Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ollaanko tosiaan ainoa perhe jossa mies on jo täysin kännissä? :O

Vierailija
05.12.2017 |

Ei tämä hyvä ole mutta en voi uskoa että ei ole muualla jo sama meno...

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normisettiä. Voi olla että teen itsekkin paukut kunhan lapset nukkuu. Mieheni on tosin siihen mennessä kyllä lähtenyt jo kavereidensa kanssa baariin.

Hyvä puoli tässä juopottelussa on se että mies on voinut jo sammua ennen kuin lapset tulee kotiin, ainakin jos annan heille "lisäaikaa". Kunhan vain eivät tule kavereidensa kanssa... :(

Vierailija
22/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nyt paria drinkkiä voi ottaa itsenäisyyden juhlistamiseksi?

Huomenna on vasta itsenäisyyspäivä. Pari drinkkiä ei kyllä ketään saa känniseksi, hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, mutta meillä on eri meno, koska olemme raittiita. Mistään naapuristakaan ei kuulu mitään örvellystä tai pullojen kilinää, joten hyvin on tämä taloyhtiö siistiytynyt, kun viimeisin känniuhoaja ja mölyäjä muutti pois "maksamasta kiskurivuokria." Siunattu rauha täällä, toisin lienee hänen lukaalissaan. Sääliksi käy uusia naapureitaan.

Vierailija
24/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi nou. Mulla pyyhkäisee yli ahdistus lapsuudesta, kun isä oli aina kaatokännissä. Se on lapsille täyshelvetti.

Vierailija
25/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kysyn, onko tuollaista jossain lapsiperheissä oikeasti? Että isä on umpikännissä lasten nähden? Järkyttävää. Meillä mies on juuri käymässä ruokakaupassa huomista varten. Minä jäin lapsen kanssa kotiin. Minä pyysin, että mies toisi samalla Alkosta glögipullon, josta voisimme ottaa yhdet lämmittävät lapsen mentyä nukkumaan. Yhtä annosta enempää mies ei juo juuri koskaan. Minä saatan ottaa 2-3 lasillista viiniä lapsen nukkuessa. Baareissa kumpikaan ei ole käynyt moneen vuoteen.

Vierailija
26/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vielä töissä eli selvinpäin. 

Itse olen ottanut vajaan viinipullollisen. Että näin päin meillä. Muutenkin siis juon enemmän kuin hän. 

Pari kaljaa on kylmässä hänelle. Varmaan ne ottaa mielellään kyllä. 

Vierailija
27/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi nou. Mulla pyyhkäisee yli ahdistus lapsuudesta, kun isä oli aina kaatokännissä. Se on lapsille täyshelvetti.

Mikä siinä oli niin kamalaa??

Vierailija
28/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ottanut vajaan viinipullollisen. Että näin päin meillä. Muutenkin siis juon enemmän kuin hän. 

Tunnetko jotain sielunkumppanuutta ap: n räkäkännisen miehen kanssa?

Vierailija
29/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään tasapainoista aikuista joka olisi arkipäivänä kotonaan kännissä.

Mikä nyt on tasapainonen aikuinen? 

Tunnen monia lääkityksen alla olevia kotona olevia ei niin -tasapainoisia tyyppejä. Raittiita kyllä. 

Ja tiedän ihan elämän kuosissa olevia työteliäitä ja jopa luovia ihmisiä, jotka joskus ovat kännissä kotonaankin ja ihan arkipäivänä. 

Suppea elämänpiiri täytyy olla, jos noin luokittelee ihmiset tasa- ja epätasapainoisiin. 

Vierailija
30/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kotona lapsenvahtina kun olen itse työmatkalla. Äsken soittelin ja olivat tehneet lihapullia kermakastikkeessa.

Tuskin ottaa mitään tänään tai huomenna kun harvoin muutenkasn

Sääliksi käy ap:tä

Vierailija
31/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko jotain sielunkumppanuutta ap: n räkäkännisen miehen kanssa?

En yhtään tunne miestä. Eli en osaa sanoa. 

Sikailu ja väkivalta on vastenmielistä. Sen sijaan kovatkin kännit eivät ole niin kauhistus kuin selvästi joillekin täällä. 

Vierailija
32/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä oli niin kamalaa??

Olin isän tyttö. Isä oli minulle kaikki kaikessa. Se känninen örveltäminen ja lasittunut katse oli kammottavaa ja valtava huoli rakkaimman ihmisen puolesta. Pilkutytöstä asti piti isää yrittää suojella loukkaantumisista ja

myrkytystiloilta. Pelkäsin kokonajan isän kuolevan ja ennenaikaiseen hautaan ryyppäämään johtikin.

Vierailija
33/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En väheksy kokemuksiasi. 

Mutta näistä tulee aina mieleen ketjut: pahin kiusaajani oli Marjaana. En voi sietää Marjaana-nimisiä ihmisiä. 

Eli pitää muistaa, että kaikki alkoholinkäyttö lapsiperheissäkään ei ole sitä, mitä sinä olet kokenut.

Jokaisessa keski- ja eteläeurooppalaisessa perheessä nautitaan alkoholia aterioilla ja tarjotaan jopa lapsille (vedellä laimennettuna) 

Ei se alkoholi, vaan väärinkäyttö. 

Vierailija
34/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan täyskännistä ja joku tulee pätemään kuinka Etelä-Euroopassa juodaan ruoan kanssa viiniä... Luoja.

Vierailija
35/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit ihmiset osaa juoda parit ilman että tulee humalaa ja örveltää.

Meillä mies katsoo lätkää, juo pari olutta ja syö uunimakkaraa onnellisena.

Huomenna nuoret tulee meille syömään ja juodaan kuoharia ja me vanhukset katsotaan linnan juhlia.

Vierailija
36/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia pitkän linjan alkkisperheessä olla kännissä jo.

Itsekin jouduin kasvamaan perheessä, jossa isä oli alkoholisti. Siis aivan täysin. Töissä oli "selvänä" tai luultavasti usein melkosessa kankkusessa. Mutta en juurikaan selvänä häntä nähnyt ja kunnon kännissä oli vielä riidanhaastaja tyyppiä.

Ikävä sanoa näin, mutta ei haittaa että on ollut kuollut jo yli 10 vuotta...

Vierailija
37/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin otetaan pari lonkeroa heti aamusta niin lähtee päivä mukavasti käyntiin.

Vierailija
38/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä Etelä- ja Keski-Euroopassakin raittiita ihmisiä, jotka vielä vähemmän antavat alkoholia lapsilleen.

Vierailija
39/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:hän kysyi onko muille tällaista ja vastaus on että ei. Ei silloinkaan jos jotain alkoholia juodaankin koska kaikki eivät ole sikarapajuoppoja.

Vierailija
40/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ap. Olen itse alkoholistiperheestä ja ylpeydellä voin sanoa, että sen kierteen sain kovalla vaivalla katkaistua. Oman lapseni ei tarvitse kärsiä vanhempiensa alkoholinkäytöstä. Itse laitoin korkin lopullisesti kiinni jo vuosia sitten. Mieheni ei ole koskaan juonutkaan, mitä nyt yhden oluen joskus harvoin. Tuolla hän leikkii lapsen kanssa. Jaksamista tilanteeseen, ap.