Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gwynethin pojan nimi Moses...Mitäs mieltä olette tästä?

Vierailija
11.04.2006 |

minusta ei kauheen kiva nimi, mutta taitavat halutakin tällaisia hieman " erikoisia" nimiä.... mutta kyllä joku poikamainen hedelmä/vihannesnimi olis ollut hyvä... tyyliin apple. =)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moses - no jaa. En tykkää.

Vierailija
2/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai Moses, no eiköhän siihenkin totu. En itse kyllä antaisi.

Moses Martin kuulostaa paremmalta kuin Mortimer Martin, mutta Mortimer on parempi.

Hyvä, ettei jatkanut hedelmä linjaa. Kaventaa mahdollisten tulevien sisarusten nimiä.

Apple on varmaan heidän rakkauden hedelmänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin suomalaisen korvaan kalskahtaa oudolta =) heh

Vierailija
4/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Olen ihmetellyt, kun Suomessa ei ole vielä Moosesta löydetty uudelleen, mutta varmasti tämän Gwynethin pojan myötä yleistyy, samoin kuin Luukas yleistyi Harlinin pojan myötä.



Moses/Mooses on hieno nimi!

Vierailija
5/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en kyllä ole mitään luukas harlinia edes muistanutkaan... =D

noh, ehkä siitä tulee av mammojen suosima uusi lähiönimi! =DD

Vierailija
6/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Nimi Luukas nousi välittömästi sen jälkeen, kun Harlin kastoi oman poikansa Luukakseksi. Tosin siitä on jo kymmenen vuotta aikaa ja medialla oli paljon suurempi vaikutusvalta kuin nykyään.



No ehkä Gwynethillä ei ole samaa vaikutusta kuin Harlinilla, koska ei ole suomalainen, mutta niihin, jotka seuraaavat näitä juttuja tällainen nimivalinta antaa signaalin, että Mooses on kiva nimi, koska siitä on tällainen suomalainen versio olemassa toisin kuin Applesta.



Veikkaan, että Mooseksen suosio tulee nousemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honey T and b Bones

Vierailija
8/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä jenkit ja enkkulaiset anna juurikaan samalla kirjaimella alkavia nimiä lapsilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


eivätkä jenkit ja enkkulaiset anna juurikaan samalla kirjaimella alkavia nimiä lapsilleen.

vaan " omena" ja " Aatami" ...

Vierailija
10/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion Veetistä lähti varsinainen buumi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. 2002 4 kpl, 2003 5 kpl, 2004 annettu 6 kpl, 2005 13 kpl ja tänä vuonna jo 4 kpl

Vierailija
12/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vai Moses, no eiköhän siihenkin totu. En itse kyllä antaisi.

Moses Martin kuulostaa paremmalta kuin Mortimer Martin, mutta Mortimer on parempi.

Hyvä, ettei jatkanut hedelmä linjaa. Kaventaa mahdollisten tulevien sisarusten nimiä.

Apple on varmaan heidän rakkauden hedelmänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halleluja!!!