Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten käyttäytyminen on pilannut Tinderin tarkoituksen

Vierailija
05.12.2017 |

Monesti miehet sanovat ja heitä neuvotaan likeemään kaikki naiset ja niistä sitten kattomaan kestä oikeasti tykkää. Mielestäni tämä on ihan vastoin Tinderin tarkoitusta. Tästä syystä en itse ikinä aloita keskustelua, koska en ole varma tykkääkö se musta vai likesikö vaan muiden joukossa.

Ymmärrän että onnistumisprosentti on näin suurempi ja kaikki liket antaa egoboostia, mutta luulen että monet naiset ei välitä Tinderistä juuri tämän takia. Ei sielläkään voi olla varma tykkääkö mies susta vai ei, vaikka matchi tulisikin.

Ärsyttää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!

Vierailija
2/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä pitäisi poistaa tykkäysnappi ja jättää kiinnostuksen ilmaiseminen kokonaan naisten tehtäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka miehen on tarkoitus tietää tykkääkö sinusta pelkän profiilissasi olevan selfien perusteella kun harva nainen (tai mies) jaksaa siihen esittelytekstiinkään mitään laittaa? Sen viestittelyn tarkoituksena on juuri selvittää että tykkääkö naisesta niin paljon että lähtee treffeille.

Vierailija
4/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä selittää sen, miksi mun saamat mätsit eivät yleensä johda edes viestittelyyn. Olenkin ihmetellyt...

Vierailija
5/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin koska esittelyteksti on sen verran lyhyt, että en osaa sanoa kiinnostaako nainen mua vai ei. Tykkäystä jos oon epävarma

Vierailija
6/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderissä on kaikista kusipäisimmät naiset, sen takia siellä ei kannata tehdä muuta kuin sikailla ja valehdella. jos sovit siellä treffit niin turha mennä. ei se akkakaan oo tulossa.

Vierailija
7/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetin "likeemään"? Tinder? Shittiä kanssa.

Vierailija
8/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä pitäisi poistaa tykkäysnappi ja jättää kiinnostuksen ilmaiseminen kokonaan naisten tehtäväksi.

Miten se eroaisi nykytilanteesta?

Vierailija
9/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä tästä seuraisi? Minäpä kerron:

- vain miesten top 20% saisi tykkäyksiä olenkaan, valtaosan tykkäyksistä mennessä top 1% miehille

- nämä huippumiehet rajaisivat osan naisista pois, kiertäisivät hakemassa iisiä seksiä riittävän kelvollisilta ja jatkaisivat unelmien naisen etsimistä livenä

- naisen tulisivat palstalle kertomaan kuinka kaikki miehet hakevat vain seksiä eikä kukaan halua seurustella

Todisteet? Tässä:

https://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curv…

https://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curv…

Miehet harrastavat numeropeliä koska naiset ovat äärimmäisen nirsoja. Kannattaa mieluummin tykätä kaikista puolittain kelvollisista, koska siten voi saada edes pari mätsiä ja ehkä jopa treffit.

Luin tämän jo toisesta ketjusta, mutta noinhan sen pitää mennäkin. Tinderin tarkoituksena on järjestää enemmän ja helpompaa seksiä niille, joille seksin saanti ei muutenkaan tuota vaikeuksia.

Vierailija
10/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä tinderissä ei ole MIEHIÄ eikä NAISIA !

Mies

Vierailija
11/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se eroaisi nykytilanteesta?

Vähentäisi turhaa oikealle pyyhkimisen vaivaa ja miehille siitä aiheutuvia rasitusvammoja.

Vierailija
12/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin kaikille miehille sydämen ja lähes kaikkien muiden kanssa tuli match paitsi komeimpien.

Vierailija
13/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti miehet sanovat ja heitä neuvotaan likeemään kaikki naiset ja niistä sitten kattomaan kestä oikeasti tykkää. Mielestäni tämä on ihan vastoin Tinderin tarkoitusta. Tästä syystä en itse ikinä aloita keskustelua, koska en ole varma tykkääkö se musta vai likesikö vaan muiden joukossa.

Ymmärrän että onnistumisprosentti on näin suurempi ja kaikki liket antaa egoboostia, mutta luulen että monet naiset ei välitä Tinderistä juuri tämän takia. Ei sielläkään voi olla varma tykkääkö mies susta vai ei, vaikka matchi tulisikin.

Ärsyttää.

Miehenä allekirjoitan tämän. Jos en tykkää, niin en tykkää. Mutta jos olen epävarma, niin tykkään. Epävarmoille en aloita keskustelua. Nainen saa tehdä sen tai jättää tekemättä. Jos tämä epävarma nainen tekee aloitteen ja silloin katson kortit loppuun asti. Nyt olen tapaillut tälläistä "epävarmaa" 2kuukautta ja toimin jarrumiehenä. Vähempikin yhteydenpito riittäisi, vaikka kunnon nainen onkin.

Vierailija
14/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli Tinderissä monta kuvaa, naamasta ja kokovartalokuvakin (todenmukainen). Sain matchin, joka vaikutti profiilin perusteella kiinnostavalta, joten aloitin keskustelun. Mies vastasi, etten ole hänen tyyppiään ulkonäöllisesti, hän vain pyyhkii kaikki oikealle. :D Kuulemma kaikki miehet tekee niin... Meni mielenkiinto Tinderiin.

Vierailija
15/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hyvin selvää oli etten jokaista matchiä kiinnostanut millään tavalla. Kai ne vaan jotain ego boostia siellä keräilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme