Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronpalautukset on suurta tyhmyyttä!

Vierailija
05.12.2017 |

Antaa omasta palkastaan lainaa valtiolle mitättömällä korolla, pahimmassa tapauksessa lähes kahdeksi vuodeksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tyhmempää on maksaa mätkyjä 110 egeä,518 egen työmarkkinatuesta.NIM"omaa kokemusta on"

Vierailija
2/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammoille ei ole kauhalla annettu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Happamia, sano kettu..."

Vierailija
4/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku mamma on niin tyhmä että luulee veronpalautuksen olevan lahja valtiolta.

Vierailija
5/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä veronpalautukset ovat suurta viisautta suurimmalle osalle ihmisistä. Mätkyt sopivat vain todellisille säästäjille ja mitä tuottoihin tulee niin summat eivät yleensä niin isoja ole että koroilla olisi oikeasti merkitystä mihinkään suuntaa mutta jo tonnin mätkyt kyllä kirpaisevat jos asiaan ei ole varautunut. Lisäksi noilla summilla tuotto sijoitetulle pääomalle tuskin myöskään päätä huimaa ja teoriassa sijoitus pitäisi vielä realisoidan mätkyjen maksuun joten voitto olisi aika marginaalinen.

Vierailija
6/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla palautukset koostuvat aina työmatkakuluista omalla autolla, jotka joudun itse lisäämään joka kevät veroehdotukseeni.

Kerrotko, miten muuten saan nämä rahat, ellen palautuksina?

Vierailija
7/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Tiedän vallan mainiosti veronpalautusten olevan itse tienaamaani rahaa, jonka saan jälkikäteen koska olen aivan liian laiska hankkimaan muutosverokortteja ja laskeskelemaan epäsäännöllisiä tulojani, mutta kyllä siitä vaan tulee silti hyvä mieli kun se tipahtaa tilille. Jos näin helposti saa ihmisille hyvän mielen siitä että saavat omaa rahaansa, mikä siinä on vialla? Ainahan voi hoitaa asioitaan tarkemmin jos haluaa säästönsä kasvamaan korkoa.

Vierailija
8/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestä vielä jokunen vuosi niin ne ovat lähes historiaa,jos ei ole pääomatuloja,tappioita,kotitalousvähennyksiä .

Realiaikainen tulorekisteri 2019

Vierailija
9/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkavähennyksiä tuli yli pari tonnia käteen. En jaksa laskea eurolleen niiden vaikutusta tuloihin. Tulkoon niistä mitä tulee.

Vierailija
10/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla palautukset koostuvat aina työmatkakuluista omalla autolla, jotka joudun itse lisäämään joka kevät veroehdotukseeni.

Teen samoin. Mielestäni noi saa kyllä huomioituna veroprosentissa jo ennen kevään veroehdotusta, mutta itse ainakin tykkään ottaa vasta palautuksina.

Vierailija
11/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Menepäs sanomaan tuo verotoimistoon sille virkailijalle, jonka kanssa joka vuosi pähkäillään mulle veroprosenttia. Joka vuosi joudutaan kikkailemaan vuositulorajan ja veroprosentin kanssa ja aina jättimätkyt päätyy lopulta palautuksiksi. Siinä sulle tyhmyyttä kerrakseen, ratkaise se meidän puolesta, ettei enää ensi vuonna tarvitse olla tyhmä. Kun on vuodessa kolme tai useampi työnantaja ja x määrä kilometrejä.

Vierailija
12/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palautukset on hyvä tapa panna rahaa sivuun niin että ei pääse tuhlaamaan turhuuteen.

Tänään tuli 4200-.

Nyt voit sitten tuhlata turhuuteen 4200,- jos haluat.

Vierailija
13/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät edes suurin piirtein paljonko sulla on vuodessa kilometrejä niin se voidaan huomioida veroprosenttia laskiessa. Ensin saat pienemmän veroprosentin ja sitten saat mätkyjä, mutta kun ilmoitat kilometrit ne kompensoivat ne mätkyt. Mulla on se tilanne, että kun vuodet ei ole veljiä, niin ei voida tietää alkuvuodesta, paljonko kilometrejä vuodessa kertyy, sitä veroprosenttia ja vuositulorajaa sitten loppuvuodesta muutellaan, joka vuosi, monta kertaa. Mutta silti tulee palautuksia aina vaikka ensin uhkaa tulla isot mätkyt.

Vierailija
14/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on ihan laiskuutta. Lokakuussa tarkastin ja loppuvuodelle olisi saanut muutoskortilla 80€/kk lisää nettoa. En jaksanut toimittaa palkanlaskijalle asti... tulee sitten tilille vuoden kuluttua. Ihan sama.

Vierailija
15/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala noiden kilometrien kanssa etukäteen säätämään, kun provikkapalkan takia on haastetta prosentinkin kanssa. Käsi kädessä ne toki kulkevat, mutta otan mieluummin palautusta enemmän tai vähemmän kuin arvioin kokonaissumman liian alhaiseksi ja loppuvuodesta laukkaan prosentteja säätämässä tai saan mätkyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän