Monetko silmälasit sinulla on?
Siis sellaisia joissa on nykyinen vahvuus, en tarkoita varalaseja vanhoilla vahvuuksilla.
Mulla on vain nämä yhdet ja toiset on aurinkolasit, mutta en kyllä laskis niitäkään.
Kommentit (23)
Kun ei ole varaa ostaa kuin ne yhdet reilun tonnin lasit... ja miten ne muka naarmuuntuu, jos niitä pitää päässään liki 24/7, eikä paisko ympäriinsä? Sitä paitsi kengät harvemmin maksaa tonnia pari, niitä voi senkin takia olla useemmat + Suomen ilmastossa on vähän pakkokin olla useampi kenkäpari. Samoilla laseilla sen sijaan pärjää säässä kuin säässä...
Käytössä on viidet. Vain kahdessa on oikeat voimakkuudet, mutta muutos ollut niin pientä että hyvin menee ne vanhatkin, kun kehyksistä tykkään. Mulla sen verran vähän voimakkuutta, että ei ne niin hirveästi maksa.
Päälläsikö sä pihahommia teet vai miten ne siinä naarmuuntuu?
Mun kokemuksen mukaan lasit naarmuuntuu lähinnä kun niitä säilytetään jossain hyllyllä lojumassa ilman koteloa eivätkä ole päässä. Mihin ne päässä naarmuuntuisi? Tai lapsella ehkä kun vielä leikkivät rajummin ja voivat mennä nokalleen maahan mutta ei ne lasit muuten normaalisti mihinkään osu päässä ollessa.