Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yliopistossa ja siten älykkäämpi ja parempi ihminen kuin 90% teistä

Vierailija
04.12.2017 |

Ärsyttääkö? :)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä ei :))

Olen muutenkin yliopiston kaunein, pitkäraajaisin, sosiaalisin, halutuin ja minusta kilpaillaan valtavasti työ markkinoilla :D

Ao

Vierailija
22/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään älykkyys? Olenko älykäs vain jos minulla on korkeakoulututkinto? Minusta älykkyys on jotain muuta kuin kirjatietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo valmistunut yliopistosta, ja vieläpä alalta, jonne on hyvin vaikeaa, ehkä jopa kaikkein vaikeinta päästä sisään, joten olen luultavasti sinua älykkäämpi ja parempi. Ärsyttääkö? :)

Mikä on vaikein ala päästä sisään? Kiinnostaa!

Vierailija
25/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo. Itse opiskelen lääkiksessä, ja suoraan sanottuna välillä ihmetyttää, miten vähä-älyisen oloisia ihmisiä sinnekin on sisään päässyt. Toki joku voi ajatella musta samoin, omaa älykkyyttä on itse aika vaikea arvioida. Kaikkihan me omasta mielestämme ollaan keskivertoa älykkäämpiä. :)

Vierailija
26/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistoihminen on yleensä introvertti kopiokone, joka ei tule toimeen tavallisten kuolevaisten kanssa ja yleensä omaa täysin olemattomat improvisointikyvyt.

Olen yliopistossa oleva introvertti, mutta pärjään paremmin työelämässä improvisoimassa haastavissa asiakastilanteissa kuin kirjoittamassa tenteissä muiden ajatuksia uudestaan, mikä on kuolettavan tylsää ja aivoja siinä ei juurikaan tarvitse käyttää.

Vierailija
27/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo näkemys, että älykkyys tekisi paremmaksi ihmiseksi. En ainakaan itse koe niin. Minulla vaan sattui olemaan älykkäät vanhemmat. Osan älystä vaihtaisin mielihyvin viisauteen.

Vierailija
28/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutenkin yliopiston kaunein, pitkäraajaisin, sosiaalisin, halutuin ja minusta kilpaillaan valtavasti työ markkinoilla :D

Ao

Työ markkinoilla. Yhdys sanat ovat sinun super vahvuuksiasi. Äidin kieli ja elämäm koulun maisteri paperit. (No sarcasm intended)

Vierailija
29/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssanat ja työmarkkinat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ao

Työ markkinoilla. Yhdys sanat ovat sinun super vahvuuksiasi. Äidin kieli ja elämäm koulun maisteri paperit. (No sarcasm intended)

Jollakin taisi mennä nyt se sarkasmi ohi alunperinkin.

Vierailija
30/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tutkinnosta... jos on jokin höpöhöpö pseudotiede (lähinnä humanistinen puoli) niin ei, et ole parempi, vaan olet keskiverto.

Sen sijaan toisia ns. oikeita tieteitä opiskelleita kunnioitan.

Vierailija
31/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon sitten varmaan tripla älykkäämpi koska sen verran on ollu paikkoja helsingin yliopistoissa. Väsyin vaan koko hommaan ja lähdin kävelemään.

Vierailija
32/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin ei oikein täsmää jos huippuälykäs kirjoittaa vauva foorumeille.Eikö parnasossa sitten löydy sopivaa keskustelupalstaa?

Vierailija
33/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä avaus. Hyvä Ketju. Ehdottomasti jatkoon. Ja näin.

Vierailija
34/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään humanistisia pellejuttuja ei sitten lasketa. :)

Vierailija
35/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhä edelleen olet siellä? Yliopistossa? Palataan asiaan sitten kun olet valmistunut ja luonut uran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi