Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaa hyviä vinkkejä toipua erosta :)

Vierailija
04.12.2017 |

Joo elikkäs erosin äskettäin 9 vuoden suhteesta ja erosta jäi meille 5v tyttö ja tyttö mulla joka toinen viikko :) ero on mun ensimmäinen koska mies oli mun ensi rakkaus ja ero on mulle uusi kokemus ja aika raskas... Ero oli molempien päätös mutta silti tämä sattuu... Olisi paljon helpompaa jos voisi kokonaan katkaista välit mutta kun on lapsi ei tietenkään pysty ja vaikeammaksi toipumisen tekee se että joutuu joka viikko nähdä exä kun hän tuo ja hakee tyttöä 😔 juuri äsken poistin exän Facebookista jotta en näkisi hänen päivityksiä ja meidän vanhoja julkaisuja olisiko antaa muita vinkkejä? ☺

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta auttaa!!!

Vierailija
2/4 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytettävissä villiin laastarisuhteeseen!

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksia paljon ja uutta putkeen laastariksi. Liikunta auttaa myös, koska siitä tulee hyvän olon lisäksi yleensä sivutuotteena parempi ulkonäkö. Ajoittain lapsettomalla viikolla sitten punaviini+suklaa+romanttinen leffailta ja paketti nessuja, voit mukaitkeä sitä elokuvaa vaikka oikeesti purat osittain myös omaa tunnekuormaa.

Kannattaa myös kokeilla lämmittää vanhoja kaverisuhteita, sieltä voi löytää hyvää seuraa, nyt kun on aikaa kavereille enemmän. :)

Tsemppiä! Ei sen tarvitse olla pelkkää tuskaa. :)

Vierailija
4/4 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollitehdas ylittää itsensä, että hymiön pukkasi iloisesti perään aloitukseen. Ja nyt voit vastata itsellesi lisää.