viittaa tähän. Tällaisia ei hänellä muuten ole ollenkaan tapahtunut, eikä iänkään puolesta vielä voi tosiaankaan mikään päässä viipattaa.

Vierailija
8/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan sivusilmällä työkaverin katsovan usein minuun päin aika pitkään. Jos katson häneen niin katsoo vielä hetken ennen kun alkaa tekemään jotain. Enkä todellakaan ole mikään kaunotar niin tuskin kiinnostunutkaan on.

Vierailija
9/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sata syytä. Ehkä vain tutki piirteitäsi tai muistutat jotain toista? Tai on kiinnostunut sinusta? Ajatuksissaan katsoi?

Minulle kyllä kelpaisi että hän olisikin kiinnostunut. En tätä kuitenkaan aloitusviestiin kirjoittanut, koska on niin epätodennäköistä että tunne olisi molemminpuolinen. Ei täysin poissuljettua, mutta jos tästä olisi kyse, kai hän olisi tuonut asian jotenkin jo aiemmin esiin?

Vierailija
10/12 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on ihanat.

Vierailija
11/12 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija