Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä korvata jäätelö, keksit? Lihon...

Vierailija
04.12.2017 |

En edes muista, koska olen herkkuja mättänyt itseeni tällä tavoin kuin nyt viime aikoina. Olen vasta alkoholista päässyt eroon, joten olen näemmä kehittänyt tilalle uuden addiktion, eli suuhun pitää näin iltaisin jotain saada. Mutta kroppa ei tykkää tästä, sillä olen alkanut lihomaan, alkoholin käytön aikana ei tätä ongelmaa ollut, muita toki senkin edestä.
Kertokaakapas terveellisempiä herkkuja, mitkä oikeasti vie makeanhimoa ja maistuvat hyvälle, onko sellaisia? Porkkanat ja kurkut eivät toimi. Enkä aio palata viinin tissutteluun.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tekee mieli namia niin masturboi.

Vierailija
2/15 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banana nicecream raakakaakaojauheella. Ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin joku ehtii suositella turkkilaista jogurttia - ah, niin terveellistä - niin kerron, että siinä on paljon enemmän rasvaa kuin tavallisissa jäätelöissä koskaan ja alkaa hyvin pian näkyä vyötäröllä. On huonompiakin addiktioita kuin jäätelö ja keksit.

Vierailija
4/15 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinirypäleitä.

Vierailija
5/15 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes muista, koska olen herkkuja mättänyt itseeni tällä tavoin kuin nyt viime aikoina. Olen vasta alkoholista päässyt eroon, joten olen näemmä kehittänyt tilalle uuden addiktion, eli suuhun pitää näin iltaisin jotain saada. Mutta kroppa ei tykkää tästä, sillä olen alkanut lihomaan, alkoholin käytön aikana ei tätä ongelmaa ollut, muita toki senkin edestä.

Kertokaakapas terveellisempiä herkkuja, mitkä oikeasti vie makeanhimoa ja maistuvat hyvälle, onko sellaisia? Porkkanat ja kurkut eivät toimi. Enkä aio palata viinin tissutteluun.

No kyllä se on otettava ne porkkanat ja kurkut.

Vierailija
6/15 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain muuta tekemistä kuin napostelu, eli esimerkiksi neulo tai lue kirjaa kun tekee mieli syödä herkkuja.

Jos ei onnistu, niin voit kokeilla korvata jäätelön esimerkiksi pakastetuilla banaaniviipaleilla tai tekemällä banaanista jäätelöä.

Vierailija
7/15 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sekoitan pakastemansikoita, pakastemustikoita ja purkkiananasta keskenään ja syön sitä iltapalaksi. Terveellistä ja ananas saa annoksen maistumaan makealta.

Vierailija
8/15 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasta kuorittuja banaaneja pakkaseen ja laita sitten jäisenä blenderiin + pieni määrä vettä. Banaanijäätelöa ja on ihan sika hyvää ja terveellistä!

Vierailija
9/15 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sekoitan pakastemansikoita, pakastemustikoita ja purkkiananasta keskenään ja syön sitä iltapalaksi. Terveellistä ja ananas saa annoksen maistumaan makealta.

Totta, ananas sekoitettuna rahkaan, tulee jäätelömäinen olo tuosta, enpäs muistanutkaan, siis olen ko yhdistelmää joskus syönytkin :)

Muutenkin ehkä jotain kylmää, hedelmää.

Vierailija
10/15 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö -> pirtelö

Keksit -> sipsit.

Tämä on ihmedieetti. Jos laihdut, se on ihme.

Vierailija
11/15 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele elämään ilman välipaloja. Kudo vaikka sukkia sen sijaan.

Vierailija
12/15 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaa punttisalilla, aina ku tekee mieli nannaa meet nostamaan rautaa 3 tuntia putkeen.

Vierailija
13/15 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele elämään ilman välipaloja. Kudo vaikka sukkia sen sijaan.

Ei tarvitse opetella, sillä en syö välipaloja. Tämä illan herkkuhetki on tullut ns alkoholin tilalle, siksi ei sekään ole hyvä. Mutta ihan kivoja vinkkejä tässä jo tulikin. Sukkiakin teen, sekä ristikoita, ulkoilen myös paljon, eli laihdutettavaa ei ole, pelkään vain lihomista! Lihon äärimäisen herkästi.

Vierailija
14/15 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi myös toimiva jäätelön korvaaja= banaani ja makeuttamaton maapähkinävoi. Banaanit mössöksi sauvasekottimella, sekaan vähän maapähkinävoita ja pakkaseen. On makea, ja menee täysillä jäätelöstä. Ite syön tätä kun ns. terveellinen kausi iskee :D

Vierailija
15/15 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeriaddiktiosta pääsee vain totaalilakolla. Hitaasti se hellittää. Hedelmien sokerin pitäisi riittää makeaksi.