Haluaisin itselleni miehen joka on kokki!
Olisi niin makeeta tulla kiireisen päivän jälkeen nälkäisenä kotiin kun voisi istahtaa sohvalle lepämään, mies toisi martinin nautittavaksi ja menisi jatkamaan illallisen valmistelua 😋
Toisaalta ehkä tähän tarkoitukseen sopisi myös miespuoleinen Au Pair 🤔😂
Kommentit (43)
Kokkimestari kirjoitti:
Saanko jälkiruoaksi nuolla pimpin?
Sopii oikein hyvin. Saat myös imuroida. Mitä muuta haluat?
Mä haluun naisen, joka on hiljaa, kokkaa ja siivoaa <3
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun naisen, joka on hiljaa, kokkaa ja siivoaa <3
Ja mä haluan miehen, joka kustantaa kaiken
Riitääkö keittiöapulainen/keittiöpiika?
Ota ehdottomasti ulkomalainen mies! Ne tekee paljon parempaa ruokaa kuin suomalainen eikä ole väsyneitä työpäivän jälkeen;)
Et halua. Tunnen monta kokkia ja jokainen on enemmän tai vähemmän juoppo. Lisäksi eivät todellakaan laita kotona ruokaa vaan ovat einesten suurkuluttajia. Yleisestikin ravintolatyöntekijöiden ammattitauti tuo juoppous.
Paljon todennäköisemmin tavallinen pullainen sulle kokkaa kuin kokkimies.
xl_mammuli kirjoitti:
Ota ehdottomasti ulkomalainen mies! Ne tekee paljon parempaa ruokaa kuin suomalainen eikä ole väsyneitä työpäivän jälkeen;)
Joo ma keita sule couscous ja paista vuohi.
t. Jamaal
No sitten ei muuta kun odotat nyt kilttinä tyttönä mitähän sieltä pukin kontista, eli kokin puntista ilmestyykään sinulle vielä lahjaksi...heh,heh
Halua sellainen joka harrastaa kokkausta intohimoisesti. Ne jaksaa väsätä ja innostua ruuanlaitosta kotona.
Mä olen nimittäin itse kokki. Ostan jonkun verran töistä kotiin ruokaa, mutten todellakaan enää kotona kokkaile. Mulla on tuollainen harrastajamies. Teen korkeintaan salaatteja pari kertaa viikossa, hän loput.
xl_mammuli kirjoitti:
Minkä työpäivän 😂😂
Olen kokkina pienellä paikkakunnalla lounasruokalassa ja olen töissä klo6-14.00
Jaksan kyllä kokkailla kotona.
Eikä ole varaa täysin elättää naista.
Eikö ap:n työpaikalla ole ruokalaa, kun nälässä pitää olla?
Vierailija kirjoitti:
Moneltako tulet kotiin? Itselläni työpäivä päättyy keskimäärin yhdeltä yöllä.
T: kokki-man
Samaa tässä mietin itsekin. Jos mimmi haluu rojahtaa sohvalle martini kädessä, niin nähdään 1:30.
Kokki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi niin makeeta tulla kiireisen päivän jälkeen nälkäisenä kotiin kun voisi istahtaa sohvalle lepämään, mies toisi martinin nautittavaksi ja menisi jatkamaan illallisen valmistelua 😋
Toisaalta ehkä tähän tarkoitukseen sopisi myös miespuoleinen Au Pair 🤔😂Minä haluaisin naisen jolla olisi kaunis vartalo,tissejä,persettä sopivasti,vaalea,pituus n.170-175cm ,huskyn silmät,persoonalliset kasvot,osaa hieroa oikeasti ja seksuaalisesti,estoton, kyltymätön,ikää max 33v,luonteeltaan avoin ja iloinen.
Täältä löytyy. Ja olen myöskin kokki.
Älä saatana halua! Mies kokki ja koko ajan kehittelemässä jotain uusia reseptejä ja kokeiluja. Koti aina täynnä ihania herkkuja joita täytyy maistella. Arvaa onko tuskaa pitää itsensä hoikkana?
T. Kokin vaimo
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ehkä tähän tarkoitukseen sopisi myös miespuoleinen Au Pair 🤔😂
Sori kertoa ap mutta kokit EIVÄT tuo töitä kotiin. Sun on turha kuvitella että miestä kiinnostaa kotikeittiössä touhuaminen raskaan työpäivän jälkeen. Voin kertoa että tasan ei kiinnosta eikä halua edes sylkäistä sinne päin.
Been there, done that
Moi. Mie oon Pena. Mie oon ammatiltani kokki. Mie oon syntyny -69. Kiinnostuitko? Olen uskollinen, sinkku, kokki, ruskea tukkainen ja silmäinen mies.
Pena69 kirjoitti:
Moi. Mie oon Pena. Mie oon ammatiltani kokki. Mie oon syntyny -69. Kiinnostuitko? Olen uskollinen, sinkku, kokki, ruskea tukkainen ja silmäinen mies.
Oujee! Silmätkin löytyy, kiva juttu 😁
Ap
Olen kotona päivät.mutta olis kivaa jos ois kokki tehdään yhdessä ruokaa. Ride
No kokemuksiini perustuen pakko on sanoa, että kyllä 😁.