Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää joulua, meillä taitaa olla luteita

Vierailija
05.12.2017 |

Paukamia tulee tasan kolmen viikon välein yksi tai kaksi. Missään ei näy mitään jälkiä, mutta lyön vaikka vetoa, että jossain ne piileksivät.

Pitää perua kaikki kyläilyt ja olla vain kotona, ettei pistä vahinkoa kiertämään. Näin joulun alla ei varmaan mitään myrkytyksiäkään järjestetä, eikä muutenkaan, jos en onnistu löytämään sellaista ötökkää mistään.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö ilmoittaa kaikille, jotka ovat täällä olleet käymässä, että heillä voi nyt olla uusia kotieläimiä? Miten te muut olette menetelleet vastaavassa tilanteessa?

Taidan menettää järkeni lopullisesti.

Vierailija
2/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vain ihottumaa? Eikö luteet ole aika hanakoita lisääntymään, niin luulisi että ulostejälkiä tms olisi jo löydettävissä jos niitä on useita kuukausia ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista nyt eka, ennenkuin lähdet huutelemaan ympäri kyliä, että meiltä olette sitten ne luteet saaneet. Siinä pian moni juoruakka innostuu levittämään teistä pahansisuisia, väritettyjä juoruja kuinka olette likaisia, hamstraajia, huumeidenkäyttäjiä ja varmaan pidätte laitonta hostellia pystyssä.

Vierailija
4/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selität, ettei nyt tullakaan kylään koko jouluna, eikä meille voikaan tulla, vaikka olemme sopineet jonkun päivän, kun vietämme iltaa ystäväpariskunnan kanssa? Miten selität, kun jätät ystävien pikkujoulut välistä? Uskaltaako enää mihinkään mennä käymään? Ap

Vierailija
5/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi stressaat asiasta, jos huolellisella tutkimisella et ole löytänyt mitään jälkiä

Vierailija
6/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen viikon välein 1 tai 2? Ei nyt täsmää kyllä luteisiin. Kyllä niitä paukamia pitäs löytyä useampia joja yö, ne nauttii veriateriansa päivittäin. Ettei ois Herpes?

Vierailija
7/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen viikon välein 1 tai 2? Ei nyt täsmää kyllä luteisiin. Kyllä niitä paukamia pitäs löytyä useampia joja yö, ne nauttii veriateriansa päivittäin. Ettei ois Herpes?

Herpes koko perheellä käsivarsissa ja jaloissa?

Vierailija
8/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteen ulostetta pitäisi olla sängyssä tai sängyn lähettyvillä samoin veritahroja. Luteet tekee useampia paukamia vierekkäin. Ei kolmen viikon välein vaan joka yö. Luteita nuo EI ole.

Mitä teet kolmen viikon välein? Onko joku asia, joka voisi allergisoida? Esim. lakanoissa käytettävä pesuaine?

Vierailija
9/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Mulla oli oli luteita, tai oikeastaan vain yksi lude pari vuotta sitten. Olin siihen aikaan töissä paikassa, jossa asukkaiden asunnoista löytyi luteita. Vaikka olin mielestäni yli varovainen, niin silti olin onnistunut ilmeisesti yhden luteen kantamaan kotiin ja se oli tietenkin löytänyt sänkyni luo häiriköimään. Noin puoli vuotta ihmettelin omituisia, voimakkaasti oireilevia jälkiä jotka ilmestyivät n. parin viikon-1kk välein ja kävin jopa lääkärissä näyttämässä kun epäilin märkärupea tms. (Lääkärikään ei tunnistanut luteenpuremiksi, vaan jäljet jäivät silloin mysteeriksi)

Syynäsin sängyn moneen kertaan, tein teippi ansoja ym, mutta koskaan en muka löytänyt mitään, kunnes taas kerran jälkiä oli ilmestynyt ja löysinkin sänkyä tarkistaessa luteen. Enempää luteita ei koskaan löytynyt ja puremat loppuivat yhden myrkytyksen, huolellisen imuroinnin ja tämän yhden yksilön niittaamisen jälkeen. En ollut koskaan myöskään löytänyt esim. sängyn jaloista luteen uloste täpliä, mutta lakanoilla niitä välillä mielestäni oli kun jälkikäteen mietin. Ainakin jotain kovia, pieniä tumman ruskeita palleroita löysin joita luulin vain jalkojen mukana tulleiksi roskiksi.

Uskon siis, että teilläkin voi olla kyseessä lude jos olette esim. sen jostain muualta onnistuneet kotiin tuomaan. Itse olin ilmeisesti onnekas ettei kyseinen luonani majaillut yksilö kyennyt lisääntymään, oli siis ehkäpä koiras..? En tiedä luteiden lisääntymisestä sen enempää, mutta näin kuitenkin kävi omalla kohdallani.

Vierailija
10/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muka oikeasti lude? Kuulostaa oudolta kyllä, että yksi lymyilisi ja kävisi kuukauden välein syömässä. Voi olla myös lintukirppu, joka on noita purema tehnyt.

Yksi tuttavani on aivan hysteerinen lutikkapelkonsa kanssa. Jokaista finniä ja näppylää syynää kuin olisi lutikan purema ja pienet mustat nukkapallot sängyssä ovat muka kuolleita lutikoita. Pakastaa ulkotakkinsakin, jos joutuu hetken julkisissa istumaan tai käy tuttavansa luona, jossa takki laitetaan henkariin vaatekaappiin.

Vierailija
11/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin vieraana, jos minulle kerrottaisiin, ettei kannata tulla ja miksi. Jos saisin mukaani lutikoita ja saisin vielä tietää, että isäntäväki niistä tiesi muttei mitään sanonut, niin välit menisi saman tien poikki. Sen verran vittumaisia ne lutikan syöpäläiset on hävittää, jos niistä edes ikinä pääsee eroon kerrostalossa.

Vierailija
12/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain allergisille tarkoitettuja pesuaineita paketin ohjeen mukaan. Vaihdoimme lakanat viikko sitten, joten en usko, että liittyy lakanoihin.

Huomasin syklisyyden, sillä olen kuvannut näitä näppylöitä kameraani. Kun tarkemmin alan miettiä, niin kesällä lapsen sängyssä oli pientä mustaa murusta aika paljonkin. Sen jälkeen ei kyllä ole näkynyt mitään murusia. Ajattelin sen myös olevan vain roskaa, joka on tullut jalkojen mukana. Sänkykin on vastikään tutkittu, ruuvattu jalat irti ja käännetty ympäri, mutta mitään ei ole näkynyt. Ei myöskään listojen päällä tai seinissä ole mitään jälkiä.

Puremat ovat itselläni olleet yksittäisiä. Paitsi viimeksi oli kaksi vierekkäin, mutta jäljet hävisivät muutamassa tunnissa.

Hulluksi tässä tulee.

Vierailija
13/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli 100%varmuudella lude. Oli omasta mielestänikin todella outoa, että vain muka yksi yksilö ja tosiaan noin puoli vuotta aiheutti ongelmia. Muita luteita ei koskaan löytynyt ja puremat loppuivat.

Vierailija
14/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän vain allergisille tarkoitettuja pesuaineita paketin ohjeen mukaan. Vaihdoimme lakanat viikko sitten, joten en usko, että liittyy lakanoihin.

Huomasin syklisyyden, sillä olen kuvannut näitä näppylöitä kameraani. Kun tarkemmin alan miettiä, niin kesällä lapsen sängyssä oli pientä mustaa murusta aika paljonkin. Sen jälkeen ei kyllä ole näkynyt mitään murusia. Ajattelin sen myös olevan vain roskaa, joka on tullut jalkojen mukana. Sänkykin on vastikään tutkittu, ruuvattu jalat irti ja käännetty ympäri, mutta mitään ei ole näkynyt. Ei myöskään listojen päällä tai seinissä ole mitään jälkiä.

Puremat ovat itselläni olleet yksittäisiä. Paitsi viimeksi oli kaksi vierekkäin, mutta jäljet hävisivät muutamassa tunnissa.

Hulluksi tässä tulee.

Miksi sitten kuvittelet, että kyseessä on luteet, vaikka tuon perusteella vaikuttaa varsin epätodennäköiseltä?

Vierailija
15/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä oli 100%varmuudella lude. Oli omasta mielestänikin todella outoa, että vain muka yksi yksilö ja tosiaan noin puoli vuotta aiheutti ongelmia. Muita luteita ei koskaan löytynyt ja puremat loppuivat.

Muuttivat varmaan vain naapuriin evakkoon. Eiköhän ne pian tule takaisin.

Vierailija
16/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita teippiansoja

Vierailija
17/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Mulla oli oli luteita, tai oikeastaan vain yksi lude pari vuotta sitten. Olin siihen aikaan töissä paikassa, jossa asukkaiden asunnoista löytyi luteita. Vaikka olin mielestäni yli varovainen, niin silti olin onnistunut ilmeisesti yhden luteen kantamaan kotiin ja se oli tietenkin löytänyt sänkyni luo häiriköimään. Noin puoli vuotta ihmettelin omituisia, voimakkaasti oireilevia jälkiä jotka ilmestyivät n. parin viikon-1kk välein ja kävin jopa lääkärissä näyttämässä kun epäilin märkärupea tms. (Lääkärikään ei tunnistanut luteenpuremiksi, vaan jäljet jäivät silloin mysteeriksi)

Syynäsin sängyn moneen kertaan, tein teippi ansoja ym, mutta koskaan en muka löytänyt mitään, kunnes taas kerran jälkiä oli ilmestynyt ja löysinkin sänkyä tarkistaessa luteen. Enempää luteita ei koskaan löytynyt ja puremat loppuivat yhden myrkytyksen, huolellisen imuroinnin ja tämän yhden yksilön niittaamisen jälkeen. En ollut koskaan myöskään löytänyt esim. sängyn jaloista luteen uloste täpliä, mutta lakanoilla niitä välillä mielestäni oli kun jälkikäteen mietin. Ainakin jotain kovia, pieniä tumman ruskeita palleroita löysin joita luulin vain jalkojen mukana tulleiksi roskiksi.

Uskon siis, että teilläkin voi olla kyseessä lude jos olette esim. sen jostain muualta onnistuneet kotiin tuomaan. Itse olin ilmeisesti onnekas ettei kyseinen luonani majaillut yksilö kyennyt lisääntymään, oli siis ehkäpä koiras..? En tiedä luteiden lisääntymisestä sen enempää, mutta näin kuitenkin kävi omalla kohdallani.

Ja lisään vielä, että minulla puremat olivat todella kutisevia ja (ilmeisesti) kosketuksen/raapimisen vuoksi nousi vesikelloja ja turvotusta. Puremia aina 2-3 peräjälkeen.

Vierailija
18/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluksi tässä tulee.

Miksi sitten kuvittelet, että kyseessä on luteet, vaikka tuon perusteella vaikuttaa varsin epätodennäköiseltä?

Koska näpyt ovat näyttäneet juuri sellasilta kuin Googlessa luteen puremat. Miehellä tosin on taipumus finneihin, niin en voi tietää, mikä näppy on finni ja mikä ei, mutta lapsella ei pitäisi olla vielä finnejä ja silti on muutaman kerran ollut sellainen yksi punoittava näppy jossain kohtaa vartaloa. Eivät kyllä ole kellään paljon kutisseet tai eivät ollenkaan. Ap

Vierailija
19/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttivat varmaan vain naapuriin evakkoon. Eiköhän ne pian tule takaisin.

Ei tulleet koskaan takaisin. Tapahtuneesta siis aikaa n. 2 vuotta jo.

Vierailija
20/29 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita tuholaisfirmaan, joka käsittelee lämmöllä, Helsingissä tarkistuskäynti noin 80 e, itse käsittely kyllä kallis, mutta ei tarvitse edes tavaroita viedä pois ja voi jatkaa asumista muutaman tunnin jälkeen normaalisti. Ja takuu 2 kk, uusi käsittely ilmainen takuuaikana, jos ongelma uusiutuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi