Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli tehdä tällainen Facebook-päivitys

Vierailija
04.12.2017 |

Alkaa ahdistaa ihmisten negatiivisuus ja ainainen valitus. Kenen kanssa vain puhuu, on kamalan pimeää ja joulu tulossa ja veronpalautuksia tulee liian vähän ja mies/vaimo on p*rseestä ja kaikki on päin mäntyä.

Tekisi mieli huudella, että olisiko mun kavereissa ketään, jolla olisi vaikka uusi työpaikka tiedossa tai ulkomaanmatka tulossa ja haluaisi hehkuttaa sitä? Olisiko joku muuttamassa parempaan asuntoon tai taloon ja haluaisi jutella siitä? Ketään kellä unelmia joista kertoa tai jonkun lapsi saanut stipendin ja haluaisi sille nostaa maljan? Eikö kellään mene hyvin?!

Saisin varmaan yhden tykkäyksen ja sitten jonkun hyvähän sun on - kommentin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitustahan tuokin on.

Vierailija
2/5 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuplassa kaikilla on aina kaikki niin saakelin hyvin ja musta ois virkistävää, jos joku valittaisi joskus jostain. Vaihdetaanko viikoksi some-tilejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, itse olen kokenut päinvastoin. Kaikilla on iloisia, positiivisia päivityksiä ja hienoja lenkkeilymaisemia. On mahtavia konsertteja ja ulkona syömisiä ja hienoja kattauksia sekä hauskoja kuvia lemmikeistä ja kodin kukka-asetelmista

Minun tekisi mieli laittaa kuva niistä perunoista ja ruskeasta kastikkeesta arkisesti ilman mitään salaattia, maitoa juomana. Tai kuva päiväpeitosta pimeässä huoneessa, senhän seurassa tämäkin ilta on vierähtänyt. 

Vierailija
4/5 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun avaat uutisvirran, suurin osahan hehkuttaa siellä jotain. Harvoin näkee mitään negatiivista.

Vierailija
5/5 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän jengillä menee kun joka vitun puurolautasen syönnistä ja kahvikupin juonnista pitää hehkutuspäivitys tehdä.