Saat eteesi härkispihvin, syötkö sen?
Vai raivoatko ja heität sen seinään vaatien kunnon lihapihviä?
Kommentit (16)
Söisin. Kaikki vinkit miten näitä uusia kasvisvaihtoehtoja käytetään fiksusti, on tervetulleita.
Riippuu vähän. Jos olisi nälkä ja joku tarjoaisi, söisin. Jos tilaisin ravintolassa härän ulkofileen ja saisin härkispihvin, ei välttämättä riittäisi huumorintaju.
Jos sen olis laittanut joku joka osaa tehdä sen, niin kyllä. Mutta mielummin ihan rehellisen kasvispihvin hyvän kokin tekemänä.
Itse olen syönyt tuota ja nyhtökauraa lähinnä pahvin makuisena mössönä.
En ole mikään moukka. Söisin tietysti. Aika harvoin olen tavannut syömäkelvotonta tarjoilua. Joskus ammattikokit vetään niin tukevan suolan ruokaan, että tekee vähän tiukkaa.
t. MIes
Tottakai. Tuttua tavaraa, syödään kotonakin.
En ole ikinä maistanut. Pelkästään sen vuoksi jo olisin kinnostunut maistamaan.
Epäilen, ettei se nyt niin häävi makuelämys ole. Tuskin tulee itse tuollaisia ostettua ja ruoaksi laitettua.
Vertaa vaikka grillattuun broilerin rintafileeseen niin tiedän maistamatta kumpi on maultaan mielestäni ylivoimaisesti parempi.
Tietysti jos nyt on vaikka kylässä niin pelkästän jo kohtailiaisuudesta tulee syötyä mitä tahansa normaalia ruoakaa.
t. mies
No tietenkin söisin. Olenhan sekasyöjä, mikä tarkoittaa, että syön kaikkea: lihaa, kanaa, kalaa, maitotuotteita, munia, viljaa, kasviksia, hedelmiä, pähkinöitä. Pavuista tykkään proteiinilähteenä kovasti.
Söisin. Lihapihviä en söisi. T. kasvissyöjä
Toki söisin jos se on pannulla tai uunissa paistettu, jos se on mikrossa lämmitetty (eli koostumus kuin kengänpohja), niin sitten jäisi syömättä.
Osaan käyttäytyä. Jos saan itse valita ruokani, niin tilaan vain sellaista mitä haluan syödä (härkis käy myös ihan hyvin). Jos taas en saa itse valita, niin syön kohteliaasti toisen laittamaa ruokaa.
Syön. Olen kasvissyöjä ja härkistä tulee useinkin käytettyä.
Heittäisin sen roskiin ja tilaisin pizzan kebabilla, pekonilla, kinkulla, savuporolla ja majoneesilla.