Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä minun kutsuni Linnan juhliin oikein viipyy?

Pettynyt :-(
03.12.2017 |

Aina Posti sössii sen kanssa, koska yhtenäkään vuonna se ei ole tullut perille vaikka presidentti on varmasti oikein omakätisesti huolehtinut, että se lähtee ajoissa matkaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siellä missä on mun tylypahkan pöllöki ollu matkalls viimiset 19 vuotta :(

Vierailija
2/3 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti pitäisi kyllä saada vastuuseen, munkaan kutsu ei taaskaan tullut perille.

Postin pitäisi maksaa mulle vahingonkorvauksia kodonneista kutsuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinne oikeasti haluaa mennä? Itse linnan juhlissa kerran käyneenä olisin senkin kerran mieluummin kotona katsonut kättelyt ennemmin kuin jonottanut väentungoksessa.

Kallista lystiä etiketin mukainen pukeutuminen ja kampaus, eikä saanut edes syödä paljoa. Joka kattauksessa henkilökuntaa valvomassa ettei kukaan ota enempää kuin sen yhden pienen tarjottavan eikä syöminen edes oikein onnistukaan seistessä kun väki tönii ohi kävellessä ja talloo laahuksille. Ja ne julkut on törkeen ylimielisiä ja heti kännissä kun on ilmaista boolia.

Hassua että varsinkin köyhäksi itsensä kokevat haikailee sinne, vaikka keskituloinenkin kokee sen kalliiksi lystiksi.

Jos ei huvita olla näyttelyesine ja muiden arvostelun kohde, niin on vaan onnellinen siitä ettei tarvii osallistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi