Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat pienenä kirjoitetut tarinat

spurdospärdo
04.12.2017 |

Otsikko kertoo. Eli kootaan tänne hauskoja pienenä esim. koulussa kirjoitettuja tarinoita ja runoja!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä oon hyvinkin kirjoitellu pienenä kaikenlaisia tarinoita. :D Ne oli enimmäkseen sarjakuvia (varmaan sen takia koska kiinnosti piirtäminen, kiinnostaa kyllä vieläkin), mutta kerran mä tein myös jotain ei-sarjakuvaa koska äiti pakotti/pyysi (?) 

Jonkin aikaa (muutama vuos tms) mun ekan pikkuveljen syntymän jälkeen ne mun tarinat kerto enimmäkseen yllätys yllätys vauvoista, ja tää jatku kun mun toinen pikkuveli synty. 

On ainakin kaks (Jälleen kerran vauvoista kertovaa :D) tarinaa jotka mulla on vieläkin tallessa. (Niistä toista mä oon jatkanu nyt isompana) Niissä tarinoissa mä ja mun veli ollaan päähenkilöitä, ja ollaan siis vauvoja. Niissä esiintyy myös esim mun toinen veli, ja meidän kaveri. (Mä oon nyt muuttanu niitten henkilöitten nimet tähän, koska bustaus.) Yritän kertoo ainakin toisen niistä tarinoista. 

Ensimmäinen tarina: 

*me ollaan kotona, mä leikin palikoilla ja mun veli leikkii autoilla* Minä: Lauri*? 

Lauri (mun veli): Mitä, Anni*? 

Minä: Mattia* ei ole näkynyt aikoihin. 

Lauri: Mennään tapaamaan sitä! 

Minä: Joo! 

*Mä ja Lauri laitetaan ulkovaatteet, mennään ulos ja mennään Matin talolle* 

*Mä pimpotan ovikelloa* 

(Mä jatkan tätä myöhemmin, nyt ei oo aikaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän