Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä uhkaili sahalla ym

Vierailija
04.12.2017 |

Ja lupas että joudun hullujen huoneelle loppuelämäkseni.

Luuli että olin kertonut tästä poliiseille, kun kävivät, mutta en edes siinä tilanteessa muistanut koko asiaa.

Mua pelottaa vieläkin, mitä kaikkea se mun pään menoks keksii. On joskus aikoinaan jopa onnistunut passittamaan minut tarkkailuun, muita ihmisiä hyväksi käyttäen.

Kotiini ei saa enää tulla, vaikkei lähestymiskieltoa olekaan. Lastaan saa tavata ainoastaan valvotusti ja olen varma että suuttuu tästä, vaikkei se minun syytäni olekaan.

Puhelut/tekstiviestit olen estänyt ja harkinnut muuttaista ja osoitteen salaamista. Siinä tapauksessa pitäisi kylläkin salata osoite kaikilta muiltakin, koska tiedän että joku sen hänelle menisi paljastamaan

Lapsen puolesta tuntuu kurjalta. Isä on hänelle todella tärkeä. Valvottuihin tapaamisiin ei aikoinaan suostunut ja annoin omalla vastuullani tapaamisten toteutua, ku tilanne ja exä oli rauhoittunut

Ei olisi ehkä pitänyt. Ongelmana kun myös se että olen exän omaisuutta. Erottiin vuosia sitten. En tiedä mitä tässä tekisi enää.

Ahdistaa ja tuntuu pahalta.
Lapsi ei tätä tilannetta ymmärrä. Ei ymmärrä miksi ei näe isäänsä.

Uskon että isä rakastaa lastansa, mutta käyttää häntä samalla välineenä kontrolloidaakseen yms minua.

Onko kellään ollut vastaavaa? Kuinka tällaiset tilanteet ovat ratkenneet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta lasta. Jos oikeus ei pakota, älä vie lasta lähellekään. Tee kaikkesi jotta oikeus ei pakota. Hae apua pääsi selvittämiseen terveyskeskuksesta ja poliisilta. Kerro kaikki ja vaikka liioittele, jotta ottaisivat sinut vakavasti. Kuulostat traumatisoituneelta.

Vierailija
2/4 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rakasta lasta. Jos oikeus ei pakota, älä vie lasta lähellekään. Tee kaikkesi jotta oikeus ei pakota. Hae apua pääsi selvittämiseen terveyskeskuksesta ja poliisilta. Kerro kaikki ja vaikka liioittele, jotta ottaisivat sinut vakavasti. Kuulostat traumatisoituneelta.

Käyn keskustelemassa psykiatrian polilla.

Lastenvalvoja ei suostunut allekirjoittamaan tapaamissopimusta, ellei ne ole valvotut.

Pelkään että hän kostaa jotenkin. On ennenkin yllättänyt minut negatiivisessa mielessä, eli siis tehnyt asioita, joita hänestä en olisi koskaan uskonut.

Lapsi ei onneksi ollut paikalla tuolloin, kuin uhkaili jne.

En ala liioittelemaan/valehtelemaan. Exä tekee sitä jo ihan tarpeeksi muutenkin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta lasta, korkeintaan käyttää pelinappulana sinua vastaan. Munkin ex otti rajulla kädellä lastensuojelun mukaan ja jouduin jopa oikeuteen asti.

Muuta muualle ja katkaise kaikki yhteydet. Mun ex ei koskaan halunnut nähdäkään lasta, kun aloitin vihdoin uuden suhteen. Siinä nähtiin se todellinen rakkaus.

Vierailija
4/4 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn keskustelemassa psykiatrian polilla.

Lastenvalvoja ei suostunut allekirjoittamaan tapaamissopimusta, ellei ne ole valvotut.

Pelkään että hän kostaa jotenkin. On ennenkin yllättänyt minut negatiivisessa mielessä, eli siis tehnyt asioita, joita hänestä en olisi koskaan uskonut.

Lapsi ei onneksi ollut paikalla tuolloin, kuin uhkaili jne.

En ala liioittelemaan/valehtelemaan. Exä tekee sitä jo ihan tarpeeksi muutenkin.

Ap

Älä pelkää mitään kostoa ja ole hiljaa tai jäät alakynteen ja exääsi uskotaan, kun tosipaikka tulee. Kyseesö on oikeasti vallanhakuinen psykopaatti, jos kertomasi on totta. Ei tuollainen oikeasti rakasta yhtään ketään, vaan sekä lapsi että muutkin ovat vain juurikin pelinappuloita hänen sairaassa pelissään. 

Olen oikeasti kokenut tuon kaiken, joten usko mua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi