Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitteletteko exillenne?

Vierailija
04.12.2017 |

Ja jos niin miksi? (Jos ei yhteisiä lapsia)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin soitan kenellekään. Sairauspoissaoloista pitää ilmoittaa esimiehelle puhelimitse. Ja jos huomaa tulipalon tai jotain, pitää soittaa 112. Muu asiointi yleensä hoituu ilman telefoonipuheluja.

Vierailija
2/11 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka on yhteisiä lapsiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
4/11 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelen, ihan muuten vaan tai sitten jostain oikeasta asiasta. Enempi kyllä ollaan yhteydessä viestitse.

Vierailija
5/11 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin ja juttelimme useita kertoja viikossa. Kunnes hän ei yhtäkkiä vastannut enää puhelimeen. Syy luultavasti se että oli löytänyt uuden, tämän näin facebookista muutaman viikon kuluttua. Itse suren loppunutta yhteydenpitoa, sillä hän on minulle edelleen tärkeä ihminen ja olisin halunnut jatkaa kavereina.

Vierailija
6/11 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ja avaudun "kuinka rakastinkaan sinua" ja muuta sellaista. Aamulla sitten ajattelen "voi helvetti, ei kai taas!"

Vierailija
7/11 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus on mieli, mutta sekin menee ohi. Tunnevammoissani en lähde ottamaan yhteyttä ja leikittelemään. Yleensä toi on jonkinlaista narun päässä pitämistä.

Vierailija
8/11 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran 5 vuodessa. Me ei voida olla Facebookissa kavereita ettei hänen nykyinen vaimo saa väärää käsitystä niin en jaksa hirveästi pitää yhteyttä ettei vaan sen nyxän tarvitse olla mustasukkainen.

Vierailija
9/11 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu eksä kirjoitti:

Soittelin ja juttelimme useita kertoja viikossa. Kunnes hän ei yhtäkkiä vastannut enää puhelimeen. Syy luultavasti se että oli löytänyt uuden, tämän näin facebookista muutaman viikon kuluttua. Itse suren loppunutta yhteydenpitoa, sillä hän on minulle edelleen tärkeä ihminen ja olisin halunnut jatkaa kavereina.

Eli sinä jätit hänet?

Aika tekopyhää valittaa yhteyksien katkaisemisesta kun sinä hait eroakin.

Vierailija
10/11 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aika kylmiä tollasissa kaverijutuissa naisten kaa.

Vierailija
11/11 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme