Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi astianpesukone asennettu ja vettä tursuaa liitoksista

Vierailija
03.12.2017 |

Gigantista tuotiin ja sanoivat tilatessa, että heillä lvi-asentajat tuo... Voi ärsytys, mitä teen?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat käytön ja otat myyjään yhteyttä. Mitä muuta muka?

Vierailija
2/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ääk, miten asentaja ei osaa asentaa?????? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asensivatko myös vai toivatko vain ovelle?

Meillä tuli joskus vedet lattialle, kun Gigantin kautta tilatut sankarit asensivat astianpesukoneen väärin. Nämä urpot asensivat koneen toistamiseenkin väärin ja kolmannella kerralla tuli itse kuljetus- ja asennusfirman pomo katsomaan tilannetta. Lattia meni vaihtoon noiden piikkiin keittiössä. Tuli parkettiin kunnon kosteusvauriot.

Vierailija
4/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuhuolto

Vierailija
5/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asensivat! Ap

Vierailija
6/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Meillä tuli joskus vedet lattialle, kun Gigantin kautta tilatut sankarit asensivat astianpesukoneen väärin. Nämä urpot asensivat koneen toistamiseenkin väärin ja kolmannella kerralla tuli itse kuljetus- ja asennusfirman pomo katsomaan tilannetta. Lattia meni vaihtoon noiden piikkiin keittiössä. Tuli parkettiin kunnon kosteusvauriot.

Kuka imbesilli ei huomaa uuden vesikalusteen asennuksen jälkeen että se vuotaa niin että vesivahinko ehtii tulla?

Vierailija
7/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin, että tilaanko suosiolla putkimiehen vai soitan sinne Gigantin asennukseen? Ap

Vierailija
8/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt pessyt koneellisen ja tarkkailin liitoksia ja laitoin kupin alle.

Vierailija
9/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa putkimies, ne osaa homman.

Vierailija
10/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Kuka imbesilli ei huomaa uuden vesikalusteen asennuksen jälkeen että se vuotaa niin että vesivahinko ehtii tulla?

Tuota sattuu yllättävän usein. Ne viat laitteen tiivisteissä ja ovissa valitettavasti tulevat ilmi yleensä vasta ensi käytön yhteydessä. Myyjälle, jos ottaa yhteyttä, hän ojhaaa asiakkaan valtuutetulle huollolle. Näin siis , vaikka laitetta ei olisi edes käytetty, myyjä ei sitä hoida. t. huollon sihteeri

Vierailija
11/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vaan, että Gigantin aspasta sanoivat, että niillä LVI-asentaja tuo. Maksoin kuitenkin palvelusta kun alunperin mietin jo putkimiestä.

Tai laittaako taloyhtiön huoltomies? Ap

Vierailija
12/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen putki asennukset tehnyt itse. Et tartte mitään muuta kun teflon teippiä (euron maksaa) ja ison jakarin. (joku 5 euroa) 

Otat vaan letkun ja yhistät putkeen. Kierteisiin teflon teippiä.

Sama kun kierrittäisit limpparipullon korkkia. 

Tulo putki menee tulo putkeen ja menoputki menee viemäriin. 

Jos noin yksinkertaisen asian sössii niin saa kyllä mennä takas kouluun. "asentajat"

Minä voin tulla asentamaan 6 pack oluen hinnalla. 

Se on kuitenkin kun itse asentaa niin tietää ettei se vuoda. 

Mistä sinä voit tietää mitä ne asentajat siellä touhuaa. Oletko vieressä katsomassa? 

Vierailija
13/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen? Paitsi saan raivarin... Ap

Vierailija
14/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristä liitokset jos niistä vuotaa.

Vierailija
15/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osaa... Ap

Vierailija
16/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen? Paitsi saan raivarin... Ap

Laita vesihana kiinni, ota ne letkut irti, (ne kiertyy kun limpparipullon korkki) 

Katso onko niissä musta iso O muotonen kumi tiiviste sisällä. Jos on niin kiristä niin pitkään että ei vuoda.

Tuplavarmistus voit tehdä helposti. Menet motonettiin tai biltemaan ja ostat teflon teippiä. Se on sellanen valkonen rulla ja siinä ei ole liimaa tms.. Kierrät vaan sitä valkosta "narua" sen kierre osan ympärille joku 5 kierrosta.. Sit vaan uudestaan kierrät ne letkut paikoilleen. 

Helppo homma koska pesukoneessa on vain 2 letkua. Tulo ja meno. 

17/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

En tiedä. Me huomattiin ja kuivattiin niin hyvin kuin mahdollista. Sitä vettä tuli ihan kunnolla lattialle, koneen taakse, vuotokaukalon alle... Eivät suostuneet tulemaan heti paikalle, kun tämä tapahtui virka-ajan ulkopuolella ja lopulta siis tuli itse firman tj myöhään illalla.

Vierailija
18/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on peukalo keskellä kämmentä niin soita sinne firmaan ja vaadi korvausta/korjausta

Vierailija
19/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa pesukoneen voi asentaa väärin? Putkiteippiä kierteisiin ja liittimet kiinni, se on siinä. Ei ole koskaan tullut mieleenkään, että palkkaisin tuohon hommaan jonkun.

Vierailija
20/49 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Gigantin sankarit raahas jääkaapilla kaverin parketit ja kynnykset pilalle:(