Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yliopistossa ja siten älykkäämpi ja parempi ihminen kuin 90% teistä

Vierailija
04.12.2017 |

Ärsyttääkö? :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö? :)

Valtavan huono provo, mutta vastaan kuienkin: Ei ärsytä, koska säkin olet tänne eksynyt :-D

Vierailija
2/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan älykäs ihminen sano noin. Olet todennäköisesti suunnilleen lastentarhanopettajaksi lukemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mulla on kyllä maisterin tutkinto mutta en usko että olen älykkäämpi kuin 90% ihmisistä. Ihan keskiverrotkin yliopistossa pärjää jos tekee työtä.

Vierailija
4/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo valmistunut yliopistosta, ja vieläpä alalta, jonne on hyvin vaikeaa, ehkä jopa kaikkein vaikeinta päästä sisään, joten olen luultavasti sinua älykkäämpi ja parempi. Ärsyttääkö? :)

Vierailija
5/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä sinä olet etkä missään yliopistossa :)

Vierailija
7/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä yliopistossa ja työkavereita siis näitä yliopistosta jo valmistuneitakin, joten tiedän minkälaisia te olette ja todellakin taidatte luulla, että olette jotenkin fiksunpia kuin muut ihmiset.

Me täällä työskentelevät tiedämme toki miten asiat oikeasti ovat. Moneen kertaan päivässä saamme sanoa, että miten ihmeessä nuokin on tänne päässeet, ei kertakaikkiaan minkäänlaista maalaisjärkeä! Ja valitettavasti se muunlainen järki ei ole mikään meriittii tavallisissa piireissä :)

Vierailija
8/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt 30v eräässä tutkimuslaitoksessa sihteerinä ja suurin osa täällä on tuhtoreita, professoreita ym. Aika suuri osa on kyllä omalla alallaan hyviä mutta sosiaalisilta taidoiltaan nollia. Ei kai se haittaa jos on siinä omassa kuplassaan mutta en haluaisi olla tällaisen perheenjäsen.

Vierailija
9/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti! Heh heh heh hehhee.......

Vierailija
10/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaan näitä yliopistolesbolaisia jotka juoksevat haalarit päällä kaupungilla siideripullo kädessä bilettämässä joka toinen päivä, alkoholisoitumassa ja pänttäämässä typeriä kirjoja tenttiin

Vierailija
11/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olisi aika laittaa korkki kiinni?

Vierailija
12/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelkaa mitä yliopiston opiskelu oikeeesti on istut ja luet kirjoja kirjastossa, siis kirjoja! sitten oksennat muistissa olevan turhan tiedon tenttiin, sittem bileisiin muistin tyhjennyt ja viisaimmat ehkä urheilee myös, mikä oli yliopistolal ainoa järkevä harrastus ruokalan lisäksi

ja yliopiston proffat: luet niitä esseitä jotka kiertää vuodesta toiseen, samat aiheet, wikipediakopiot ja kirjoja kirjoaj kirjoaj ja artikkeleita, siis pyöritetään vain tietoa päästä toiseeen! tietoa! kirjoja!

mitä järkeä? saat paperit etkä osaa tehdä mitään työtä.

Vierailija
13/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartija tulee poistamaan sitten kun yliopiston ovet menee kiinni. 

Vierailija
14/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Vierailija
16/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on tulos siitä, kun 90-luvulla yliopistorahoitus muutettiin tutkintoperusteiksi ja sisäänottomäärät alkoivat paisumaan.

Vierailija
17/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Minä kun luulin, että esim. nykyisistä kolmekymppisistä suunnilleen puolella on korkeakoulututkinto. Mutta ilmeisesti sinä pyörit muissa porukoissa. Jos mutsi on siivooja ja faija sekatyömies ja paras kaveri keittiöapulainen, niin tuntuuhan se yliopisto varmaan spesiaalilta. Mutta älä nuolaise ennen kuin tipahtaa; läheskään kaikki eivät valmistu.

T. Maisterisämmä

Vierailija
18/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo valmistunut yliopistosta, ja vieläpä alalta, jonne on hyvin vaikeaa, ehkä jopa kaikkein vaikeinta päästä sisään, joten olen luultavasti sinua älykkäämpi ja parempi. Ärsyttääkö? :)

Samoin! Ja olen jo päässyt eläkkeellekin siitä ammatista, johon yliopistosta valmistuin loistavin arvosanoin.  Mutta ei se mitään, myös lapseni ovat kaikki yliopistosta valmistuttuaan jo työelämässä. Yhdellä jopa kaksi maisterin tutkintoa.

Ärsyttääkö?

Vierailija
19/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MikesSpugesPeoples-inJapan kirjoitti:

ajatelkaa mitä yliopiston opiskelu oikeeesti on istut ja luet kirjoja kirjastossa, siis kirjoja! sitten oksennat muistissa olevan turhan tiedon tenttiin, sittem bileisiin muistin tyhjennyt ja viisaimmat ehkä urheilee myös, mikä oli yliopistolal ainoa järkevä harrastus ruokalan lisäksi

ja yliopiston proffat: luet niitä esseitä jotka kiertää vuodesta toiseen, samat aiheet, wikipediakopiot ja kirjoja kirjoaj kirjoaj ja artikkeleita, siis pyöritetään vain tietoa päästä toiseeen! tietoa! kirjoja!

mitä järkeä? saat paperit etkä osaa tehdä mitään työtä.

Riippuu alasta. Esim. matemaattisilla ja teknisillä aloilla sitä varsinaista luettavaa on suhteellisen vähän. 

Vierailija
20/35 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sulle tuota sielun- ja sydämen sivistystä ole sitten kuitenkaan pahemmin suotu.. Ihmiset ovat kaikki samanarvoisia. Ja kumma jos niin älykäs olet, mutta on ihan ohi mennyt se, että kaikessa ratkaisee , miten hyvin sinä osaat toimia muiden ihmisten kanssa. Alotusviestistäsi päätellen aika heikot on lähtökohdat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme