Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unohdin maksaa mätkyt

Vierailija
03.12.2017 |

Jotain 90e oli mätkyjä. Eräpäivä oli viimekuussa. Nyt vasta kun rupesin laskemaan paljo tulisi palautuksia parin päivän päästä niin huomasin että oho olikin mätkyjä..

Sillon kun tämä paperi oli tullut niin siitä eteenpäin olin merkannut kilometrikorvaukset netin kautta.
Kilometrikorvauksia oli jonkun verran ja jos muistan oikein niin tais pari sataa olla sen kaavan mukaan.
Missään ei ole mitään tietoa että onko mulle nyt sit tulossa veronpalautusta vai eikö ole.

Mitä nyt tapahtuu?
Meneekö maksamaton mätky ulosottoon?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat heti huomenna. Tai tänäänkin, jos käytät nettipankkia. Eräpäivähän oli kai 29.11.

Mulla meinasi käydä samoin, pari päivää aikaisemmin muistin, kun alettiin puhua palautuksista. Eipä tullutkaan tänä vuonna palautusta, vaan pieni jälkivero.

Vierailija
42/45 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä haittaa ole, vaikka et ole eräpäivänä maksanut. Voit maksaa mätkysi vaikka tänään, ja verottajalla on viivästyskorkolaskuri jolla voit itse laskea ja lisätä viivästyskoron. Oliko sulla se maksettava määrä 90e, en muista enää. Luulisin, että maksat nyt verottajalle 93 €. Se 3 € on pienin viivästyskorko. Itse unohdin viime vuonna ep:n ja maksoin suoraan tuon koron odottelematta mitään lisäperintälappusia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta kysyisin ohiksena, että tietääkö joku USAn verosysteemistä? Kun elokuvissa ja sarjoissa on välillä tapauksia, että joku ei ole maksanut verojaan jopa vuosikymmeniin, niin mitä se oikein tarkoittaa? Eikö verot mene suoraan palkasta siellä vai tarkoitetaanko sillä mätkyjä?

Vierailija
44/45 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ikävä kuulla että lasku mennyt yliajalle onneksi on olemassa käteviä laskureita joiden avulla voi viivästyskoron laskea nopeasti https://korkolaskurit.fi/viivastyskorko-laskuri

Vierailija
45/45 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matikka kirjoitti:

Voi ei, ikävä kuulla että lasku mennyt yliajalle onneksi on olemassa käteviä laskureita joiden avulla voi viivästyskoron laskea nopeasti https://korkolaskurit.fi/viivastyskorko-laskuri

Voi ikävää, kun huomasit antaa tämän neuvon 6 vuotta liian myöhään. 

Mistä sinä kaivat näitä vanhoja aloituksia?