Keksin tällaiset lyriikat (vasta pieni pätkä kasassa)
Tosiaan tämä EI ole valmis paketti, vaan pieni luonnostelun pätkä. En tiedä vielä tuleeko tästä kertosäe vai mikä, mutta ei sillä niin väliä tässä vaiheessa. Mielipiteitä? ASIALLISIA mielellään, kiitos... vaikka tällä palstalla lienee turha sellaista pyytää..
Alla lyriikat.
"Like a river flows
Surely to the sea
Darling, so it goes
Some things are meant to be
Take my hand,
Take my whole life, too"
Kommentit (15)
Up!!!??? Voitteko kommentoida jotain?
Tosi hyvä! Niin hyvä, että ihan harmittelen, että Elvis on kuollut! Kävis nimittäin hyvin sen laulettavaksi!
Hyvä sattuma, kun kaksi kommentoijaa ottaneet puheeksi Elviksen :D Olen otettu, kiitos. Elvis oli niiiiin hot!! Kieltämättä tuo biisi sopisi Elkulle hyvin. En itsekään tosin tiedä että miksi :D Ap
"Take my whole life, too" kuulostaa jonkun toisen biisin sanoilta...
Onko kaikki omaa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sattuma, kun kaksi kommentoijaa ottaneet puheeksi Elviksen :D Olen otettu, kiitos. Elvis oli niiiiin hot!! Kieltämättä tuo biisi sopisi Elkulle hyvin. En itsekään tosin tiedä että miksi :D Ap[/quote
Lainaa seuraavaksi vaikka Beatles- tekstejä, niin saat lisää kehuja,
Kaikki on omaa kyllä. Olen kyllä elvis-fani (naaman takia ;DDD) joten ehkä elviksen sävy näkyy teksteissänikin, ken tietää ;) ap
Uuppp :) Tulin niin iloiseksi tuosta elvis-vertauksesta ettei tosikaan :D olemme yhtä, ihana hottis Elvikseni<3 Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on omaa kyllä. Olen kyllä elvis-fani (naaman takia ;DDD) joten ehkä elviksen sävy näkyy teksteissänikin, ken tietää ;) ap
Sorry, mutta ei tuosta sinun tekstiäsi tule, vaikka laitat rivejä vähän eri järjestykseen kuin alkuperäistekstissä. Plagioitu mikä plagioitu. Tai siis varastettu.
Toinen asia on, että ei nuo niin hyviä riimejä ole, että edes kannattaisi plagioida. Maagisia niistä tuli vasta Elviksen ainutkertaisen äänen ansiosta
Up