Vaimo tuli pikkujouluista ja paskansi eteisen lattialle
Heräsin kun se kolisteli eteisessä, pelkäsin että naulakko kaatuu. Sitten alkoi kuulua ihmeellistä ähinää ja puhinaa, ajattelin että onko sillä vaikeuksia päällysvaatteiden riisumisen kanssa ja menin katsomaan. Siellä se oli housut kintuissa ja väänsi torttua eteisen matolle. Oli aika roisi näky.
Ilmoitin ettei kannata tulla viereen nukkumaan yöksi kakan hajua levittämään. Oli sitten kömpinyt olohuoneen sohvalle. Jätin muijan jöötin matolle että oppii olemaan ja siivoa itse jälkensä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Oli sitten kömpinyt olohuoneen sohvalle. Jätin muijan jöötin matolle että oppii olemaan ja siivoa itse jälkensä.
Miksi muijan sen pitäisi siivota jos se ei häntä häiritse vaan sinua?
Repesin,tossa on jo molemmilla Tyyliä!!
Hyi hitto ! Oisin ite soittanut poliisit viemään sen putkaan
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto ! Oisin ite soittanut poliisit viemään sen putkaan
Millä perusteella poliisit rouvan putkaan olisi paskalle vienyt?
Selvä provo ja jatkoa sille eiliselle "mies tuli kotiin pikkujouluista ja kusi sänkyyn", no joo, lopettakaa jo.
Kannattaa kuivata se kakka ja laittaa vitriiniin muistoksi.
Voi olla mukava haju teidän ulkovaatteissa jos ovat yön marinoituneet kakan lemussa.
Tuosta unohtui se että olette matkalla ostamaan uutta mattoa, ja ketju jatkuu erilaisilla siivousvinkeillä, kuinka saada paska pois matosta yms. Mutta ihan kiva tarina silti.
Voisitte myydä maton tori.fi:ssä.
Jos tämä ei edusta naisvihaa niin sitten ei mikään
Oliko paskan seassa spermaa? Mun vaimo teki samat, mutta paskasta oli puolet spermaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko paskan seassa spermaa? Mun vaimo teki samat, mutta paskasta oli puolet spermaa.
Juuri sitä siivoilen ja spermaahan siinä on ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Voisitte myydä maton tori.fi:ssä.
Huuto.ketissä voisi saada paremman hinnan. Voisit ilmoituksessa kertoa miten tahra on tullut, Antiikkia antiikkia ohjelmassa on usein sanottu että on hyvä jos tavaralla on jokin tarina.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei edusta naisvihaa niin sitten ei mikään
Miten tämän saa käännettyä naisvihaksi? Mies huolissaan siivoilee toisen spermaisia paskoja matolta.
Jätä se emakko!!