Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori.fin epätoivoiset naistenkyttääjä miesostajat.

Vierailija
03.12.2017 |

Vastenmielinen huomio tullut tehtyä, että useat miehet tulevat ostamaan jotain halpaa sillä verukkeella, että pääsevät jonkun naisen kotiin. Yleensä sopivat ajan niin, että kuvittelevat mahdollisen miehen olevan töissä, ja tenavat koulussa. En vastaa enää yhdenkään miehen ostokyselyihin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten myyt siellä halpaa? Minä heittäisin menemään.

Vierailija
2/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? :D Tästä en vielä ollut kuullutkaan ennen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sopia se osto/myyntitapaaminen julkiselle paikalle. Kaupan pihalle tai vastaavalle. Kuka oikeesti päästää tuntemattomia ihmisiä kotiinsa?

Vierailija
4/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tuollaista kokenut. Mutta usein kun olen miesmyyjältä jotain ostanut ja lähtenyt hakemaan niin oven takana onkin ollut nainen jonka kanssa olen kaupat tehnyt. Pelkäävätkö miehet sitten miestenkyttääjänaisia niin että laittavat vaimon avaamaan oven?

Vierailija
5/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet joiden kanssa minä olen kauppaa tehnyt ovat vain lykänneet rahan kouraan ottaneet tavaran ja häipyneet. Naisten kanssa paljon enemmän on ollut sitä että he ovat kauppatapahtumaa venyttäneet kuka milläkin verukkeella.

Vierailija
6/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli minulle ihan uutta. Mutten epäile yhtään etteikö mahdollista. En tiedä olenko vainoharhainen mutta minulle on tullut ajatus että torissa "ostaja" kyselee mahdollista noutoaikaa ja saa näin selville milloin talo tyhjillään. Olenkin päättänyt että jatkossa sovin kaupat vain julkiselle paikalle.

Vierailija
7/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päinvastainen kokemus. Kaikki epämiellyttävät kauppakumppanit ovat olleet myyjiä. Pientäkään tavaraa ei saada tuotua ovelle vaan pitää seurata mukana johonkin kämäisen vintin perälle hakemaan se.

Vierailija
8/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa.

Vierailija
9/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vaatteita myydessäni tuli epämääräisiä tiedusteluja miespuolisilta ostajilta.

Vierailija
10/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutunneilla tulee sähöpostia, että "olen kiinnostunut tuotteesta, soita minulle, t. jorma".  En ole soittanut, eikä jormista ole kuulunut sen koommin.

Vierailija
11/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas miehistä kokemus nettikaupoissa, että lähettävät viestin "Ostan tän, milloin voin tulla hakemaan", sanon ajan ja he saapuvat tismalleen silloin. Kaikki hoidettu yhdellä viestillä.

Naisten kans taas.. On olemassakin kirjoja jotka ovat lyhempiä kuin ne viestiketjut kympin lipastosta.

Vierailija
12/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no just joo. alat olee aika vainoharhainen siellä himassa, mee töihin tai keksi harrastus.

Vierailija
13/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkäästi myin telkkarin fb-ryhmän kautta ja pari naista sen kävi hakemassa asunnoltani. Tosin jos asiassa olisi jotain vilppiä ollut puolin tai toisin niin minähän siinä olisin ollut alakynnessä.

Vierailija
14/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaatteita myydessäni tuli epämääräisiä tiedusteluja miespuolisilta ostajilta.

Sama täällä. Viime kesänä tuli kysely mieheltä että voiko tulla sovittamaan myynnissä olevia vaatteita. No, mikäs siinä. Sovittin aika ja annoin osoitteen. Sovittuna päivänä laittoin viestiä että myöhästyy. Ei hätää, olinhan lomalla eikä muita suunnitelmia. Varmisti vielä osoitteen. Sen jälkeen kyseli olenko yksin kotona. Vastasin ”kuinka niin” jonka jälkeen ei kuulunut mitään, eikä kukaan myöskään ilmaantunut ovelle.

Säikähdin sen verran tuota kysymystä että pyysin kaverin meille siksi aikaa.

Ikinä, ikinä en enää sovi noutoa niin että olen yksin.

Vierailija
15/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet joiden kanssa minä olen kauppaa tehnyt ovat vain lykänneet rahan kouraan ottaneet tavaran ja häipyneet. Naisten kanssa paljon enemmän on ollut sitä että he ovat kauppatapahtumaa venyttäneet kuka milläkin verukkeella.

Sama täällä. Miehet soittavat ovikelloa täsmälleen sillä kellonlyömällä kun on sovittu ja ovat oven takana valmiiksi seteli kourassaan. Tapahtuma kestää max puoli minuuttia. Jos itse yritän jotain vähän jutella että onpa kaunis ilma tänään yms. niin saattavat vähän vastata mutta eivät pahemmin ole juttutuulella.

Vierailija
16/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä sovi noutoa mun kodista. Voin mieluummin toimittaa johonkin lähelle, vaikka kauppakeskukseen tai sitten postittaa. En luottaisi tuntemattomiin niin, että kertoisin missä asun.

Vierailija
17/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä sovi noutoa mun kodista. Voin mieluummin toimittaa johonkin lähelle, vaikka kauppakeskukseen tai sitten postittaa. En luottaisi tuntemattomiin niin, että kertoisin missä asun.

Mahtaa vähänkään suurempien artikkeleiden myynti sitten olla melkoisen haastavaa tuollaisella periaatteella.

Vierailija
18/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Viime kesänä tuli kysely mieheltä että voiko tulla sovittamaan myynnissä olevia vaatteita. No, mikäs siinä. Sovittin aika ja annoin osoitteen. Sovittuna päivänä laittoin viestiä että myöhästyy. Ei hätää, olinhan lomalla eikä muita suunnitelmia. Varmisti vielä osoitteen. Sen jälkeen kyseli olenko yksin kotona. Vastasin ”kuinka niin” jonka jälkeen ei kuulunut mitään, eikä kukaan myöskään ilmaantunut ovelle.

Säikähdin sen verran tuota kysymystä että pyysin kaverin meille siksi aikaa.

Ikinä, ikinä en enää sovi noutoa niin että olen yksin.

Olen saanut vastaavan viestin, johon vastasin, että olen, mies on tulossa syömään tunnin kuluttua. Kun ovikello hetke kuluttua soi, meni mies (joka oli ollut kotona jo pitkän tovin) avaamaan ja yllättäen ei se tosiostaja ollutkaan enää kiinnostunut pöydästä.

Vierailija
19/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa vähänkään suurempien artikkeleiden myynti sitten olla melkoisen haastavaa tuollaisella periaatteella.

Ei ole ollut tarvetta vielä myydä suuria tavaroita. Toistaiseksi ollaan viety esim. huonekaluja kierrätyskeskukseen myymisen sijaan.

Vierailija
20/20 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onneksi olen myynyt vain lasten vaatteita ja tavaroita torissa, enkä ole törmännyt mihinkään hyypiöihin.