Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin valheesi

Vierailija
05.12.2017 |

Mitä olet valehdellut muille, kenelle ja missä tilanteessa?

Itse olen valehdellut viimeksi koiraa ottaessani, että vien sen pentukouluun. No, en vienyt. Koira on kyllä ihan asiallinen, ja käytöskoulun on saanut minunkin kanssani. Se oli kuitenkin yksi "ehto" koiran kasvattajalle. En kuitenkaan koe huonoa omaatuntoa, olen touhunnut koiran kanssa niin paljon, ja vaikka on ollut rankkaa, niin kärsivällisyydellä se on oikein näppärä ja hyvä koira.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sabot kirjoitti:

En valehtele.

Kiitos tästä tärkeästä ja keskustelun henkeä tihkuvasta vastauksesta. 

Ehkä se oli esimerkki, vastaukseksi kysymykseen.

Pahinta valhetta kun kysytään, niin on tarve tulla ilmoittamaan, ettei valehtele? 

Vähän sama kuin kysyttäisiin herkullisia lihapatojen ohjeita, niin aina siellä on vähintään yksi kommentti: "En syö lihaa, olen vegaani".

Rautalangasta: Tuo on se pahin valhe, etteikö muka valehtele.

Aaaa, hehe. Käyn hitaalla. 

Tästä tuli mieleen eräs, tutun kaveri, jonka kanssa juteltiin tovi, kertoi mitä kaikkea tekee, muttei koskaan varasta. Noh, 30 min myöhemmin tajusin että kaveri oli varastanut 300e edestä tavaraa kun kävin vessassa.

Vierailija
22/24 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin kerran naiselle että tykkään hänestä parisuhdemielessä vaikka en ollut viehättynyt hänestä.

Jälkikäteen tuo on kaduttanut, ei toisen tunteilla saisi leikkiä. Omaksi puolustuksekseni voin sanoa että mulla on jonkinlaista läheisriippuvuutta, en uskaltanut luopua naisesta vaikka olisi pitänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä on kyllä vähän tämmöisiä "perusvalheita".. Että tässäkö ne vauvapalstan pahimmat sitten on? Vai eikö vaan kehdata myöntää? 

Tämä on jo aika paha, mutta tästä on aikaa. Olin lapsi, eli  ehkä se  vähän paikkaa tätä erittäin tyhmää valhetta ja käytöstä. 

Lapsena en halunnut, että sisko tulee aina leikkeihin mukaan, ja kyllähän se silti tuli. Noh, nohevana päätin valehdella, että saunan pukuhuoneessa on siisti ötökkä, mennään katsomaan! Sisko innoissaan juoksi saunan pukuhuoneeseen, minä perässä. Sisko meni sisälle, itse laitoin oven äkkiä kiinni ja ulkoapäin lukkoon. Sitten lähdin leikkimään. 

Järkyttävää ja kauheaa, en edes muista joutuiko sisko olemaan kauan pukuhuoneessa. Ehkä puolesta tunnista tuntiin. 

Onneksi nämä sisarusten väliset touhut yleensä annetaan vuosikymmenien saatossa anteeksi.

Vierailija
24/24 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sabot kirjoitti:

En valehtele.

Kiitos tästä tärkeästä ja keskustelun henkeä tihkuvasta vastauksesta. 

Ehkä se oli esimerkki, vastaukseksi kysymykseen.

Pahinta valhetta kun kysytään, niin on tarve tulla ilmoittamaan, ettei valehtele? 

Vähän sama kuin kysyttäisiin herkullisia lihapatojen ohjeita, niin aina siellä on vähintään yksi kommentti: "En syö lihaa, olen vegaani".

Rautalangasta: Tuo on se pahin valhe, etteikö muka valehtele.

Aaaa, hehe. Käyn hitaalla. 

Tästä tuli mieleen eräs, tutun kaveri, jonka kanssa juteltiin tovi, kertoi mitä kaikkea tekee, muttei koskaan varasta. Noh, 30 min myöhemmin tajusin että kaveri oli varastanut 300e edestä tavaraa kun kävin vessassa.

Saitko tavaraa/rahaa koskaan takaisin? Tai teitkö rikosilmoitusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän