Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Laihdutusryhmä" kevät-kesävauvaa saanneille/odottaville:

11.04.2006 |

http://groups.yahoo.com/group/kevatkeijut06/

jos vauvakiloista on vaikeeta päästä eroon ja haluatte kuntoon ja tarvitte hieman tukea toisilta niin täällä ois ryhmä. rohkeesti vaan mukaan. keskustellaan kyllä muustakin kuin laihdutuksesta. =)

my_selene ja tytöt 04/02, 07/03 ja rv 33+

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan!

my_selene ja neiti rv 36+5

Vierailija
2/5 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö nyt oikein, että laihdutusryhmä, jossa aletaan metsästää kadonutta vyötäröä ennenkuin edes vauva on syntynyt?! Ihmettelin jopa siinä määrin että kävin sivuillanne, mutta en löytänyt mitään lisätietoja (olisi pitänyt liittyä), joten ihan vilpittömästi kysyn nyt ja tässä ymmärsinkö todellakin oikein. Olen vähän hämmentynyt tästä nykymenosta, että odottavat äidit / juuri synnyttäneet tuntevat, että paluu entisiin mittoihin huippunopeasti on niin kovin tärkeää.

PS: Itse olen aivan normaalipainoinen, mutta vauvanikin on kyllä jo paljon isompi. Viestini ei ole siis mitään kateutta/katkeruutta, ihan oikeasti ja vilpittömästi luulen, että ymmärsin jotenkin väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä kadonnutta vyötäröä aleta metsästää vasta muutaman kuukauden päästä synnytyksestä? Luulin ensin että tämä oli viime kesänä synnyttäneiden laihdutuslista (meidän tyttö siis kesäkuussa 1v.). Mulla on nimittäin nyt laihdutus menossa :)

Vierailija
4/5 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmä enimmäkseen tarkotettu niille joilla ylipainoa ja haluu vahtii ettei tuu lisää. ei me olla mitään himolaihduttajia ja liikkujia. hieman tukee ja uusia kavereita ei oo pahitteeks.

sit löytyy myös niitä jotka ei imetä joten nehän voi alkaa laihdutus saman tien. =)

joillekin paino ei vaan lähe ilman hieman tukee ja apua.

keskustellaan kyllä muustakin kuin läskistä. =)

tulkoon mukaan ken tahtoo...

m_s

Vierailija
5/5 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin normaalipainoinen kun aloitin odottaa. nyt kiloja tullu jo yli 20 kg ja tiedän et tulee olee vaikeeta päästä niistä eroon. ollaan jo odotuksen aikana jutskaillu ja tukee on saatu kun hieman masentaa nää kilot. (taistellu koko ikäni ylipainoo vastaan, taustalla myös syömishäiriö).

auttaa jo kun voi keskutella asiasta muiden kaa joilla samat " ongelmat" .

kuten homasit otsikossa lukee " laihdutusryhmä" ...." :llä!

tulkoon mukaan jos tahtoo. mukaan voi tulla myös jos haluu esim. muuttaa syömistään ja elää tervellisemmin. vaikka onkin normaaöipainoinen. =)

m_s