Miksi mies ei esittele vanhemmilleen?
Olemme olleet vuosia yhdessä ja muutimme yhteen. Mies ei ole esitellyt koskaan vanhemmilleen, vaikka näkee näitä jatkuvasti. En ole sitten tuputtanut itseäni mutta mikä tässä voi olla takana?
Kommentit (54)
Se häpee niitä kun sinä olet fiinimmästä kodista.
Haluaisit päästä kirjoittelemaan anopista haukkuvia juttuja, nyt et voi kun ei ole esitelty?
Minä olen suhteessa vain miehen kanssa, en hänen vanhempiensa sama pätee minuun ja minun vanhempiin.
Suhteessa olen tosissani mutta siihen ei todellakaan sotketa päävikaista äitiäni.
Miksi haluat miehen vanhemmat elämääsi???
Sanoisin, että PUHU sille miehelle. Kysy, miksi ei halua sinun tutustuvan vanhempiinsa. On ihan ymmärrettävää, jos siellä on päidetaustaa tai muuta, mutta muuten on vähän outoa.
Melkoinen red flag.
On vanhempia, joille ei halua esitellä yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit päästä kirjoittelemaan anopista haukkuvia juttuja, nyt et voi kun ei ole esitelty?
Itse näen, että se perheelle esitteleminen määrittää suhteen vakavuuden. Eli jos toinen ei minua halua esitellä, niin ei hän ole vakavissaan.
Joo pidä kamat matkslaukussa kunnes kehtaa esitellä. Lähtö tulee kun parempi löytyy
Mikä itseisoletus tuo esittely on? Mitä jos vanhemmat ovat kuolleet tai hylänneet? Silloinkaan ei voi olla suhteessa vakavissaan kun "ei esitellä vanhemmille wää"
Miehellä pitäisi nyt olla joku hyvä selitys asialle. Jos asutaan yhdessä, suhde on vakava. Silloin yleensä tavataan toisen perhettä ja ystäviä.
Jos miehelä ei ole hyvää selitystä asiaa, ainoa tulkinta on, että ei ole vakavissaan teidän suhteen tai häpeää sinua. Tai sitten hänellä on toinenkin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Mikä itseisoletus tuo esittely on? Mitä jos vanhemmat ovat kuolleet tai hylänneet? Silloinkaan ei voi olla suhteessa vakavissaan kun "ei esitellä vanhemmille wää"
Joko esitellään normaalisti perheelle tai sitten kerrotaan, miksi se ei ole mahdollista. Asian salailu on joka tapauksessa hälyyttävää. Avopuolisolle pitäisi pystyä kertomaan vaikeistakin asioista, kuten että vanhemmat ovat hylänneet. Tai vanhemman mielenterveydenongelmista tai alkoholismista, jos se estää näkemisen. Ei tarvitse mennä välttämättä yksityiskohtiin. Perhesuhteet ovat niin keskeinen os ihmistä, että sen pimittäminen on valehtelua parisuhteessa.
Mistä sen voi tietää. Ehkä on etäiset vanhemmat. Esim minun vanhemmat teki minusta sellaisen että häpeän kaikkea. Jopa kumppanin esittelemistä heille. Tunnen olevani aina väärässää mitä vain teekin. Ei tuo automaattisesti tarkoita että mies ei pidä sinusta tapreksi.
Vanhemmat ehkä ovat erikoisia.... itse tapailin kerran miestä, jonka äiti oli hamstraaja. Viimeiseen asti mies vältteli minun viemistä näytille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko esitellään normaalisti perheelle tai sitten kerrotaan, miksi se ei ole mahdollista. Asian salailu on joka tapauksessa hälyyttävää. Avopuolisolle pitäisi pystyä kertomaan vaikeistakin asioista, kuten että vanhemmat ovat hylänneet. Tai vanhemman mielenterveydenongelmista tai alkoholismista, jos se estää näkemisen. Ei tarvitse mennä välttämättä yksityiskohtiin. Perhesuhteet ovat niin keskeinen os ihmistä, että sen pimittäminen on valehtelua parisuhteessa.
Ap:n suhteessa ongelma ei ole vanhemmat ja "näytillevienti" vaan se että he eivät puhu keskenään.
Oletko itse kuitenkin esitellyt miehen omille vanhemmillesi? Minkä ikäisiä olette?
Kyllä se useimmiten on merkki siitä, että mies on pahemman luokan vedättäjä ja peluri. Siis niitä, keillä voi olla tyyliin toinen perhe jossain muualla. Onko hänellä työmatkoja, todella aikaa vievä harrastus tms., mikä mahdollistaisi tämän?
Toinen vaihtoehto on se, että miehen vanhemmissa on jotain vikaa, mutta yleensä kai olisi normaalia, että kumppanilleen voisi kertoa, mikä homman nimi on (esim. että ovat uskonnollisia ja hyväksyvät vain uskonnollisen kumppaniehdokkaan, ovat alkoholisteja, mielenterveyspotilaita tms.).
Jos mies ei pysty kertomaan, mistä kiikastaa, niin tuskin on kovin hyvä ja läheinen suhde teillä ja itse en ainakaan pystyisi sellaisessa epätietoisuudessa roikkumaan.
Ei, kun sillä on niin pieni, ettei muu tunnu missään.