Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaat! Oletteko huomanneet, että vahva meikki ei enää näytäkään niin hyvältä naamassa kuin ennen?

Vierailija
04.12.2017 |

Itse olen huomannut tämän. Mistäköhän johtuu? Miten olette muuttaneet meikkaustyyliänne nyt vanhemmiten?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. vahva eyeliner, kunnon huulipuna. näytän joltain drag queenilta. ei hyvä.

Vierailija
2/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman meikkiä on paras. Missä iässä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mitä kevyempi meikki sitä parempi. Voimakkaat meikit näyttävät ainakin omasta mielestä naurettavilta, toisin kuin nuorempana.

Vierailija
4/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt vahvaa meikkiä, joten tuo on jäänyt huomaamatta. Sitä paitsi, minusta vahva meikki ei sovi kenellekään.

Vierailija
5/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole koskaan sopinut voimakas meikki, tai ainakaan en ole sellaista halunnut käyttää. Joten ei, en ole huomannut. 

Vierailija
6/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää meikkivoidetta, se kannattaa vaihtaa mahdollisimman kevyeen, ei mitään pakkeleita. Luomiväreissä ja rajauksessa voi siirtyä ruskean sävyihin, tai jättää kokonaan pois ja käyttää ihan vaan pelkkää ripsaria.

Vierailija
7/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidot vaikuttaa myös, iäkkäät kasvot on vaikeampi meikata kuin nuoret. Kyllä ammattilainen osaa hommansa oli ikä sitten 12, 37 tai 53

Vierailija
8/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Joskus harvoin baarissa käydessä tulee laitettua luomiväriä ja näytän mielestäni sen kanssa tosi vanhalle! Muuten meikkaan päivittäin mutta siis ilman tota luomiväriä. Sitä pitää laittaa nykyään tosi vähän ja vaaleita sävyjä. Myös aurinkopuuteri on ollut pannassa jo monta vuotta ja muutenkin paksu meikki. Roosan sävyinen poskipuna nuorentaa, lämpimään taittuva saa näyttämään tunkkaiselta!

Vierailija
9/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole koskaan sopinut vahva silmämeikki ja tumma huulipuna yhtä aikaa. Eli jompi kumpi aina ollut.

Mutta kulmakarvat - ne täytyy vanhemmiten olla siistit ja särmät (ei kuitenkaan mitkään instakulmat). Sen olen huomannut!

Vierailija
10/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kevyempi meikki ja lempeämmät kontrastit imartelevat nykyään paremmin. Luulin sen johtuvan hiusten värjäyksen lopettamisesta (35 iässä, samasta syystä), ei näköjään.

Vierailija
11/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut. Joskus harvoin baarissa käydessä tulee laitettua luomiväriä ja näytän mielestäni sen kanssa tosi vanhalle! Muuten meikkaan päivittäin mutta siis ilman tota luomiväriä. Sitä pitää laittaa nykyään tosi vähän ja vaaleita sävyjä. Myös aurinkopuuteri on ollut pannassa jo monta vuotta ja muutenkin paksu meikki. Roosan sävyinen poskipuna nuorentaa, lämpimään taittuva saa näyttämään tunkkaiselta!

Joo, mäkin käytin ennen joskus tummanharmaata, lilaa tai vihreää luomiväriä, mutta nykyään ne ei näytä hyvältä vaan juurikin vanhentavat. Parhaalta näyttävät viileän vaaleat sävyt, ne kirkastavat ilmeen.

Vierailija
12/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaakin on tuon ruskean vaihtoehto jos musta ei käy enää. Kaikille kun ei se ruskeakaan ole hyvä väri.

Vierailija
13/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Meikkiä on pitänyt vähentää rajusti. Huomasin kuvista että näytän täydessä tällingissä nykymuotoa tätimäiseltä. Eli vanhentaa reippaasti liika meikki.

Nykyään meikkaan samalla tavalla joka päivä: kevt läpikuultava pohja, vähän aurinkopuuteria, kulmiin sävyä, ripsiväri, pinkki huulikiilto.

Vierailija
14/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut meikkivoiteen ohuempaan ja silmämeikin vaaleampaan ja sinertävämpään (tai lilaan) sävyyn. Jos mikä vanhentaa, niin se on voimakkaanvärinen huulipuna vaikka juuri sellaistahan aina suositellaan vanhemmalle ihmiselle "tuomaan vähän väriä kasvoihin". Itse en arkena edes käytä huulipunaa.

Tuntuu välillä että naiset meikkaavat vähiten silloin kun siitä olisi eniten hyötyä eli siinä kolmen-neljänkympin tienoilla. Monilla on tietysti ruuhkavuodet silloin. Sen sijaan kaunisihoiset nuoret eivät tarvitsisi niin paljon meikkiä ja toisaalta taas keski-ikäisten ja sitä vanhempien tulisi ottaa huomioon oman ihon- ja hiustenvärin haalistuminen.

Vierailija
15/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttää meikkivoidetta, se kannattaa vaihtaa mahdollisimman kevyeen, ei mitään pakkeleita. Luomiväreissä ja rajauksessa voi siirtyä ruskean sävyihin, tai jättää kokonaan pois ja käyttää ihan vaan pelkkää ripsaria.

Minulla on punertava iho ja osittain harmaantuneet hiukset. Ruskea luomiväri ei todellakaan sovi vaan pikemmin viileät sävyt, esim. sinisenharmaa. Jos  ruskeansävyistä haluaa käyttää, niin vaihtoehdoksi sille käy paremmin tumma luumu.

Vierailija
16/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette vaan osaa. Sori rehellisyydestä, jos loukkaa.

Vierailija
17/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä rypyt näkyy jos on vahva kerros värivoidetta ja puuteria.

Suihkuta puuterin päälle kasvosuihketta ja taputa ryppyjen päälle kevyesti kosteusvoidetta. Ripsaria reilusti ja ripsien taivutus. Muista varjostukset.

Vierailija
18/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan meikannut vahvasti esim. silmiäni muuta kuin iltamenoihin eli yökerhon keinovalaistukseen, joten päivämeikki on ollut saman tyylinen 20 vuotta :D

Vierailija
19/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on punertava iho ja osittain harmaantuneet hiukset. Ruskea luomiväri ei todellakaan sovi vaan pikemmin viileät sävyt, esim. sinisenharmaa. Jos  ruskeansävyistä haluaa käyttää, niin vaihtoehdoksi sille käy paremmin tumma luumu.

Luumun värinen silmämeikki eli luomiväri tai ripsari tekee ainakin minun silmistä allergisen, kännisen tai hakatun näköisen koska se korostaa silmämunien ja silmänympärysihon punertavia verisuonia :DD

Vierailija
20/36 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervoin vahva miekki sopii oikeasti kenellekään. Ja kerran nuoruudessa menin sanomaan tuon yhdelle tytölle. Ei olisi pitänyt. Oli siis paljon kauniimpi ennen meikkausta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän