Kauppakeskukset auki myös itsenäisyyspäivänä. Eikö oikeesti mitään rajaa?
Monet kauppakeskukset ovat auki huomenna. Ne edellyttävät liikkeitään olemaan auki vähintään klo 12-18.
Mitä mielipiteitä?
Kommentit (80)
Jopa muu maailma kunnioittaa Suomea sytyttämällä valoja tunnettuihin maamerkkeihin, mutta suomalaiset eivät voi kunnioittaa 100-vuotiasta Suomea sen vertaa että kaikki pääsisivät tuota päivää juhlimaan?
Kauppakeskuksen usein omistaa ulkomainen sijoitusfirma. Ei ne vietä Suomen itsenäisyyspäivää. Rahaa ne haluaa. Tosin eivät tajua että harva suomalainen kaupassa käy huomenna, turistit ehkä.
En koe enää, että suomi on minun itsenäinen suomeni, joten voisin ihan hyvin lähteä kaupoille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama.
Kaikki "ihan sama" - tyypit vois lastata Siperiaan menevään junaan. He eivät ansaitse itsenäistä Suomea! 😠
valtavat määrät ihmisiä käy jouluaattona ja juhanuksena kaupassa, joten miksei itsenäisyyspäivänä. kun kauppojen aukiolot vapautuivat, niin tälläkin palstalla siitä iloittiin ja kaikki eri mieltä olevat tuomittiin.
Tuskinpa se kovin kannattavaa on pitää auki kun työntekijälle maksetaan tuplapalkka. En siis vielä kritisoisi tätä, koska moni haluaa olla töissä! , vasta sitten kun pyhälisät poistetaan, on tilanne eri.
Ihmiset ryysii kuin nälänhädässä jos kaupat on yhdenkin päivän kiinni. Ihan hullua.
Opiskelijat tienaavat ainakin hyvin tuollaisina päivinä.
Satavuotias Suomi on sairas, joten minä shoppailen mieluummin rahani kun katson jotain noloja junttibileitä telkkarista.
Ap, mitä oikein ajat takaa? Pitäisikö kauppojen olla kiinni itsenäisyyspäivänä? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama.
Kaikki "ihan sama" - tyypit vois lastata Siperiaan menevään junaan. He eivät ansaitse itsenäistä Suomea! 😠
Sori nyt, mutta en tajua miten Suomen itsenäisyys kärsii siitä, että kauppakeskukset ovat auki itsenäisyyspäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama.
Ostatko lipun? Tämä itsenäinen Suomi on ajanut talouteni tiukoille, että tarvitsen jokaisen sentin joka saatavilla on joten kiitos työnantajalle huomisesta mahdollisuudesta olla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Satavuotias Suomi on sairas, joten minä shoppailen mieluummin rahani kun katson jotain noloja junttibileitä telkkarista.
Kuinka kehtaat halveerata rakasta Isänmaatasi? Saithan ilmaisen koulutuksen, terveydenhuollon, kirjastopalvelut jne. Shoppaa sitte edes netistä Kiinasta.
kelaperse kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kehtaat halveerata rakasta Isänmaatasi? Saithan ilmaisen koulutuksen, terveydenhuollon, kirjastopalvelut jne. Shoppaa sitte edes netistä Kiinasta.
Siksikö itsenäisyyttä pitäisi kunnioittaa, että saa ilmaisen koulutuksen, jne...
Hyvä että ovat auki, ehdin aamupäivällä kiireettömästi hakemaan ruokatarvikkeet juhlaillallista varten. Tänään ei ehdi kun normaali harrastusrumba.
Ruokakaupatkin ovat auki esim. 10-21. Mielestäni ihan järjetöntä. Ei mitään eroa normaaliin päivään.
Ei, koska se on aivan normaalia.
Itse asiassa olen vähän yllättynyt, että kaupat eivät ole auki esim lauantaisin paljon myöhempään, kun ihmisillä olisi aikaa käydä kaupoissa.
kelaperse kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mustavalkoista ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Jopa muu maailma kunnioittaa Suomea sytyttämällä valoja tunnettuihin maamerkkeihin, mutta suomalaiset eivät voi kunnioittaa 100-vuotiasta Suomea sen vertaa että kaikki pääsisivät tuota päivää juhlimaan?
Millä logiikalla kaikki pääsisivät juhlimaan, jos kauppakeskukset olisivat kiinni? Mites hoitajat, lääkärit, pelastustyöntekijät, tehdastyöntekijät, poliisit jne.?
Ihan sama.